Gå til innhold
Hundesonen.no

World Winner Paris + French winner show


Yodel

Recommended Posts

O gru, en ny dag. Basenjien skal i ringen rundt 12.30. Rio skal inn ca 13.30, og de skal være ferdig bedømt rundt kl. 15.15. DET er lenge å vente, det!

Håper håper jeg får tilbakemelding fortere enn i går! :whistle:

Også fikk jeg bilde i går:

rioparis.jpg

Br baby ch Br jr. ch Catatau Itapuca "Rio" i Paris. :wub:

Lykke til alle som skal i ringen i dag, og grattis til alle som er fornøyde. Særlig til Maren & Amira. Det er bare å bøye seg i støvet!

Edit: I går surfet jeg på hva det kosta å ta en dagstur til Paris bare for å se på :lol: Det er hardt å sitte hjemme og ikke vite altså! Det ble dog litt dyrt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 537
  • Created
  • Siste svar

Lykke til til alle spente i dag også :).

Jeg håper ting går bedre i dag enn i går. Denne meldingen stod på FB i går:

"Today I participated in show Championat de France. I must say that I was totally dissapointed with the organization of the show in case of Briards. Above all the judging was very chaotic because they were given two BOB´s for Black and Fawnes, many dogs even though they were present, weren´t judged because they just didn´t make it to the ring. Best Junior was given without judging the youth winners in the ring togeher. Even we asked many local briard people was was going on, nobody could give us an answer, because they were so confused as well. Moreover the work of the judge was were unprofessional. Because there were classes with a hudge amount of dogs and some of them didn´t get any attention of the judge at all. Some dogs wre given a Diploma with an excellent result without appropriate presenting of the dog. I have a feeling that that this way of running the show is disrespectful for all participant, especially for those who decided to travel such a long distance to be present at such a „prestigious“ event. Well at least I really hope that tomorrow World Dog Show will be much better …."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Maren og Amira på andreplass så langt, en fra Finland leder kvalifiseringa nå... 72 har gått så langt..

Edit: Harry-Pepper og Line F. Frøystad starter som nr 76...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tres bon var very good sant?

Isåfall er jeg imponert over nivået til münsterländerne i French Championship, alle fikk excellent utenom en med tres bon.

Men ingen kjente navn, og endel franske.. trodde liksom ikke rasen var så vanlig der nede, men men der ser man :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til til alle spente i dag også :).

Jeg håper ting går bedre i dag enn i går. Denne meldingen stod på FB i går:

"Today I participated in show Championat de France. I must say that I was totally dissapointed with the organization of the show in case of Briards. Above all the judging was very chaotic because they were given two BOB´s for Black and Fawnes, many dogs even though they were present, weren´t judged because they just didn´t make it to the ring. Best Junior was given without judging the youth winners in the ring togeher. Even we asked many local briard people was was going on, nobody could give us an answer, because they were so confused as well. Moreover the work of the judge was were unprofessional. Because there were classes with a hudge amount of dogs and some of them didn´t get any attention of the judge at all. Some dogs wre given a Diploma with an excellent result without appropriate presenting of the dog. I have a feeling that that this way of running the show is disrespectful for all participant, especially for those who decided to travel such a long distance to be present at such a „prestigious“ event. Well at least I really hope that tomorrow World Dog Show will be much better …."

Når man i tillegg tenker på gallsure servicefolk og all hundebæsjen som i følge Susanne ligger over alt, så synes jeg bare at arrangørene kan gå hjem og skamme seg.

Men masse gratulasjoner til Rio, Rebus og Amira med eiere/deleiere og oppdrettere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Mangler 2 til bak Maren og Amira nå så er de kvalifisert! 76 ekvipasjer har gått og man må pr nå ha over 260,5 poeng for å bli med i finalen :)

Stå på Maren og Amira og dere andre norske deltagerne, vi heier på dere! :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Moxy ble nr 2 i juniorklassen i dag (med excellent) - faktisk veldig moro med 9 i klassen. En helt OK tispe som vant, dommeren sa om Moxy - "much better head" og om den andre "better topline", så det så...

Fortsatt hundemøkk, umulig å finne fram noe sted uten tolk, franske dommere som nærmest dropper å se på hundene, men mistenkelig finner de franske "proffene" i alle klasser... Men god øl! Så den får snart gjøre dagen fullkommen (når vi gidder å gå ut igjen).

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor HVOR???Link??? Jeg har virkelig lett og lett og lett det kan ikke være så vanskelig? På terrier linken for jeg ikke opp en eneste hund. Føler jeg er litt vel desperat nå her ja.

På side 5 eller 6 ligger det linker. Mener det var Dratini som har lagt det ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...