Gå til innhold
Hundesonen.no

World Winner Paris + French winner show


Yodel

Recommended Posts

  • Svar 537
  • Created
  • Siste svar

Må bare samle opp litt spenning først :whistle::lol:

Ondskapsfullt... :lol:

Nei, får avgårde å shoppe litt hesteutstyr så får jeg tankene bort på noe annet, kan ikke sitte her å trykke konstant f5 i håp om at resultatlista skal oppdatere seg - veldig god grunn til å handle utstyr til hesten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært inne her Resultatservice, men får bare feilmelding når jeg klikker meg inn på en rase som ble bedømt ferdig i går... Er det bare hos meg, eller er det enda en ting de ikke har fått orden på?

"Boxer Fauve Classe INTERMEDIAIRE MALE Juge : M. KAFKA Bernard

Microsoft OLE DB Provider for SQL Server erreur '80040e14'

Syntaxe incorrecte vers le mot clé 'AND'.

/palmares/resultat-l.asp, ligne 132 "

Resultatsiden har vært særdeles variert tilstedeværelse på - nå får jeg opp én bernerklasse. I går fikk jeg opp forskjellige varianter - alle klassene, men ikke resultat på alle, resultat på en del klasser, ingenting, resultat på en klasse, etc etc.

Men, det kommer seg vel til uka en gang... Jeg vet at vi fikk norsk BIR og at beste veteran var en lekker amerikansk import i Danmark jeg en gang spekulerte på valp fra. Men jeg lurer jo på hva annet som stilte...

Også så innmari spennende det er med Maren nå!

Er dette bare kvalifisering, slik at resultatet i og for seg ikke teller utover å komme seg til finalen? Altså, får hun noen tittel eller gull eller slikt for dette?

På søndag skal en venninnes hund i ringen, og jeg er så spent på hennes vegne. Oppdretter tok med hunden, og de er nå i rasens hjemland - så skal bli spennende å se hvordan han kan hevde seg. I Herning i fjor vant han åpen klasse, og da var det flere påmeldt. Men nå er trolig konkurransen større. Men han har blitt et år eldre og bedre...

Jeg er så spent på hennes vegne, og håper hun får SMS'et meg resultat kjapt - så jeg kan tenke meg hvordan Yodel stresser og biter negler nå! Det er grusomt å ikke få stille egen hund, men måtte vente ørten mil unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Her er programmet for LP i dag:

8h30 : Competition begins

8h30 : Ring 1 – Lying in a group (4 minutes)

8h35 : Ring 2 – Sitting in a group (2 minute

10h30 : Compétion begin with start n° 1

Ring 1 – Heelwork

Ring 1 – Directed retrieve

Ring 1 – Recall with stand and down

Ring 1 – Send away with directions

Ring 2 - Distance Control

Ring 2 – Scent discrination and retrieve

Ring 2 - Stand, sit and down under march

Ring 2 – Jumping a hurdle ans retrieving a metal object

12h30 : Lunch

13h15 : Competition continues

17h30 : Official award ceremony in the competition ring

18h00 : Final award ceremony for the top three competitors of the day in the competition ring

REBUS ER BIR IDAG! :frantics::icon_clapping:

WOW!! :thumbs:

Også så innmari spennende det er med Maren nå!

Er dette bare kvalifisering, slik at resultatet i og for seg ikke teller utover å komme seg til finalen? Altså, får hun noen tittel eller gull eller slikt for dette?

I dag er det kun kvalifisering til "La Grande Final" :)

Det er premiering til de tre beste i kvalifiseringen:

Final award ceremony for the top three competitors of the day in the competition ring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også så innmari spennende det er med Maren nå!

Er dette bare kvalifisering, slik at resultatet i og for seg ikke teller utover å komme seg til finalen? Altså, får hun noen tittel eller gull eller slikt for dette?

Bare kvalifisering ja :) Tenk så kult å lede kvalifiseringen til finalen i VM? Jeg hadde dødd av lykke om det hadde vært meg :lol: Krysser virkelig alle fingrene!

Og gøy med norsk bernerBIR :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med Rebus, "tante" Caroline! Han vant gruppa i fjor, gjorde han ikke? Litt å forsvare, med andre ord - vi ønsker lykke til!

Eller var dette den franske vinneren, dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det snaart en kelpie som skal i ilden, det blir spennende! (Kan ikke noen ta en svipptur til Paris og filme live? :aww: )

Og Maren leder fortsatt! :D

Edit:

Nå har ikke jeg så mye greie på poenggivning i eliten, men det virker som om det dømmes ganske strengt? Maria med Ylle gikk jo til over 300 poeng i SM, og fikk inntrykket av at poengene der i toppen lå mellom 280-300. Her leder Maren med 277,25 (Maria 274,5), og det er jo ganske stor forskjell? Men kanskje ikke så merkelig, det er jo tross alt VM :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med Rebus, "tante" Caroline! Han vant gruppa i fjor, gjorde han ikke? Litt å forsvare, med andre ord - vi ønsker lykke til!

Eller var dette den franske vinneren, dette?

Fransk vinner idag ja, så vi fortsetter å krysse fingrene! Og ja, han vant gruppa i fjor, så det er en del han skal følge opp :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

23 har gått kvalifisering i LP til nå og den som fortsatt leder er en sonis! :thumbs:

Og så lurer jeg på hvordan de skal klare med alle deltagerne i løpet av en dag, er vel bare 2 ringer? Og ifølge denne siden så skal finalen arrangeres i morgen.

Ser forresten at en i juryen (samme som dommer?) er norsk, og han har Amy og jeg gått LP 1 for, fikk 152p 2. premie og sølvmerket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 har gått kvalifisering i LP til nå og den som fortsatt leder er en sonis! :thumbs:

Og så lurer jeg på hvordan de skal klare med alle deltagerne i løpet av en dag, er vel bare 2 ringer? Og ifølge denne siden så skal finalen arrangeres i morgen.

Ser forresten at en i juryen (samme som dommer?) er norsk, og han har Amy og jeg gått LP 1 for, fikk 152p 2. premie og sølvmerket :)

Det er kvalifisering i dag og i morgen, 1-48 i dag og 50-95 i morgen :)

http://borderen.wordpress.com/2011/06/20/vm-nyheter/ - Står på startlistene som er lagt til nederst i innlegget.

Og fra Sandra skal jeg si at knertemonsteret oppførte seg eksemplarisk i ringen, og fikk very good. Muttern er veldig fornøyd, og knertis slapper av etter en dag med god innsats :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Det er kvalifisering i dag og i morgen, 1-48 i dag og 50-95 i morgen :)

http://borderen.wordpress.com/2011/06/20/vm-nyheter/ - Står på startlistene som er lagt til nederst i innlegget.

Okidoki :) Hjertelig takk, tror det var eneste siden jeg ikke hadde sjekket :lol:

Da er det T. Brustad igjen av de norske i dag da, og 3 i morgen? T. Brustad står som start nr 54 på resultatsiden, mens som nr 33 på den andre siden :icon_confused:

Vi får vel bare vente og se ;)

Og fra Sandra skal jeg si at knertemonsteret oppførte seg eksemplarisk i ringen, og fikk very good. Muttern er veldig fornøyd, og knertis slapper av etter en dag med god innsats :ahappy:

Verdens fineste Knertemonster det! :wub:

Edit: Ser at en av de finske deltagerne har en norskoppdrettet hund, nemlig Hermine Gallia At Av Nangijala med føreren Heidi KAILIO :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okidoki :) Hjertelig takk, tror det var eneste siden jeg ikke hadde sjekket :lol:

Da er det T. Brustad igjen av de norske i dag da, og 3 i morgen? T. Brustad står som start nr 54 på resultatsiden, mens som nr 33 på den andre siden :icon_confused:

Vi får vel bare vente og se ;)

Verdens fineste Knertemonster det! :wub:

Edit: Ser at en av de finske deltagerne har en norskoppdrettet hund, nemlig Hermine Gallia At Av Nangijala med føreren Heidi KAILIO :thumbs:

Hm, min spion der borte sa Brustad var oppført i dag der borte tror jeg.. Eller hun sa det var flere norske igjen i dag, men i følge resultatlisten skal det jo ikke være det? Hm.

Å, gøy! :D Da kan vi heie litt på dem også :ahappy:

Marvin til Marianne ble 2BHK, og jeg regner med at han da fikk ex. (?) Kjempegøy, gratulerer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Edit: Ser at en av de finske deltagerne har en norskoppdrettet hund, nemlig Hermine Gallia At Av Nangijala med føreren Heidi KAILIO :thumbs:

Ja, og det er tanta til sonens lille Nik og Angus er det - "Mette" er søster til pappa :). Hun vant VM for belgere i fjor om jeg ikke husker feil. Veldig bra hund, kjenner at jeg heier litt på henne - men synes selvsagt det er stor stas at en sonis som knapt er voksen er ute å representerer Norge i det store utland med suksess :)

Grattis med bir på Rebus til tante Caroline forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Hm, min spion der borte sa Brustad var oppført i dag der borte tror jeg.. Eller hun sa det var flere norske igjen i dag, men i følge resultatlisten skal det jo ikke være det? Hm.

Vi får vel bare vente og se, for de har vel ikke vært helt "på G" nede der, arrangøren altså :whistle::lol:

Å, gøy! :D Da kan vi heie litt på dem også :ahappy:

Det må vi! :thumbs:

Marvin til Marianne ble 2BHK, og jeg regner med at han da fikk ex. (?) Kjempegøy, gratulerer! :D

:banana: WOW!! Gratulerer! :thumbs:

Ja, og det er tanta til sonens lille Nik og Angus er det - "Mette" er søster til pappa :). Hun vant VM for belgere i fjor om jeg ikke husker feil. Veldig bra hund, kjenner at jeg heier litt på henne - men synes selvsagt det er stor stas at en sonis som knapt er voksen er ute å representerer Norge i det store utland med suksess :)

Så moro! Da håper vi at det går bra med den ekvipasjen også (men kanskje vi skal være litt sjåvinistiske og holder en ekstra knapp på de norske ekvipasjene? :innocent::lol: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro! Da håper vi at det går bra med den ekvipasjen også (men kanskje vi skal være litt sjåvinistiske og holder en ekstra knapp på de norske ekvipasjene? :innocent::lol: ).

Å ja! Dette er tiden der patriotene kan få utfolde seg uten å bli sett stygt på, så jeg har planer om å utnytte det til det fulle :aww::ahappy:

Men jeg heier litt på kelpiene også, så jeg er spent på neste kelpie. Som sikkert har gått, men jeg får ikke opp noe resultater.. :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lite tid til å oppdatere på web, men gjør så godt jeg kan! Amira har en forløpig ledelse :D Tusen takk for oppfølging og heiing, det hjelper masse!

20 går videre til finalen (av 98). Hvem det blir kommer an på poengsummen, så det vet vi ikke før i morgen kveld når alle har gått! Ingen ting er avgjort - det er mange av de beste igjen. Amira hadde dessverre ikke perfekt neseprøve (gikk over), så det er alle muligheter for at flere går feilfritt og slår meg med masse poeng. Men jeg er uansett kjempefornøyd!

EDIT: ang bedømmelse. Det er store variasjoner mellom hver dommer og hver øvelse eller ekvipasje desverre. Men stort sett kan man si at en perfekt øvelse vil gi ca 8,5 poeng. Det er helt normalt i internasjonale mesterskaper. Så en perfekt innkalling jeg tenkte ville fått 9,5, men det ble 5,5 og 6 liksom... Det var helt ekstremt...! Hender også at en dommer gir f.eks 6 og en annen gir 9,5!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lite tid til å oppdatere på web, men gjør så godt jeg kan! Amira har en forløpig ledelse :D Tusen takk for oppfølging og heiing, det hjelper masse!

20 går videre til finalen (av 98). Hvem det blir kommer an på poengsummen, så det vet vi ikke før i morgen kveld når alle har gått! Ingen ting er avgjort - det er mange av de beste igjen. Amira hadde dessverre ikke perfekt neseprøve (gikk over), så det er alle muligheter for at flere går feilfritt og slår meg med masse poeng. Men jeg er uansett kjempefornøyd!

vi heier videre :D lykke til!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultatsiden har vært særdeles variert tilstedeværelse på - nå får jeg opp én bernerklasse. I går fikk jeg opp forskjellige varianter - alle klassene, men ikke resultat på alle, resultat på en del klasser, ingenting, resultat på en klasse, etc etc.

Men, det kommer seg vel til uka en gang... Jeg vet at vi fikk norsk BIR og at beste veteran var en lekker amerikansk import i Danmark jeg en gang spekulerte på valp fra. Men jeg lurer jo på hva annet som stilte...

... og nå får jeg bare opp feilmelding igjen når jeg går inn på resultatene :getlost:

Nei, DETTE er de dårlige på, franskmennene - de får holde seg til sykkelritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Å ja! Dette er tiden der patriotene kan få utfolde seg uten å bli sett stygt på, så jeg har planer om å utnytte det til det fulle :aww::ahappy:

Men jeg heier litt på kelpiene også, så jeg er spent på neste kelpie. Som sikkert har gått, men jeg får ikke opp noe resultater.. :getlost:

Så absolutt! :D

Har lite tid til å oppdatere på web, men gjør så godt jeg kan! Amira har en forløpig ledelse :D Tusen takk for oppfølging og heiing, det hjelper masse!

20 går videre til finalen (av 98). Hvem det blir kommer an på poengsummen, så det vet vi ikke før i morgen kveld når alle har gått! Ingen ting er avgjort - det er mange av de beste igjen. Amira hadde dessverre ikke perfekt neseprøve (gikk over), så det er alle muligheter for at flere går feilfritt og slår meg med masse poeng. Men jeg er uansett kjempefornøyd!

EDIT: ang bedømmelse. Det er store variasjoner mellom hver dommer og hver øvelse eller ekvipasje desverre. Men stort sett kan man si at en perfekt øvelse vil gi ca 8,5 poeng. Det er helt normalt i internasjonale mesterskaper. Så en perfekt innkalling jeg tenkte ville fått 9,5, men det ble 5,5 og 6 liksom... Det var helt ekstremt...! Hender også at en dommer gir f.eks 6 og en annen gir 9,5!

Heier videre på dere alle og håper at flere av dere blir blandt de 20 som får delta i finalen! :thumbs: (og husker nå med ett da jeg tittet inn i Lp-hallen i Herning i fjor. Noen norske flagg helt bakerst på tribuna jeg passerte, veldig lavt hvisket jeg "Heia Norge!!" og de norske der snudde seg og ga Thumbs Up! :lol: ).

Nååå vet jeg!

Rio fikk excellent og ble BIM junior :D

*Hoppe og danse litt*

WEEEEEEEEEE! Gratulerer! :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...