Gå til innhold
Hundesonen.no

Lavkarbo


Marthe
 Share

Recommended Posts

Er de så gode som de ser ut til??

Åååå må jeg virkelig ta steget ut å shoppe på iherb.....

de er faktisk veldig gode. Selv gubben liker de. Har de med i veska og idag var det mellommåltid og jeg ble mett, istedenfor å ty tiil hva de har på butikken.

er jo en trilliard smaker, men denne var god :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 311
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Og da skjønner ikke jeg helt dette styret, jeg, for akkurat dette greier man vel med helt normalt kosthold også? Jeg tror de aller aller fleste hadde oppnådd de samme resultatene ved bare å droppe all

Det er mulig, men for min egen del (som jeg jo kun kan snakke for) så har det gjort en vesentlig forskjell å kutte ut brød, pasta, ris og poteter. Jeg har mye mer energi, er ikke oppblåst, og vekta gå

Jeg hopper masse innlegg, men tenkte bare å informere (mest TonjeM) om at kolesterolverdiene mine har gått ned fra ganske så høye til innenfor referanseområdene. Det med masse mettet fett i kosten og

de er faktisk veldig gode. Selv gubben liker de. Har de med i veska og idag var det mellommåltid og jeg ble mett, istedenfor å ty tiil hva de har på butikken.

er jo en trilliard smaker, men denne var god :P

Men blir de ikke stygga dyre?

leter etter noe som man kan ha i bakhold om det blir krise, og Atkinsbaren med kokos blir kjedelig i lengden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Hvordan går det her da? Holder folk fortsatt på?:) Jeg ville prøve noe nytt for å gå ned i vekt og endre kosthold så jeg begynte i går! Har laget både musli, rundstykker (som jeg fant her) og lunsjkaker i går! Lagde sellerirot pommes frites!:) i dag har jeg laget hjemmelaget kjøttboller med blomkål/kålrot pure og fløtesaus!:) so far so good!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske mange mener at om man er i ketose så trenger man ikke telle kalorier. Hva er deres mening om det? Jeg holder meg veldig lavt på karbo. Under 20 gr om dagen, ofte bare halvparten av det. Jeg teller ikke kalorier. Har gått ned 10 kilo på et par måneder, men de siste tre ukene står det nesten stille, bare noen hundre gram ned. Burde jeg se på mengde mat/telle kalorier tror dere?

Det er jo ikke til å stikke under en stol at jeg spiser mye fett på denne dietten noe som gir meg mange kalorier.

Mannebeinet sier at om man holder seg såppass lavt ( 20-25 for jenter, under 50 for mannfolk) så kan man spise hva man vil så å si. Ikke bare vil kaloriantallet gå lite i været fordi man får såppass sunt blodsukker, men man vil visst også miste søtsuget etterhvert og synes det er enkelt å spise sunt.

Jeg vet nå ikke helt. :D

Håper jo han har rett... Hva syns dere? Jeg er sukker/karbojunkie av de grader...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YOLOMAWMIT - you only live once, might as well make it tasty!

That's all! :lol:

(Iallefall for oss tynne skrangleverk, hilsen BMI 16...)

PPS: å spise sunt har ingen ting med kaloriinntak IMO. sunn mat er ren mat, uansett om det er en potet, pasta eller grovbrødskive :P om du baker ei hjemlaga kake er den sunnere enn å spise transfett-kake. om du baker en hjemlaga kjeks er den sunnere enn langtidsholdbar kjeks kjøpt på butikken :P etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...