Gå til innhold
Hundesonen.no

Røyker du?


Hilde90

Recommended Posts

aldri rørt en røyk i heile mitt liv =D>

liker ikke forgifte kroppen med en ubrukelig pinne, :wink:

hva er vitsen å stå der med en pinne i munnen å suge gift [-X

*sikter ikke til hilde*

min vennine er helt gal hun røyker masse masse om dagen å spiser pizza every day :P

det er ikke sunt i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aldri rørt en røyk i heile mitt liv =D>  

liker ikke forgifte kroppen med en ubrukelig pinne,  :wink:  

hva er vitsen å stå der med en pinne i munnen å suge gift [-X  

*sikter ikke til hilde*

min vennine er helt gal hun røyker masse masse om dagen å spiser pizza every day :P  

det er ikke sunt i det hele tatt!

Jeg angrer sinnsykt mye på at jeg begynte. Men det er ikke så lett å slutte når man først har begynt :P Har prøvd flere ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer sinnsykt mye på at jeg begynte. Men det er ikke så lett å slutte når man først har begynt :P Har prøvd flere ganger

Hvor gammel er du?

Seff klarer du å slutte. Men vil du slutte? Tror ikke det. For ellers hadde du klart det.

Jeg begynte å røyke når jeg var 13 år og røyka hver dag frem til jeg var 15 og et halvt. Jeg slutta.

Nå tar jeg imot en røyk hvis jeg får. Men jeg har ingen planer om å starte fast igjen.

Siden du er så ung så har du dermed ikke røyka så lenge. Så du klarer å slutte hvis du virkelig vil.

bestemora mi som har røyka i nesten 50 år klarte å slutte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du?

Seff klarer du å slutte. Men vil du slutte? Tror ikke det. For ellers hadde du klart det.

Jeg begynte å røyke når jeg var 13 år og røyka hver dag frem til jeg var 15 og et halvt. Jeg slutta.

Nå tar jeg imot en røyk hvis jeg får. Men jeg har ingen planer om å starte fast igjen.

Siden du er så ung så har du dermed ikke røyka så lenge. Så du klarer å slutte hvis du virkelig vil.

bestemora mi som har røyka i nesten 50 år klarte å slutte

Jeg er 15, jeg begynte da jeg var 12-13 år. Jeg prøvde å slutte en gang, greide meg i nesten 1 uke uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...