Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå!


Tore
 Share

Recommended Posts

Kinesisk var kjempegodt, så var det et eller annet jeg reagerte på og jeg har hatt en date med doen og Amiga har ligget på bena mine, snodige hunden. Nå har jeg tatt medisiner og innser at kløv turen får thorstein og issi gå alene :x

Ellers har leiligheten blitt levelig :o DET ER IKKE BARE PAPPESKER BAK OSS!!!!!

bilder kommer :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 249
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Takk for grattiser! :D

Synnøve: Oh, var'n kjekk? :whistle: (ang. drømmen din hvor jeg ble fridd til!)

Da skal jeg komme meg i dusjen og deretter på vors til ei venninde. :)

God lørdag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært i Lillehammer, var bare pappa som ble med hjem igjen, mamma har bekkenbensbrudd og hjernrystelse. Kjempekjipt, men hun er ved godt mot og blir fraktet til Bærum imorgen.

Extrema-festivalen har nok gått i vasken for min del, og kjipt er det, men der ser man hvor høyt familie kommer når det gjelder.

Og takk for tankene Nowisclee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendt, men med masse skrivefeil sikkert :lol:

Den var fullt leselig, og er nå besvart ;)

Takk!

gaaaawd jeg hater mannfolk! når i ******* ble det negativt å spørre om man kunne hjelpe med noe siden vedkommende lurte på hvor jeg var???

Hva skjer Enits? :blink:

Ja, dette lover dårlig - jeg så jeg fikk forslag om timeout i bur, så jeg tror det er løsningen. Jeg sier "NEI!" med store bokstaver mens jeg hytter med venstre pekefinger - men de kan jo verken se eller høre :icon_confused: :icon_confused: :icon_confused:

*fnisemasse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg vært på tur sammen med foreldrene mine rundt vannet her nede. Koselig turplass, sett vekk ifra at det er himla mye folk som farter akkurat rundt her. Hadde med meg alle tre jentene mine, to i bånd å en i bæremeis. Stoppet ved en elv for å la hundene drikke når vi hadde kommet halvveis, bøyer meg ned for å ta ut polkadott, som var potteklar til å komme ut, tok sats å hoppet. Hun havnet med hodet først i elven, reiste seg opp, plasket litt å ristet seg for så å springe uti igjen :wub: Herlige trollet, en annen valp hadde muligens fått sjokk, eller i hvertfall ikke gått uti igjen, men ikke Polkimin :wub: Hun fikk springe løs litt, hun er hverken fare for andre hunder, villt eller fugler, hun er knapt i stand til å springe fra meg når jeg går, så hun får faktisk lov å gå litt løs. Hun var kjeeempeflink :)

Fikk stoppet på vårt faste badested, å både Betty og Tjalfe svømmte som bare det :) Nå er Polkadott sliten, hun gadd ikke engang hilse på de andre, gikk rett å la seg i kassen sin, flinkeste :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har det vært noe i ett sett. Men har fått shoppet meg ny tv da :D Fått unna litt også, men må nok fortsette med resten av eskene/posene straks. Bare må hvile litt først!

Så da får jeg vel gå til den gamle AN-tråden og oppdatere meg på det som har skjedd siden i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette lover dårlig - jeg så jeg fikk forslag om timeout i bur, så jeg tror det er løsningen. Jeg sier "NEI!" med store bokstaver mens jeg hytter med venstre pekefinger - men de kan jo verken se eller høre :icon_confused: :icon_confused: :icon_confused:

Ja, jeg synes virkelig det var det mest fornuftige å gjøre, altså. :aww: Hva skal man ellers gjøre med sånne små som hverken ser eller hører? :lol:

Da har jeg vært i Lillehammer, var bare pappa som ble med hjem igjen, mamma har bekkenbensbrudd og hjernrystelse. Kjempekjipt, men hun er ved godt mot og blir fraktet til Bærum imorgen.

Extrema-festivalen har nok gått i vasken for min del, og kjipt er det, men der ser man hvor høyt familie kommer når det gjelder.

Og takk for tankene Nowisclee!

Æsj, det hørtes lite godt ut! :hmm: Håper hun blir kjempefort bra igjen, kan da absolutt ikke være noe godt med bekkenbrudd. Sykling er skumle greier det, tenk. :aww: Fortsatt god bedring til mamman din!

Og ja, klart familien er viktigst, når det virkelig gjelder. :ahappy:

Akkurat nå har jeg sett v75, og sjefen og de han spiller sammen med, fikk 7 rette! Bare synd premien for 7 rette denne gangen var kun 2450 kr, ca, og ikke mange millioner.. :P Men bra gjort å spille 7 rette, da! Eller, jeg har sett nesten hele v75, jeg var ute og tok imot noen hunder som kom, også, samt tok imot noen telefoner.

Nå skal jeg ut og jobbe igjen, litt sliten, gleder meg til å finne senga etterpå. Burde ryddet og vasket her i dag, men men. Får ta det en annen dag. Neste helg kanskje. Vet det blir mye jobb i uka også, så. :aww: *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden forrige AN ble stengt går det ikke an å sitere, men jeg gjør det likevel jeg, bare med mindre fiksfakserier. :P

Så innen jeg kommer dit, så er de koselamaer! :D Jeg vil kose med Pegasus, for han er så søt.

Alpakkaene så jo ut som kryssning mellom lama og sau synes jeg. :lol: Kjørte forbi en flokk på vei til Voss, og måtte google de da jeg kom hjem for å være på den sikre siden. Men utrolig søte synes jeg. Så Dyrehagen blir ikke komplett uten alpakkaer.

Njeei, men av og til er det greit å bli kost litt på, andre dager er det fryktelig ekkelt.

Dyrehagen klarer seg helt fint uten alpakkaer. Du får skaffe deg en selv! :P

Jeg har forøvrig skikkelig dårlig avreagering, tror tilogmed jeg er skyldig avreagering. :lol: Nemlig fremdeles sur på bror for at han ikke skrudde ned musikken når jeg hadde så innmari vondt i hodet og var kvalm i natt (i drømme, that is). Våkna møkkforbanna og tenkte at jeg skal hvertfall IKKE dra på hytta med han i sommer, makan til egoistisk dust som ikke kan ta hensyn til andre for fem flate øre! :getlost::aww: Tro om jeg skal ringe og kjefte på han? At han befinner seg i ålesund for øyeblikket betyr vel ikkeno? :aww:

:lol: :lol: :lol:

...er jeg sliten og tørst. Skal vel prøve å få redigert emuspazzydancevideo i løpet av kvelden og bør sikkert mekke noe middag hvis jeg orker. Sånn i mellomtiden ligger det en snutt fra dyrehagen i sin egen tråd. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært i Lillehammer, var bare pappa som ble med hjem igjen, mamma har bekkenbensbrudd og hjernrystelse. Kjempekjipt, men hun er ved godt mot og blir fraktet til Bærum imorgen.

Extrema-festivalen har nok gått i vasken for min del, og kjipt er det, men der ser man hvor høyt familie kommer når det gjelder.

Og takk for tankene Nowisclee!

Stakkars mamman din, det hørtes ikke godt ut :hmm: God bedring til henne!

I dag har jeg og hundene gått på tur med Tine og alle hundene hennes :ahappy: Det var jo så koselig! Tinka oppfører seg så fint :ahappy: I morgen skal jeg på Tusenfryd med søstra mi og da tenker jeg at Tinka og Java skal få være sammen i stua. De sov sammen uten problemer i natt og sist jeg passet henne var de også aleine sammen. De kommer nok bare til å purke og sove alikevel :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til mamman din, Siri.

Og god bedring til Amiga og Opsis!

Det setter hun nok veldig pris på! :)

Æsj, det hørtes lite godt ut! :hmm: Håper hun blir kjempefort bra igjen, kan da absolutt ikke være noe godt med bekkenbrudd. Sykling er skumle greier det, tenk. :aww: Fortsatt god bedring til mamman din!

Og ja, klart familien er viktigst, når det virkelig gjelder. :ahappy:

Det håper vi alle her ja, litt av en ferie liksom! Og sykling er skummelt ja, det var en som omkom idag også, men de vet ikke om det skyldtes fallet eller sykdom enda.

Det er utrolig hvor viktig familie er ja!

Nå er derimot alt i orden, og det går an å slappe litt av. Dvs. hive seg i dusjen, kaste i seg pizza og frese ut for å treffe vennene som er på festivalen. Hørtes kanskje litt usympatisk ut, men mamma er i Lillehammer og pappa er hjemme, da er det lite man kan gjøre annet enn det som egentlig var planen.

EDIT: Takk Marianne!

Og så bra å høre om Tinka! Det går nok supert å være alene :)

Endret av Siri Eveline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette lover dårlig - jeg så jeg fikk forslag om timeout i bur, så jeg tror det er løsningen. Jeg sier "NEI!" med store bokstaver mens jeg hytter med venstre pekefinger - men de kan jo verken se eller høre :icon_confused: :icon_confused: :icon_confused:

Dette har vært oppe såå mange ganger :rolleyes2:

Siden 2ne ikke har kommentert det, så skal jeg repetere det for... ørtende gang :rolleyes2:

Man skal kaste SLIPPERS!

Hvor vanskelig kan det være... :icon_confused:

Da har jeg vært i Lillehammer, var bare pappa som ble med hjem igjen, mamma har bekkenbensbrudd og hjernrystelse. Kjempekjipt, men hun er ved godt mot og blir fraktet til Bærum imorgen.

Extrema-festivalen har nok gått i vasken for min del, og kjipt er det, men der ser man hvor høyt familie kommer når det gjelder.

Og takk for tankene Nowisclee!

God bedring til mammaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njeei, men av og til er det greit å bli kost litt på, andre dager er det fryktelig ekkelt.

Dyrehagen klarer seg helt fint uten alpakkaer. Du får skaffe deg en selv! :P

Jeg må ha de hos deg da. :whistle: Her er det ikke noe sted for alpakkaer. :lol:

Nå har jeg spilt litt Sims Medieval, og jeg sliter litt med kontrollen over simmen min. Han gjør som han vil han. Går plutselig og legger seg, eller spiser, leser en bok eller prater med folk jeg ikke har bedt han om å prate med. :lol: Er dette normal oppførsel for simmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunder er luftet, plutselig sa det svooosj og bergen ble til en sommerplass :heart: Gu kå deilig!

Forresten... jeg drømte inatt at jeg skulle gifte meg, alt stod klart og jeg skulle ta brudekjolen på. Men jeg hadde glemt å fortelle hvem jeg skulle gifte meg med, så måtte jeg hoppe fra vinduet på hotellet og svømme i en undervannslabyrint for å få fatt på en brudgom. Caroline, Marvindamen, Sandra og en dame til som Sandra kjente var brudepiker, og de hadde cheerleading uniformer og dusker.. :blink::aww:

Ooo, jeg vil være cheerleader i bryllup! :lol:

Akkurat nå er første kursdg vel overstått, masse god innsats idag! Nå skal jeg lese litt rasetandarder og pugge litt detaljer til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært oppe såå mange ganger :rolleyes2:

Siden 2ne ikke har kommentert det, så skal jeg repetere det for... ørtende gang :rolleyes2:

Man skal kaste SLIPPERS!

Hvor vanskelig kan det være... :icon_confused:

Åh, selvfølgelig! Og om de ligger på samme sted, treffer jeg antageligvis alle tre samtidig - hattrick!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ha de hos deg da. :whistle: Her er det ikke noe sted for alpakkaer. :lol:

Det er greit det, så lenge noen kommer og forer dem og tar seg av dem. :P Du kan ha dem på badet, vel? Er så små atte.

..er jeg spent på om Movie Maker ødelegger videoen min fullstendig eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strømme?

Åh, selvfølgelig! Og om de ligger på samme sted, treffer jeg antageligvis alle tre samtidig - hattrick!

Jeg syntes strøm hørtes enda mer fornuftig ut enn bur. :aww: Slippers kan også funke, hvis du treffer, da! Jeg hadde nok bare bommet, og heller truffet X'en, stakkars. Men, er det ikke egentlig hennes feil da? Skal ikke hun liksom oppdra de der? :whistle:

Det setter hun nok veldig pris på! :)

Det håper vi alle her ja, litt av en ferie liksom! Og sykling er skummelt ja, det var en som omkom idag også, men de vet ikke om det skyldtes fallet eller sykdom enda.

Det er utrolig hvor viktig familie er ja!

Nå er derimot alt i orden, og det går an å slappe litt av. Dvs. hive seg i dusjen, kaste i seg pizza og frese ut for å treffe vennene som er på festivalen. Hørtes kanskje litt usympatisk ut, men mamma er i Lillehammer og pappa er hjemme, da er det lite man kan gjøre annet enn det som egentlig var planen.

EDIT: Takk Marianne!

Og så bra å høre om Tinka! Det går nok supert å være alene :)

Uff da, en som omkom? :hmm: Ikke bra! Nei, sykling gjør jeg kun i skogen, på grusvei, i sakte fart. :P Eller på svært lite trafikkert vei, i sakte fart. :P Jeg er en slags pessimist, jeg klarer alltid å forestille meg det verste. Selv om jeg ofte gir litt f**n og gjør det likevel da, som å fly for eksempel, jeg er ikke redd for å fly, men jeg er fullt oppmerksom på at vi KAN dette ned. :aww: Så med sykling, så er jeg fullt oppmerksom på at jeg KAN få en grein inn i fronthjulet, kalve overende og knekke nakken, eller måtte bråbremse pga en katt, skli overende og havne under en bil, eller eller.. Men som regel tenker jeg at jaja, er det meningen at jeg skal klare meg, så klarer jeg meg, er det ikke, så klarer jeg meg ikke. Tar dog mine forholdsregler, og det er kanskje en av grunnene til at jeg aldri har brukket noe eller skadet meg alvorlig. (unntatt kneet mitt som har blitt maltraktert et par ganger.)

Ellers, så syns jeg det er helt riktig av deg å dra på festival likevel, jeg. Du kan ikke sitte hjemme og sture når du vet at mamman din har det så bra som forholdene tillater, da er det bedre at du tenker på noe annet. :ahappy:

Nå er jeg ferdig på jobb. Også lurer jeg sterkt på hvordan jeg skal klare alt jeg hadde tenkt å klare i sommer. Jeg MÅ få inn en rutine på å sove fra 17-19.30 når jeg skal jobbe kveldsstellet, og en rutine på å sove 17-20.30 når jeg ikke jobber kveldsskift, hvis jeg skal klare å få gått noe kadaversøk i sommer. For da skal jeg helst gå fra 04.00 og utover, eller fra 21.00 og utover(da er sauen og gaupa mest aktiv). Så da må jeg jo sove på andre tidspunkter. :aww: Jeg har jo et stykke opp i skauen til der jeg skal gå fra også, og skal jo helst få dekket litt område hver gang, så må jo gå i noen timer. Også må jeg få kjøpt inn en god jakke å gå med. *tenketenke* Godt jeg har fått skattepenger iallefall. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lurer jeg på når valpen bør mates sånn at han ikke må bæsje midt på natten? Noen som vet?

tja.. rundt 6 tiden? og passe å gå tur ol lufte godt før man sover.

Mine får på morrakvisten og i 6-7 tiden med mindre vi er på kurs ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..har jeg kommet inn fra kveldstur med "valpene" og Fenris! også har småtrollene har fått en runde i badekaret og er relativt klare til valpeshow i morgen! Deilig når det er valpeshow 10 min unna her, og det ikke starter før kl 10 :) :)

valpee har fått være med på noen korte turer med pawtrekker nå, og det går så utrolig fint! Flinkeste småtrollene! Må slutte å kalle de valpene snart, Mio er jo høyere enn mora si....

2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...