Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå!


Tore
 Share

Recommended Posts

BIS 2 :D

Grattis!

Nå har jeg nettopp vært ute og kastet et glass vann på en fremmed katt som satt i blomsterbedet mitt og forårsaket at mine to katter sto og gaulet! Som igjen forårsaket at mine to hunder bjeffet så alle naboer fikk ørekatarr.

Er det voldelig å kaste et glass vann på en katt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 249
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Grattis!

Nå har jeg nettopp vært ute og kastet et glass vann på en fremmed katt som satt i blomsterbedet mitt og forårsaket at mine to katter sto og gaulet! Som igjen forårsaket at mine to hunder bjeffet så alle naboer fikk ørekatarr.

Er det voldelig å kaste et glass vann på en katt?

Helt sikkert :banana::twisted::banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!

Nå har jeg nettopp vært ute og kastet et glass vann på en fremmed katt som satt i blomsterbedet mitt og forårsaket at mine to katter sto og gaulet! Som igjen forårsaket at mine to hunder bjeffet så alle naboer fikk ørekatarr.

Er det voldelig å kaste et glass vann på en katt?

Spørs om du kaster glasset eller bare innholdet? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!

Nå har jeg nettopp vært ute og kastet et glass vann på en fremmed katt som satt i blomsterbedet mitt og forårsaket at mine to katter sto og gaulet! Som igjen forårsaket at mine to hunder bjeffet så alle naboer fikk ørekatarr.

Er det voldelig å kaste et glass vann på en katt?

Nei. :aww: Det er en fin fin måte å jage såvel katter som hunder ut av hagen... Jeg er så slem at jeg kaster grus etter de også (vel merke etter og ikke på). Det er bedre at jeg skremmer de, enn at Vida får tatt et nappetak med de.

Jeg har sett/ser skrekkfilm! Uten å få noia! :lol: Den møter helt sikkert ikke din standard for skummel, men jeg er litt fornøyd med meg selv nå :P

Oi. Du kommer deg. :lol:

Eneste skrekkfilm jeg virkelig har fått noia av, er Stephen Kings "It". Men så er klovner seriøst skumle også. :aww: Måtte skru av lyden for å se den. Trur jeg gikk på uskolen eller noe da... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!

Nå har jeg nettopp vært ute og kastet et glass vann på en fremmed katt som satt i blomsterbedet mitt og forårsaket at mine to katter sto og gaulet! Som igjen forårsaket at mine to hunder bjeffet så alle naboer fikk ørekatarr.

Er det voldelig å kaste et glass vann på en katt?

Hvis det bare var innholdet,så tenker jeg at det var akkurat passe voldelig :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare innholdet av glasset som ble kastet ja. Ville ikke risikere å plutselig stå der med en død katt som sikkert tilhører noen nye naboer oppi veien. Det ville liksom vært litt pinlig.

Men det høres ikke ut som det hjalp noe særlig. Hageslangen da, er det vold? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare innholdet av glasset som ble kastet ja. Ville ikke risikere å plutselig stå der med en død katt som sikkert tilhører noen nye naboer oppi veien. Det ville liksom vært litt pinlig.

Men det høres ikke ut som det hjalp noe særlig. Hageslangen da, er det vold? :lol:

Jeg tok en 10 liter bøtte med kaldt vann og snudde på hodet, det var etter vannglass, hageslang ol forsøk :P vi så aldri katten igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller eierene, liker ikke være på utstillinger o.l. med høyløpsk tispe.

Hehehehe, nei, det gjør egentlig ikke jeg heller. Tror forresten Babs var rimelig høyløpsk da vi var i Bø, men det var det ingen som reagerte på :).

Er det voldelig å kaste et glass vann på en katt?

Hageslangen, Heidi - HAGESLANGEN!!

Jeg må bare legge ut et bilde av trollene mine :wub:

vassfaret-2011-399.jpg?w=640&h=426

Å, så vakkert.

Nei, legge seg da kanskje. Må til legen i morgen og få stivkrampesprøyte tror jeg. Jeg fikk brått en "liten" klemskade her i kveld :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulip! Jeg får ikke til grønnsakssuppelapskausgreia! Den smaker ikke sånn som din. :icon_cry: Og jeg klarer ikke forklare forskjellen, den du lager smaker - eh - søtere på en måte? HVA er det jeg mangler eller har forlite av?

Søtere?? Jeg bruker ikke sukker altså! Har du i for mye salt? For lite? Nok grønnkrydder? :icon_confused:

Jhemme igjen fra Sunndalsøra, vi har sitti ute på ekra og drekki og brent gamle møbler i går natt, samt ledd av hundene. Valpis har traska rundt og passa på at vi ikke falt i bålet :lol: Hun er sliten nå, det ble slett ikke så mye søvn på henne der ute ;)

Ble litt solbrent på brystet i morrest jeg, men klager ikke, deilig med soool! Og jeg vil ha sånn småbruk som det vi var på, bare 100% perfekt til heste- og hundehold! 24 mål beite rett ved huset Rak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, legge seg da kanskje. Må til legen i morgen og få stivkrampesprøyte tror jeg. Jeg fikk brått en "liten" klemskade her i kveld :aww:

Auda. Stivkrampesprøyte etter klemskade? Var det noen som bet deg fordi de ikke ville ha en klem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se så søt :wub:

262690_10150295400580586_632600585_9682439_4242997_n.jpg

Jeg syns jeg ser noen likhetstrekk i hodet på henne og Sookie :wub:

Har jeg kommet meg hjem, tømt baggen min, pakket ny bag og har nå en velfortjent pause. I morgen skal jeg opp tidlig og dra avgårde til Hardanger for å jobbe i 2 uker :) Jeg er glad for at kjæresten også er borte en uke, for da går tiden litt fortere. Føler jeg er litt vel knyttet til han når jeg begynner å grine fordi jeg skal reise bort fra han i bare to uker :lol: Jeg er skikkelig redd for at jeg har glemt noe, men tipper jeg har det mest nødvendige. I morgen må jeg vente på buss på Voss i en og en halv time, ettersom at jeg ikke vil betale for toget :P Det blir jo.. Moro!

Edit: Glemte å si at 2 x lysbehandling hjalp :D Eksemen er mye bedre! Men jeg flasser som det snør! Haha :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Hehehehe, nei, det gjør egentlig ikke jeg heller. Tror forresten Babs var rimelig høyløpsk da vi var i Bø, men det var det ingen som reagerte på :).

Ja nå er jo det også ute, og jeg har eget telt å gjemme de inni. :)

Nei, legge seg da kanskje. Må til legen i morgen og få stivkrampesprøyte tror jeg. Jeg fikk brått en "liten" klemskade her i kveld :aww:

"Noe" sier meg at klemskaden inneholdt tenner og litt røff lek :innocent:

...driver Talli å prøver flørte på seg en sovende Ikke. Noe sier meg at det dyret er rett før høyløpsk nå, så kanskje hun er ferdig med det værste innen fredag.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, her er en voksen som gjør samme greia :lol:

Jaa, heldigvis beholder de den egenskapen. :whistle:

:lol::lol::lol: HAHA!! Rareste jeg har sett!

Selma er så kontaktsøkende når hun har løpetid. Vil sitte på fanget hele tiden, og kooose :wub:

Gleder meg til i morgen, for da får jeg vite om jeg får meg nytt kontor. Type kjempefiiint! :D:ahappy:

*Hoppe i seng*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom heldigvis Murre og Timo inn for å spise. Det betyr vel at kattebesøket har gått hjem. Og så betyr det at naboene endelig kan gå og legge seg. Pippin går på veggen av kattegauling. Lurer på hvorfor? Vil han beskytte sine egne katter tro?

Dagen i dag har vært så deilig! Alene hjemme, sol, ingen planer! Akkurat nå kunne jeg ønske at jeg skulle stå opp hver dag i hele ferien til en ny dag helt uten planer! Men av erfaring vet jeg at det kommer til et punkt hvor jeg må planlegge og få ting til å skje. Gleder meg til Ransäterturen da. Den må jo planlegges. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg i bilen utenfor hos karen som skulle vært hjemme fra London, men ting tok visst litt lenger tid. Det ligger nøkkel her så jeg kommer inn, men føler jeg tar meg litt til rette om jeg bare spaserer inn. Dermed sitter jeg som en tulling her.. utrolig spent på hvordan helgen hans har vært, og hvor jeg har han nå.. Ueeee har jeg nevnt at jeg ikke kan fordra sånn å ikke vite, og det blir jo bare verre om man analyserer alt dem gjør. Altså er det beste is i magen og dype pust!

Ellers er mamma hjemme igjen og stavrer rundt på krykker, noe som er utrolig bra sett på hva et bekkensbrudd kan innbære.

Og MonicaT: for en tur! Så rett og slett bare helt herlig ut, og det ser ut som om alle har kost seg. Teltet ditt var også veldig fint, likte godt inngangspartiet, med en hundeavdeling :P

Nååå syntes jeg han kan komme, jeg skrev jo innlegg her mer for tidsfordriv og det gjør jeg ihvertfall nå. Mens jeg har øynene klistra på speilet så jeg skal se når han kjører inn her. Føler at når jeg sitter og skriver her, har jeg ihvertfall en unnskyldning til ikke å gå ut av bilen... Hmm tror jeg er et stk forelsket nervevrak akkurat nå :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. :aww: Det er en fin fin måte å jage såvel katter som hunder ut av hagen... Jeg er så slem at jeg kaster grus etter de også (vel merke etter og ikke på). Det er bedre at jeg skremmer de, enn at Vida får tatt et nappetak med de.

Oi. Du kommer deg. :lol:

Eneste skrekkfilm jeg virkelig har fått noia av, er Stephen Kings "It". Men så er klovner seriøst skumle også. :aww: Måtte skru av lyden for å se den. Trur jeg gikk på uskolen eller noe da... :P

Thank you! :ahappy: Jeg var kanskje litt tidlig ute med å si at det gikk greit, det vet jeg jo strengt tatt ikke før i morgen tidlig :P

Nu er det altfor sent for lenge siden, så da får man finne frem senga :yawn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...