Gå til innhold
Hundesonen.no

Gratulasjonstråd til Maren og Amira


xxx12345

Recommended Posts

Se hva jeg fant inne på resultatsiden! Linker til bildet, da jeg ikke har noen tillatelse til å bruke det.

http://dognfun.com/owc/wp-content/uploads/2011/07/podium.jpg

Hvorfor har vi ingen glad-og-veldig-rørt-smiley? For det er i hvert fall jeg, og med det bildet boblet det opp igjen! Jeg er så glad! :wub::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Herregud, for en prestasjon! Det er helt vanvittig og ubeskrivelig fantastisk og jeg kan ikke klare å tenke meg hvor utrolig herlig du må ha det akkurat nå. Gratulerer blir for lite å si, man må si GRATULERER i store bokstaver og tusen utropstegn bak og bøye seg litt i støvet samtidig. Dere er rett og slett knallflinke og utrolig imponerende. :)

Helt sykt. 21 år og verdensmester. Verdens beste lydighetsekvipasje. Hipp hurra! Dette må du feire så mye du kan! :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TUSEN TAKK!

Her er noen filmklipp som ble postet på facebook-wallen min :)Amira har vært helt fantastisk hele uka. 2x13 timer og 2xca 6 timer har hun vært i hallen. Allikevel gjorde hun alt hun kunne for å gjøre ting rett :wub:

DSC_3313.JPG

DSC_3336.JPG

Tenk det, dagsvinner fredag, lagsølv og finalegull! Nå ER faktisk min høyeste drøm innen hund oppnådd... Hva gjør man nå?

En liten snutt av fvf:

Innkalling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...