Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå!


Tore
 Share

Recommended Posts

Dette har vært oppe såå mange ganger :rolleyes2:

Siden 2ne ikke har kommentert det, så skal jeg repetere det for... ørtende gang :rolleyes2:

Man skal kaste SLIPPERS!

Hvor vanskelig kan det være... :icon_confused:

Du, det der er visst VELDIG vanskelig :aww:

Åh, selvfølgelig! Og om de ligger på samme sted, treffer jeg antageligvis alle tre samtidig - hattrick!

:yes: For har de ikke gjort noe galt, så har de sikkert tenkt til det, og da er det best å være på den sikre siden og kaste en slippers sånn at de veit åssen ståa er! :aww:

Nå lurer jeg på når valpen bør mates sånn at han ikke må bæsje midt på natten? Noen som vet?

Veit du hva? Jeg tror det kan være lurt jeg! :P

.. Lader pikebarnet og jeg opp til tirsdag.. Har jeg nevnt at vi skal på Linkin Park-konsert da? Ikke? Vi gleder oss, vi! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 249
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg tror objektivet mitt har tatt kvelden. Det da bzzzzt,bzzzt,zuuuum og pip pip pip før det ble helt stille :icon_cry: Så nå er det ingen autofokus mere og jeg lurer på hvor mye sånt noe kommer til å koste å reparere?

Felix og Blaze har vært med på fisketur og er nå kjempeslitne begge to :) Nå skal vi bare kose oss i hytta resten av kvelden også kjører vi i morgen tidlig for å dra rett på LC-trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..har jeg kommet inn fra kveldstur med "valpene" og Fenris! også har småtrollene har fått en runde i badekaret og er relativt klare til valpeshow i morgen! Deilig når det er valpeshow 10 min unna her, og det ikke starter før kl 10 :) :)

valpee har fått være med på noen korte turer med pawtrekker nå, og det går så utrolig fint! Flinkeste småtrollene! Må slutte å kalle de valpene snart, Mio er jo høyere enn mora si....

2.jpg

Nydelige de er altså! Store har de blitt siden jeg så de i vinter! :)

...Jeg ser på Hostage på Tv3. Bra film det synes jeg..

Ellers synes jeg synd på denne karen.. Huskyhannhund på 1 år Han avlives på mandag hvis ingen gidder å ta ham. Han gies bort.. Så utrolig trist med slike saker! At en hund på 1 år avlives hvis ingen kommer å tar ham. Liker ikke..!

Jobbet lenge idag! Og på slutten ble jeg så lei at jeg ble fornærma når ingen sa hei tilbake til meg når jeg var hyggelig å sa hei i kassa.. NEIVEL liksom..! Hmf.. :lol: Og så kan folk være arrogante å forvente alt mulig av ekspeditører...

Jaja.. Spise litt mer snop..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg spilt litt Sims Medieval, og jeg sliter litt med kontrollen over simmen min. Han gjør som han vil han. Går plutselig og legger seg, eller spiser, leser en bok eller prater med folk jeg ikke har bedt han om å prate med. :lol: Er dette normal oppførsel for simmer?

Klikkertrening?

Er det forresten noen som har spilt Settlers her? Jeg kom plutselig på at det var en besettelse jeg hadde for noen år siden. Jeg spilte Settlers dag og natt. :icon_redface:

Forøvrig smiler aftensolen ute. Vi har gått en fin kveldstur og jeg har ryddet litt mer i heimen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sees vi i morra Fannhvit?

Nå har jeg vært på 60-årslag. Av ren plikt. Gud så kjedelig...

Jepp, vi stiller opp!

Åh ja, det er bra "gøy" med sånne pliktselskaper :rolleyes2:

Nydelige de er altså! Store har de blitt siden jeg så de i vinter! :)

Takk :) ja de vokser ALT for fort, og kunne godt ha vært små og søte ei stund til! Men det er veldig gøy at de begynner å bli store nok til å få prøve seg litt i spannet! Det er så utrolig moro å se hvor gøy de synes det er! De har ikke vært med mange turene i spannet enda, men blir helt "tullerusk" når jeg tar frem selene :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være du må skru på videokameraet når du har ledningen i .

Jeg gjorde det, men ingen reaksjon.. :(

OG trykke på noe etter du har skrudd det på faktisk. Når jeg skal koble til videokameraet, må strømmen stå i, USB kabelen må i, kameraet må være på og jeg må trykke på en greie og velge for "koble til PC via USB" elns på engelsk også kobler det seg til. Et ****** liv! :blink:

Hmm. I såfall vet jeg ikke hvilken knapp.. :(

Nå lurer jeg på når valpen bør mates sånn at han ikke må bæsje midt på natten? Noen som vet?

Jeg mater Nora klokken åtte på kvelden, og da er hun ute å bæsjer før det. Går helt fint :) Hun bæsjer som oftest ganske kjapt etter hun spiser da^ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes strøm hørtes enda mer fornuftig ut enn bur. :aww: Slippers kan også funke, hvis du treffer, da! Jeg hadde nok bare bommet, og heller truffet X'en, stakkars. Men, er det ikke egentlig hennes feil da? Skal ikke hun liksom oppdra de der? :whistle:

Jo, X'en burde nok hatt minst en slippers i timen, så hun blir en bedre mor.

For ikke å snakke om den faren som ikke har bidratt med noe annet enn å få seg litt! :getlost:

Du, det der er visst VELDIG vanskelig :aww:

:yes: For har de ikke gjort noe galt, så har de sikkert tenkt til det, og da er det best å være på den sikre siden og kaste en slippers sånn at de veit åssen ståa er! :aww:

*be Jeanette shoppe flere slippers til meg*

Nå har jeg vært på 60-årslag. Av ren plikt. Gud så kjedelig...

Sammen med Siri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma, hvor ligger valpebildene egentlig? Jeg finner dem hverken på hjemmesiden eller bloggen din jeg. Men så er jeg en sau til å lete også da.

Trykk Oppdrett

Trykk Planlagte valper

Trykk Valper født 24.juni

Der har du bilder ol.

Tips emma: kanskje en link på venstre under oppdrett rett til F kullet sine sider? litt lettere bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Så utrolig søte!

Mm! :wub:

Å herregud nå lo jeg meg ihjel! :lol: Haha SÅ dumsøte da! Sprelle rundt og hoppe og tryne i vannfatet :lol::wub: Hva slags fugl er det? Emu?

Det er ikke et vannfat - det er badekaret deres. :D

Det er emu ja.

...må jeg finne på noe for å holde meg våken i fem timer. Må vekke gubben, kan ikke sovne da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

tja.. rundt 6 tiden? og passe å gå tur ol lufte godt før man sover.

Jo, ja. Kanskje det.

2.jpg

SAMMIES :wub:

Veit du hva? Jeg tror det kan være lurt jeg! :P

Tror det jeg også :P Ikke så gøy å gå ut 3 liksom :P

Jeg mater Nora klokken åtte på kvelden, og da er hun ute å bæsjer før det. Går helt fint :) Hun bæsjer som oftest ganske kjapt etter hun spiser da^ :)

Ah okei :) Vi har matet han ca 10 de siste kveldene og da må han ut klokka 3, sååå jeg skjønner ikke helt dette regnestykket :P Hehe

.. er jeg hekta på L.A. Noire :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykk Oppdrett

Trykk Planlagte valper

Trykk Valper født 24.juni

Der har du bilder ol.

Tips emma: kanskje en link på venstre under oppdrett rett til F kullet sine sider? litt lettere bare :)

"Valper født 24 juni" finnes ikke her. Kanskje linken ligger under et bilde, jeg har IE. Men det er ikke noe pes, jeg kan se mer på bildene i morgen jeg. :ahappy:

Edit: Grunnen til at jeg ikke fant dem var sikkert at Emma jobbet med dem. Nå er alt ok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma, hvor ligger valpebildene egentlig? Jeg finner dem hverken på hjemmesiden eller bloggen din jeg. Men så er jeg en sau til å lete også da.

Trykk Oppdrett

Trykk Planlagte valper

Trykk Valper født 24.juni

Der har du bilder ol.

Tips emma: kanskje en link på venstre under oppdrett rett til F kullet sine sider? litt lettere bare :)

Det kommer en ny sid med kulloversikt any day, jeg må bare finpusse den - så håper jeg det blir lettere å finne F-kullet da. Jeg er ikke hundre prosent fornøyd med hjemmesiden min, i forhold til å lenke til en konkret side fra oppdateringer. Jeg vet det er fordi jeg bruker frames, men det var det det ble for å få siden lettere å oppdatere for meg.

Jeg ønsker meg webmaster til jul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah okei :) Vi har matet han ca 10 de siste kveldene og da må han ut klokka 3, sååå jeg skjønner ikke helt dette regnestykket :P Hehe

Om han må ut 5 timer etter han har spist, er det jo bare å fore 5-6 timer før dere legger dere, så er han vel ferdigdriti for natta?

Nå spiller jeg Sims enda. Og det er jo masse intriger her. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Valper født 24 juni" finnes ikke her. Kanskje linken ligger under et bilde, jeg har IE. Men det er ikke noe pes, jeg kan se mer på bildene i morgen jeg. :ahappy:

Jeg har endret litt på siden i dag, så Oppdrett --> Planlagte valper --> F-kullets side --> Bilder.

Edit: Direktelenke, men da mister jeg menyen rundt siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk skjer.. **** for en idiot! GLEDER meg til jeg klarer å drite i hele fyren! :P

Æsj da! Men atte du skulle jo få til det der snart, så kanskje like greit da, at han idioter mer ;)

Jeg tror objektivet mitt har tatt kvelden. Det da bzzzzt,bzzzt,zuuuum og pip pip pip før det ble helt stille :icon_cry: Så nå er det ingen autofokus mere og jeg lurer på hvor mye sånt noe kommer til å koste å reparere?

Felix og Blaze har vært med på fisketur og er nå kjempeslitne begge to :) Nå skal vi bare kose oss i hytta resten av kvelden også kjører vi i morgen tidlig for å dra rett på LC-trening.

Aiai, stakkars objektiv! Pris for å fiske spørs jo både på alder og hva feilen faktisk er. For kanskje det dekkes av garantien? Er lov å håpe ;)

Sees i morgen da :)

Nå har jeg vært på 60-årslag. Av ren plikt. Gud så kjedelig...

*lide med*

Men nå tror jeg snart det må være natta her, skal jo ut og avgårde imorgen og greier :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...