Gå til innhold
Hundesonen.no

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Hva får du julestemning av?

Recommended Posts

Hvilke rare ting får du julestemning av? Jeg mener ikke nisser, pepperkaker eller snø, men pussige ting;

jeg får julestemning av:

- håndball vm

- byer om natten ( å se utover masse lys i natten)

- hopprenn på NRK (eller er det Arne Scheie? )

- Vazelina Bilopphøggers (uavhengig av årstid)

og sikkert mye mer, men kommer ikke på nå...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Storm utenfor med røkelse inne og masse stearinlys :) Folk som står utenfor og ser inn må jo tro at det sjer noe slikt som en spirituell ofring her eller noe pga alle stearinlysene...Meg og mamma er like avhengi :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

julebrus

god julemat :)

julekalender :)

snø

gave innkjøp

ønskelister

julemusikk

julenatt ( natte himmel med masse stjerner og snø på bakken...;) )

julepynt i gatene

tent julegran på torget :)

marsipan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen
Hvilke rare ting får du julestemning av? Jeg mener ikke nisser' date= pepperkaker eller snø, men pussige ting;

jeg får julestemning av:

- håndball vm

- byer om natten ( å se utover masse lys i natten)

- hopprenn på NRK (eller er det Arne Scheie? )

- Vazelina Bilopphøggers (uavhengig av årstid)

og sikkert mye mer, men kommer ikke på nå...

Tror dere misforstod temaet litt... Eller er det bare jeg som får julestemning av andre ting enn de tradisjoneller? Får selvfølgelig julestemning av det også altså, men har dere aldri opplevd at dere får julestemning av noe som egentlig ikke har noenting med jul å gjøre??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får julestemning av mandler og storopprydding av rommet mitt. Og av å sette opp IKEA møbler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snø

Kakebaking

Siste skoledag

Julekalender

Juleshopping

Mørketid

Lys i gatene

Turer i skogen +++ :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Kilder er fint. Uten å kommentere innhold, så er det jo ganske vanlig å henvise til hvor en henter tekst fra.
    • a og nu har vi altså fått ulv langt oppi Nordøsterdalen,der de nå er bare noen steinkast unna en av Nord-Europas genetisk mest unike villreinsdyrstamme(knutsø stammen) som lever oppå fjellområdene imellom savalen/Oppdal/Kvikne. Denne stammen har eksistert i flere tusen år,den er ikke stor i antall,men er en av de stammene som har de aller største individene i vill tilstand,,, om ulven kommer hit vil dette bety at den begynner å jakte på disse dyrene,med det resultat at det som forskerene sier i artikkelen her,at stammen på ett tidspunkt kollapser...vil mene denne villreinstammenen burde ha ett høyere vern og bevaringsbehov enn verdens mest tallrike og utbredte rovdyr,,,,videre så er det på oppdalsiden moskus,dette er veldig få dyr og den vil ikke tåle noen form for beskatning av ulver..
    • Råe alternativ... men jeg kan selvfølgelig også anbefale ZiwiPeak (også våtfôr, på boks). Funka gull på min allergihund  
      Er bare muligens ikke så relevant...

• Vi er på besøk hos ‘’bestemor’’, min svigermor. Salka har fått kjørt seg og lekt med tre år gammel jente som syntes hun var sååå søt  Veldig positivt overraska over hvor snill hun var! Man følger jo med og veileder som man kan, men barn vet jo ikke helt hvordan valper fungerer og kan være litt hardhendte. Hun fant seg i det meste og kom bort til meg når hun syntes det ble for mye i stedet for å si ifra med lyd og biting. Ble litt gira mens hele familien og hunden her var sammen, men roet seg med en gang jeg ba henne om det. Nå ligger hun flatt ut på sofaen, og jeg venter på at hun skal våkne så vi kan gå ut og tisse og så dra hjem. Har vært ute med henne to ganger siden vi kom hit, men hun har visst litt bedre blærekapasitet enn jeg tror 😅
    • men litt intr er det jo at de definerer "høyrisiko-konkurranser for hunder: hundeløp over 100 km samt jaktprøver på nasjonalt og internasjonalt nivå". Så... 
  • Nylig opprettede emner