Gå til innhold
Hundesonen.no

World Winner Paris + French winner show


Yodel

Recommended Posts

  • Svar 537
  • Created
  • Siste svar

Har lite tid til å oppdatere på web, men gjør så godt jeg kan! Amira har en forløpig ledelse :D Tusen takk for oppfølging og heiing, det hjelper masse!

20 går videre til finalen (av 98). Hvem det blir kommer an på poengsummen, så det vet vi ikke før i morgen kveld når alle har gått! Ingen ting er avgjort - det er mange av de beste igjen. Amira hadde dessverre ikke perfekt neseprøve (gikk over), så det er alle muligheter for at flere går feilfritt og slår meg med masse poeng. Men jeg er uansett kjempefornøyd!

EDIT: ang bedømmelse. Det er store variasjoner mellom hver dommer og hver øvelse eller ekvipasje desverre. Men stort sett kan man si at en perfekt øvelse vil gi ca 8,5 poeng. Det er helt normalt i internasjonale mesterskaper. Så en perfekt innkalling jeg tenkte ville fått 9,5, men det ble 5,5 og 6 liksom... Det var helt ekstremt...! Hender også at en dommer gir f.eks 6 og en annen gir 9,5!

Med så mange som krysser fingre og heier er det klart dere går videre :ahappy: *håpe*

Oi, det hørtes ekstremt ut.. Æsj, skulle gjerne vært der å sett, for det hadde vært veldig interessant å se hva de belønner/hva de slår grisehardt ned på, og hva som skiller 10ern fra 5ern på de ulike øvelsene i VM. Man må jo forberde seg! :aww::lol:

Masse lykke til videre! :D

Nååå vet jeg!

Rio fikk excellent og ble BIM junior :D

*Hoppe og danse litt*

Gratulerer! :D :D Var ikke noe å bekymre seg for likevel da :ahappy:

Å, det her er bare så spennende! Jeg kunne ønske det ble sendt på nrk1, sånn som ski-VM.. Tenk så gøy! Hvis noen soniser noen gang blir sjef for en eller annen tv-kanal må den personen ta opp den kampen for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med flotte resultater både til Carolines tantebarn *ler* og til Yodelhunken :). Flotters!!

Jeg sitter litt sånn :icon_confused: når jeg ser resultatene på briarden. Det var 90 bedømte hunder, og av dem var det 17 diskvalifsert??? Og det var ikke unghunder eller juniorer heller, men voksne hunder liksom. Jeg håper virkelig det er noe feil i listene og at dette ikke er betegnende for kvaliteten/mentaliteten på hundene som deltar??? Willys halvsøsken har takk og lov fått excellent da :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som gjør det bra! Kjempemorsomt med sonis i ledelsen :D:banana:

Jeg blir dog frustrert, og oppgitt over den elendige streaminga! Jeg vil SE! :angry: Det hakker og styrer og virker bare i 10 min om gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

39 har gått - nå er det ikke mange igjen i dag! Foreløpig plass på de norsk er 1, 6, 10 og 12 - det er litt av en laginnsats :ahappy:

Jepps! De norske deltagerne har gjort det veldig bra så langt synes jeg! All ære til alle sammen, for det er ikke få timer med trening som ligger bak :thumbs:

Edit: synes jeg faktisk at konferansieren på live'n er mye bedre til å snakke engelsk i dag :whistle: Kanskje det ikke bare er vi som har etterlyst noe annet enn fransk der nede fra? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Nå har jeg kikket igjennom hele tråden, og finner bare linken til resultatene fra Mondiale, hva er linken til French Championship?

Og selvfølgelig, GRATULERER ALLE SAMMEN med gode resultater :banana:

Fransk vinnerutstilling

WDS

Linkene ligger vel mange ganger inne i denne tråden nå. Jeg linket til både WDS og Fransk Vinnerutstilling litt lengre oppe her i alle fall :whistle:

Og har man WDS/FV oppe er det bare å trykke på den "Retour au menu expositions" for å få oversikt over flere utstillinger, WDS og FV ligger helt øverst... :whistle:

Edit: uthevet sidene for resultater etter ønske :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundemøkk overalt, drittsure folk i ALLE serviceyrker, sykt dyrt, helt totalt umulig å finne fram da folk peker i helt feil retning når man spør, aircondition som ikke funker i rommet så der er 35 grader varmt her.. "Yeah France!" liksom (NOT)..

MEN - godt øl på kafeen vi har spist lunch på (og en av de to eneste servitører som er hyggelige OG kan engelsk), super middag på "kina'n" her, hvor også hundene var velkomne.

Var innom utst. for å shoppe i dag - dyrt og ikke mye morsomt, egentlig.. Endte opp med noen boston-mykdyr (gavepremier til spesialen, tenkte jeg), bandasje (Moxy har ødelagt en tredepute - håper hun er haltfri i morgen), og en deilig madrass/teppe til lille frossne frøken. Så endel bling-bling bånd som jeg hadde lyst på, men venter til i morgen da jeg har henne med meg.

I morgen har vi champ.ship utstillingen, søndag Verdensvinner...

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundemøkk overalt

Å, DET husker jeg fra da vi var på verdensutstillingen i Brüssel i 1995 også - vi måtte etterhvert hoppe mellom de bare flekkene UTEN hundemøkk faktisk... Fy fader for griser!!

Ellers ønsker jeg dere riktig lykke til både på fransk vinner og wds :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fransk vinnerutstilling

WDS

Linkene ligger vel mange ganger inne i denne tråden nå. Jeg linket til både WDS og Fransk Vinnerutstilling litt lengre oppe her i alle fall :whistle:

Og har man WDS/FV oppe er det bare å trykke på den "Retour au menu expositions" for å få oversikt over flere utstillinger, WDS og FV ligger helt øverst... :whistle:

Det er vel derfor jeg ser meg blind på det, burde nesten postet de i rødt eller noe ;) (*hint hint*) Og klistret de i første innlegget :P

Men tuuusen takk for linkene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Maren og Amira vant dagens kvalifisering! Nå blir det spennende å følge med i morgen! :hyper:

Det er vel derfor jeg ser meg blind på det, burde nesten postet de i rødt eller noe ;) (*hint hint*) Og klistret de i første innlegget :P

Men tuuusen takk for linkene :D

Bare hyggelig, ikke lett å følge med i alle innleggene når man ser hvor mye vi har skrevet inne her i dag :icon_redface::innocent::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Det er vel derfor jeg ser meg blind på det, burde nesten postet de i rødt eller noe ;) (*hint hint*) Og klistret de i første innlegget :P

Men tuuusen takk for linkene :D

Done... :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fransk vinner idag ja, så vi fortsetter å krysse fingrene! Og ja, han vant gruppa i fjor, så det er en del han skal følge opp :lol:

Heia heia pappaen til Storm :) Så flink han er!

Gratulerer til Maren og Yodel og de andre fornøyde :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Tusen takk dere- dette er jaggu nervepirrende! Tør jeg håpe på JWW tittel i morgen??

I morgen ja... *begynne å grue seg allerede*

Klart du kan! Har skal jo delta og det er jo første steget for i det heletatt å kunne konkurrere om tittelen! :whistle::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marvin til Marianne ble 2BHK, og jeg regner med at han da fikk ex. (?) Kjempegøy, gratulerer! :D

Jepp, stemmer. Fikk en melding om at de fikk exellent og at dommeren tenkte leeenge på hvem som skulle bli nr en og to. Desverre ble ikke de nr 1 i dag, men syns det er en fantastisk prestasjon allikevel jeg... Vi heier på brodern (til Linux;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til Maren, jeg er så imponert over prestasjonen - både å holde nervene under kontroll i et så stort arrangement, over Amira som holder koken etter en lang dag i går og reise, og at dere virkelig viser hva dere er gode for! Uansett hvordan det går i finalen, er dette helt fantastisk! Det må virkelig være en enestående belønning for alt det arbeidet som ligger bak en så dyktig lydighetsekvipasje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...