Gå til innhold
Hundesonen.no

Gratulasjonstråd til Maren og Amira


xxx12345

Recommended Posts

  • Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Må innrømme at som sportsuinteressert er det svært sjeldent jeg har anledning å være stolt over å være norsk - men Maren&Amira får det rent til å boble i brystet av patriotisme!

Gratulerer inderlig mye - så fantastisk bra - så vanvittig flinke dere er!

Hilsen TonjeM som gleder seg til gubben kommer inn slik at jeg kan fortelle han at verdensmesteren er norsk, heter Maren, er ikke gamle jenta - og får til sånn en prestasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud... hvordan skal jeg reagere nå? Ble MYE tårer, store glis før jeg måtte gjemme seg bak containere med Amira for å roe ned og hylgrine litt, løpe frem og juble... Ja - har vel vært igjennom alle emosjonelle stadier som finnes :lol:

NÅ er det feiring! Blogging, bilder og det å lese alle gratulasjoner skal jeg få gjort siden :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Herregud... hvordan skal jeg reagere nå? Ble MYE tårer, store glis før jeg måtte gjemme seg bak containere med Amira for å roe ned og hylgrine litt, løpe frem og juble... Ja - har vel vært igjennom alle emosjonelle stadier som finnes :lol:

NÅ er det feiring! Blogging, bilder og det å lese alle gratulasjoner skal jeg få gjort siden :wub:

Og der kom tårene for andre gang her! Igjen; Gratulerer så mye! :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...