Gå til innhold
Hundesonen.no

Canon og Penny sin tråd


Tonje1
 Share

Recommended Posts

Lager en liten samletråd for Canon og Penny jeg når jeg først er her inne. Kommer nok til å legge inn flere bilder etterhvert, jeg elsker å ta bilder!

Glemte legge inn rase: Chihuahua, langhåret!

Jeg har hundene mine til kos, de er kosehunder og turkamerater. Har deltatt på en utstilling med Penny, men tror rett og slett det ikke var noe for meg :hmm: Jeg ble superstresset hehe... Men vi får se, nå vet jeg hvertfall hva det går ut på, og vi trener med bordtrening fire ganger i uken, så kanskje en dag jeg finner mot til meg igjen! Videre trener vi litt agility i hagen, har satt opp bane for de der, og de elsker det!

Tenkte jeg skulle fortelle litt om hver hund og legge noen bilder under så alle kan se hvem de er :D

Canon:

Canon er en durasell! Han elsker å leke, herje og gjøre ting han vet han ikke får lov til . uskyldige ting. Han elsker å dra utover dorullen hvis ett av barna mine har glemt å lukke igjen døren til do. Han er tøff, frempå og selvsikker! Canon er også verdens største kosegris! Han elsker å kose, og ser han ett ullteppe, ja da kryper han så langt inni det som han kommer. Skittentøyshaugen på vaskerommet er yndlingsplassen hvis sakkosekken i stua er opptatt. Han er sjefen over Penny, og setter henne på plass hvis hun prøver å bjeffe når det ringer på døren :lol: Canon er min maskot: ingen Canon, ingen Tonje!

post-9774-0-35547400-1310593506_thumb.jp

post-9774-0-84967900-1310593524_thumb.jp

Penny:

Pennyliten er den forsiktige, litt: "unnskyld meg for at jeg forstyrrer, men kan jeg få komme å kose litt?" Sitter nedenfor sofaen og ser opp på meg med verdens største, mørkeste og vakreste øyne. Hun er min lille gullklump og fotfølger meg overalt! Hun er liten av str, men på ingen måte mindre hund av den grunn. Hun elsker alt fra lange turer til agilitytrening i hagen. Da er hun i sitt ess! Når Penny koser, kommer hun med små koselyder! Jeg innbiller meg noen ganger at Penny kan snakke, og kan hun ikke snakke så forstår hun hvertfall meg og hva jeg vil FØR jeg har sagt det. Jeg trenger bare å se på henne! Ingen Penny, ingen Tonje!

post-9774-0-72925700-1310593544_thumb.jp

post-9774-0-54813900-1310593568_thumb.jp

Sånn det var litt fra oss denne gang, avslutter med ett bilde av begge to. Ett bilde som jeg ELSKER:

post-9774-0-87015200-1310593628_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Så fine de er! Jeg har selv en langhåret chihuahua, han heter Benny (8 mnd.).

Penny er så lik Benny (se bilde), han er like uskyldig og kosete! Det er helt utrolig hvordan

de kan kommunisere-når jeg leste det du skrev var det virkelig som om du snakket om min

Benny..

Jeg er ny her på hundesonen.no, og har nettopp flyttet tilbake til Oslo etter mange år, og

synes at det ville være kjempekoselig hvis Benny fant nye chihuahua-venner. Så hvis noen er interessert

i et chihuahua-møte, så er det bare å si ifra! ;)

Jeanette og Benny :)

post-10196-0-86473700-1314213450_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...