Gå til innhold
Hundesonen.no

Norwegian Open - Agility Championship


MartineH

Recommended Posts

251045_102195333208531_102195296541868_14278_4548402_n.jpg

Velkommen til historiens aller første NORWEGIAN OPEN! Et stevne og et mesterskap slik vi utøvere ønsker det, det var motivasjonen bak Norwegian Open. Og etter iherdig jobbing fra agility-ildsjeler er det nå et faktum. Første helgen i oktober arrangeres Norwegian Open i Kongsvingerhallen.

Dette blir en stor agilitydugnad, for agilityNorge. For å komme i mål er vi avhengig av hjelp fra DEG. Alt vi trenger er MANGE som kan jobbe NOE, så er det i boks. Dette vil dere ikke gå glipp av, dette blir utvilsomt årets agility-høydepunkt i Norge. Ta kontakt med Ann Karin dersom du kan bidra: ankianki@tele2.no

Rammene i Kongsvingerhallen er fantastiske. Med et glimrende kunstgressdekke på 64 x 100 m vil det være god plass til 3 ringer og oppvarmingsbane. En romslig tribune gir plass til alle som ønsker det, gode parkeringsmuligheter og gode turmuligheter er det også.

Dommerene er av internasjonalt toppnivå og de vil bidra til spennende og morsomme konkurranser, hvor høydepunktet blir finalen søndag hvor Norwegian Open-vinner skal kåres. Det er mulig for alle å kjøre 4 løp per dag, uansett klasse og ferdighetsnivå.

Vi vil tilby offiesielle klasser begge dager, tunellcup og selvsagt Norwegian Open.

1.-2.oktober, vi sees i Kongsvingerhallen!

Se hjemmesiden for mer informasjon: http://www.norwegian-open.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!

Men burde det ikke være en engelsk versjon av siden? Det heter Norwegian Open, men utlendinger skjønner jo ikke bæret av resten av siden ;)

Hehe, er jo nesten så dere burde håpe på maaange påmeldte lag, da blir det vel et realt overskudd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Skulle gjerne vært med på dette, ser ut som et bra arrangement! :-) Leste bare Bergen og Valdres hundeklubb jeg, og tenkte "Det blir for langt unna" uten å sjekke infoen til stevnet. Nå har jeg lært, neste gang skal jeg lese hvor stevnet faktisk er før påmeldingsfristen går ut :icon_redface:

Lykke til med arrangementet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hvordan gikk det med dere som startet?

Jeg synes opplegget var fantastisk gjennomført, og at de klarte å holde tidsskjemaet såpass som de gjorde, med de marginene var imponerende =)

For oss var det første gang innendørs, og synes ikke det var så ille som jeg hadde trodd. Ble litt sliten i hodet iforhold til ute, pga lyd og luft, men ellers veldig bra.

Vi tok med oss 1.plassen i hopp1 hjem på søndag, ellers ikke så mye å skryte over. men er superfornøyd og fikk opprykk til kl.2.

Noen som tok bilder fra helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hvordan gikk det med dere som startet?

Jeg synes opplegget var fantastisk gjennomført, og at de klarte å holde tidsskjemaet såpass som de gjorde, med de marginene var imponerende =)

For oss var det første gang innendørs, og synes ikke det var så ille som jeg hadde trodd. Ble litt sliten i hodet iforhold til ute, pga lyd og luft, men ellers veldig bra.

Vi tok med oss 1.plassen i hopp1 hjem på søndag, ellers ikke så mye å skryte over. men er superfornøyd og fikk opprykk til kl.2.

Noen som tok bilder fra helgen?

Det ligger endel bilder på fb-siden ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...