Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå!


Tore
 Share

Recommended Posts

  • Svar 249
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Guest Michellus

Om han må ut 5 timer etter han har spist, er det jo bare å fore 5-6 timer før dere legger dere, så er han vel ferdigdriti for natta?

Men er det da den bæsjen som kommer ut da? Bruker valper 5-6 timer på å fordøye ting? Er så rart siden det er noe som plutselig har kommet opp, ikke sant, så jeg ikke forstå helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben er bortreist. Det skjer forholdsvis sjelden, så nå er det full forvirring i leggeritualene her. Symra og jeg bruker å gå og legge oss først, Pippin og gubben pleier å gå sen kveldstur etter at vi har lagt oss. Nå vil ikke Pippin komme og legge seg sammen Symra og meg, men han vil slettes ikke være igjen alene utenfor soverommet heller. Jeg får visst ta ledelsen her hvis det skal bli noen soving. :lol:

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det da den bæsjen som kommer ut da? Bruker valper 5-6 timer på å fordøye ting? Er så rart siden det er noe som plutselig har kommet opp, ikke sant, så jeg ikke forstå helt.

Det er vel bare å prøve, så ser du om det fungerer eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt...da kommer de til dyrehagen i Tvedestrand... :lol:

:lol:

...har jeg luftet hund i bare undertøyet (har jeg nevnt i det siste hvor mye jeg elsker å bo uten naboer innen synsvidde?) og duppet i badekaret. Bare tre timer igjen å holde øynene åpne. *gaaah*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulip! Jeg får ikke til grønnsakssuppelapskausgreia! Den smaker ikke sånn som din. :icon_cry: Og jeg klarer ikke forklare forskjellen, den du lager smaker - eh - søtere på en måte? HVA er det jeg mangler eller har forlite av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden 2ne ikke har kommentert det, så skal jeg repetere det for... ørtende gang :rolleyes2:

Man skal kaste SLIPPERS!

Hvor vanskelig kan det være... :icon_confused:

:lol: :lol:

Åh, selvfølgelig! Og om de ligger på samme sted, treffer jeg antageligvis alle tre samtidig - hattrick!

:lol: :lol: :lol:

For da skal jeg helst gå fra 04.00 og utover, eller fra 21.00 og utover(da er sauen og gaupa mest aktiv).

Mennehhh... hvorfor skal du gå når sau og gaupe er mest aktive? Skal du ikke finne kadaver da? De er vel ikke spesielt aktive noen gang i løpet av døgnet? :icon_confused::whistle:

Nå har jeg vært på 60-årslag. Av ren plikt. Gud så kjedelig...

Jeg også :D.

Sammen med Siri?

*fnis*

Hadde det enda vært så vel - da hadde jeg jo hatt noen andre å prate med...

:D :D Jeg hadde mange mange å prate med, jeg - var jo DEN hundeklanen tilstede :). Veldig hyggelig 60-årslag!!

Nå burde jeg vel strengt tatt legge meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå burde jeg vel strengt tatt legge meg?

Og hva gjør du oppe så seint? Trudde du var sånt A menneske jeg... :aww:

Og så ler jeg litt av hva folk skriver inne på diverse "kontakt" sider. Altså. Om man ønsker kontakt, så kan man jo skrive litt mer enn "ha en fin natt" sånn ca 10-15 ganger det siste halvåret... :P

Edit: Og så er jeg glad for at det har ordnet seg med at Vida kommer seg til kiropraktoren til mandag uansett hva som skjer med meg. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi! Jeg er fæææl hundeeier er jeg! Har helt glemt bursdagen til begge gutta! :hmm:

Verdens fineste Argyr ble seks år 18. juni og verdens fineste Garm ble fem år 13. juni!

IMG_4125.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi! Jeg er fæææl hundeeier er jeg! Har helt glemt bursdagen til begge gutta! :hmm:

Verdens fineste Argyr ble seks år 18. juni og verdens fineste Garm ble fem år 13. juni!

Grattis med overstått til gutta. De burde få noen alpakkaer i gave. :aww: Eller som straff til deg for at du glemte bursdagen deres. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( står jeg utenfor soverommet å griner og hopper. Kravlet en edderkopp forbi meg i sengen. Jeg har så panikk :( helt ****** teit å være redd de ekle små krypene :( *snufs* bah, det er så latterlig.

:hmm: Jeg synes ikke du er latterlig - jeg har lenge slitt med en helt grusom fobi mot de ekle krypene, all sympati herfra! Skulle virkelig ønske jeg kunne være redd noe jeg sjelden så i stedet. Elefanter, ender, flaggermus - eller slanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til mammaen.

Det settes veldig pris på å høre sånt! Gleder meg til hun er hjemme igjen og jeg liksom vet helt hva som skjer :)

Uff da, en som omkom? :hmm: Ikke bra! Nei, sykling gjør jeg kun i skogen, på grusvei, i sakte fart. :P Eller på svært lite trafikkert vei, i sakte fart. :P Jeg er en slags pessimist, jeg klarer alltid å forestille meg det verste. Selv om jeg ofte gir litt f**n og gjør det likevel da, som å fly for eksempel, jeg er ikke redd for å fly, men jeg er fullt oppmerksom på at vi KAN dette ned. :aww: Så med sykling, så er jeg fullt oppmerksom på at jeg KAN få en grein inn i fronthjulet, kalve overende og knekke nakken, eller måtte bråbremse pga en katt, skli overende og havne under en bil, eller eller.. Men som regel tenker jeg at jaja, er det meningen at jeg skal klare meg, så klarer jeg meg, er det ikke, så klarer jeg meg ikke. Tar dog mine forholdsregler, og det er kanskje en av grunnene til at jeg aldri har brukket noe eller skadet meg alvorlig. (unntatt kneet mitt som har blitt maltraktert et par ganger.)

Ja dessverre, men det skyldes mer sannsynlig sykdom enn faktisk ulykke da. Men jeg er ganske enig med deg!

Jeg tar forhåndsregler, men tenker også at om jeg ikke klarer meg, så er det ikke meningen.

Ellers, så syns jeg det er helt riktig av deg å dra på festival likevel, jeg. Du kan ikke sitte hjemme og sture når du vet at mamman din har det så bra som forholdene tillater, da er det bedre at du tenker på noe annet. :ahappy:

Det ble bra det :) Koste meg og hadde det gøy, så nå er jeg litt småfull og får nok lettere sove, når jeg legger hodet på puten. Møtte tilfeldigvis på Kaja (med Tesh og Cosmo) men veldig i farten da :P

Også fikk jeg en utrolig uventet og koselig melding fra karen som er i ute og reiser i helgen!

Gleder meg sinnsykt til han kommer hjem imorgen!

Meeeen bør vel egentig sove jeg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det da den bæsjen som kommer ut da? Bruker valper 5-6 timer på å fordøye ting? Er så rart siden det er noe som plutselig har kommet opp, ikke sant, så jeg ikke forstå helt.

Gi han litt mer til "middag" og mindre på kvelden. Pluss at du bør fore litt tidligere, så går det nok bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...