Gå til innhold
Hundesonen.no

DETTE er grunnen til at det er krig i verden!


SoppenCamilla

Recommended Posts

Jeg har ventet på ebaypakkene mine i en hel uke, og den første kom i går, og to til kom i dag! Oh, lykke! Men den ene måtte jeg hente på posten, så jeg heiv meg inn i bilen (som forresten var helt våt fordi jeg GLEMTE å lukke vinduene i går!), med stjerner i øynene, for å hente pakka mi. Jeg begynner å kjøre, også hører jeg en RAR lyd i bilen! Jeg trodde kanskje det var vann, siden bilen min var oversvømt, og det kunne minne om vannklukking.. Helt til jeg kjører forbi noen som GLOR! Skikkelig! Nei, jeg stoppa ikke for å sjekke, skulle jo bare til butikken og tilbake! Så ser jeg ENDA fler som glor! Djizus Kraist! NÅ stopper jeg! Kanskje det er en unge under bilen min, liksom. Men neida. Det var en FLASKE! De kom for å grille og ha det koselig i går, og før de dro, så bandt de en FLASKE under bilen min! Og da jeg ringte for å spørre om de syns det var gøy, så holdt han på å DØ av latter!

IKKE KØDD MED SOPPEN OG FORVENT AT HEVNEN IKKE ER TI GANGER VERRE! :sint_01:

Spesielt ikke når jeg har DERE til å hjelpe meg til å finne opp en GENIAL hevn! Det kan være HVA SOM HELST! Gjerne noe jeg kan fikse mens han er BORTE i helga, og jeg kan komme meg INN i huset hans fordi han bor med en annen for å gjøre det billigere! :devilbanana::shifty::devil::twisted::punk:

OPERASJON HEVN ER UNDER PLANLEGGING! KOM MED FANTASTISKE IDÈER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Åååå :D Sånn her digger jeg :banana::D

Siden han bor sammen med noen er det jo litt begrenset hva en kan gjøre, men en del ting må en vel få til :D

Nål og tråd, og så syr du sammen et bukseben (innvendig litt opp på leggen) brett buksen pent sammen og legg på plass. Gjør det med ett par bukser og husk at de ikke skal ligge etter hverandre i stabelen.

Jakkelommer er også fine å sy sammen :D Det samme med genserermer, så langt ned mot håndleddet på innsiden som mulig.

Spikring av sko...kan bli dyrt. Derfor ble lim oppfunnet :D

Et skopar limes til gulvet evt en matte på en sånn plass at han aldri kommer til å flytte på de ved hånd, men smette de på seg og gå direkte.

Om han har eget toalett så er jo gladpack over toalettet men under toalettringen en klassiker :D

Edit: Har han bil, og om han har. Har du tilgang til den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mika! :heart:

Han har ikke egen do, så DET kan jeg jo ikke. Men sying.. Hm.. Skoliming, hmmm!

Han er skikkelig datanerd, kanskje jeg skal teipe alt han har på soverommet, til det det står på? Hmmmmm! :D

Edit: Han har bil! Og jeg kan nok få tilgang til den, ja! HVA gjør jeg?! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mika! :heart:

Han har ikke egen do, så DET kan jeg jo ikke. Men sying.. Hm.. Skoliming, hmmm!

Han er skikkelig datanerd, kanskje jeg skal teipe alt han har på soverommet, til det det står på? Hmmmmm! :D

Edit: Han har bil! Og jeg kan nok få tilgang til den, ja! HVA gjør jeg?! :D

Teip er alltid gøy :D

Du kan jo sy dynetrekket fast i lakenet, sånn ca midt på sengen.

Om han har seng med bunn, så går det jo ann å fjerne noen planker...

Bil: Plukk opp fordelerlokket, det er det lokket som det står fire ledninger opp av. Bare pass på at du ikke vrir på det når du setter det på plass igjen. Det må settes nøyaktig likedan på, som det var da du tok det av. Og for all del ikke plukk av ledningene!

(Kan bli dyrt om han må ha en fagperson til å sette ledningene korrekt på igjen)

Under fordelerlokket sitter rotoren. Den kan du plukke rett opp. Ser ut som en T.

Hva du gjør nå kommer litt ann på om han har peiling eller ikke. Hvis han ikke har peiling så legger du rotoren på dasjbordet. Hvis han har peiling så kan du gjemme rotoren i bilen. Gjerne i hanskerommet siden det ofte er den siste plassen de leter.

Når jeg gikk på landbruksskolen var sagflis i ventilasjonsannlegget en stor hit :D

Må bare passe på at alt står på av, sånn at offe*host* den som eier bilen må slå det på.

Bør kanskje ikke gjøres om han har en ny bil.

Små biter av fisk, pakket inn i papir, gjemt på de undligste steder i bilen var også en hit :D

Fungerer kjempefint som luftfriskner, spesielt i varme :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det er mye man kan gjøre.. Noe er veldig slemt (og kan bli dyrt), andre ting er bare kjempe gøy.. Men du kan jo feks legge reker i gardinstengene, det blir luktene forferdelig :P Ellers ås kan du legge rakfisk attme vifta til klimaanlegget på bilen, herlig herlig lukt :P

Noe uskyldig må jo feks være å ta bilde av bilen, legge den ut på finn at den gies bort eller ønskes byttes i et etter annet teit :P Finn er morsomt slikt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mika: :thumbs:

Deler han bad/dusj med noen? Hvis ikke, skru dusjhodet av, og hell "noe flytende" inn i slangen, skru dusjhodet på igjen, og heng det opp. Neste gang han skrur på dusjen, så vet du hva som kommer først ut. Hva "noe flytende" er kommer an på hvor slem du er. Kan være noe så uskyldig som grønn konditorfarge. Gir ham et sjokk når han skrur på dusjen. Evt. noe illeluktende noe, sølevann, osv.

Bytt om sukker og salt hvis han har saltbøsse/sukkerpose?

Drikker han saft? Hell litt zalo i saftflasken.

Gjem noe skummelt/ekkelt under dynen?

Gjem undertøyet hans? Evt. bytt det ut med noe av ditt eget? :lol:

Bare generelt gjør masse småting, slik at han flere uker etter ditt besøk, fremdeles kommer over en liten hilsen fra deg. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: :lol: :lol: Herlig!

Og jeg lurer bittelitt på hvor Mika tar alt i fra! Jobber du i ett byrå for practical jokes?

:lol: Bodde 3 år på internat, og fant fort ut at man får det ikke mer gøy enn man gjør det selv :lol:

Litt synd at personen ikke bor alene.

Gjødsling av plen er gøy. Spesielt om man skriver noen velvalgte ord på plenen :D

Teiping av dør som går utover er også gøy. Tape rundt i full fart mens offeret befinner seg på andre siden. Så knakke hysterisk på døren mens man roper BRANN! :lol:

Å mimre... :)

Er ikke alle som stiller opp og henter en bøtte med vakum. Men det var det en som tilbød seg å gjøre bare han fikk kjøre med traktor dit bøtta med vakumet var :lol:

Og selvfølgelig lot vi ham kjøre traktor :lol:

Det var også populært å sende 1.klassinger på Felleskjøpet for å kjøpe sleggfett :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå :D Sånn her digger jeg :banana::D

Siden han bor sammen med noen er det jo litt begrenset hva en kan gjøre, men en del ting må en vel få til :D

Nål og tråd, og så syr du sammen et bukseben (innvendig litt opp på leggen) brett buksen pent sammen og legg på plass. Gjør det med ett par bukser og husk at de ikke skal ligge etter hverandre i stabelen.

Jakkelommer er også fine å sy sammen :D Det samme med genserermer, så langt ned mot håndleddet på innsiden som mulig.

Spikring av sko...kan bli dyrt. Derfor ble lim oppfunnet :D

Et skopar limes til gulvet evt en matte på en sånn plass at han aldri kommer til å flytte på de ved hånd, men smette de på seg og gå direkte.

Om han har eget toalett så er jo gladpack over toalettet men under toalettringen en klassiker :D

Edit: Har han bil, og om han har. Har du tilgang til den?

:lol: Bodde 3 år på internat, og fant fort ut at man får det ikke mer gøy enn man gjør det selv :lol:

Litt synd at personen ikke bor alene.

Gjødsling av plen er gøy. Spesielt om man skriver noen velvalgte ord på plenen :D

Teiping av dør som går utover er også gøy. Tape rundt i full fart mens offeret befinner seg på andre siden. Så knakke hysterisk på døren mens man roper BRANN! :lol:

Å mimre... :)

Er ikke alle som stiller opp og henter en bøtte med vakum. Men det var det en som tilbød seg å gjøre bare han fikk kjøre med traktor dit bøtta med vakumet var :lol:

Og selvfølgelig lot vi ham kjøre traktor :lol:

Det var også populært å sende 1.klassinger på Felleskjøpet for å kjøpe sleggfett :lol:

Jeg kjenner at jeg ALDRI skal bli uvenner med Mika :lol: :lol: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er skikkelig ikke mitt felt, men har du prøvd å søke på youtube, f.eks.? Google practical jokes, el.l? Ellers kan man jo få en del inspirasjon ved å se på Americas Funniest Home Videos o.l.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mika! :heart:

Han har ikke egen do, så DET kan jeg jo ikke. Men sying.. Hm.. Skoliming, hmmm!

Han er skikkelig datanerd, kanskje jeg skal teipe alt han har på soverommet, til det det står på? Hmmmmm! :D

Edit: Han har bil! Og jeg kan nok få tilgang til den, ja! HVA gjør jeg?! :D

Dataner sier du? :P

Få tak i mange pappkopper og stiftemaskin.. Sett koppene i ring rundt pc, og stift de sammen helt oppe, hell vann i alle koppene nesten helt til toppen! :D:lol:

Evt kan du kle ALT av datautstyr i flere lag med plastfolie.. Eller feste post-it lapper på alt over hele rommet hans.. MAAASSE som kan gjøres :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, den likte jeg Cattn!

For å hjelpe stakkeren med oppryddningsarbeidet kan du jo evt. legge ved et sugerør? :lol:

JAAA! Sugerør med hull i! Woohoo!

Skal jeg sponse deg med pappkopper? :P (Jeg kan bare ta en remse fra jobben) HYYYSJ! :whistle: Kan tom sende med sugerør :P

OGSÅÅÅ, kan du jo lage ny bakgrunn/screensaver på pc, hvor du skriver noe som:

It looks like you have a water virus! :P

(Litt dårlig meeen måtte skrive det siden jeg kom på det :lol:

Edit: Kom på en ting til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg klipper min selv. Har kjøpt en billig klippemaskin på Biltema som fungerer helt supert, med flere ulike innstillinger for pelslengde. Klipper henne 3 mm på kroppen og 6mm på hale og ører. Når hun skal klippes tar jeg frem en slikkematte med leverpostei som hun koser seg med mens jeg klipper. Gjør dette ca. 5 minutter om dagen, så det tar en stund før hun er helt nedklippet, men hun slipper det stresset hos frisøren i hvert fall, og hun rekker ikke å bli lei ettersom det er såpass korte økter.
    • Sommeren nærmer seg (håper jeg), og jeg har begynt å tenke på om jeg skal klippe ned hunden i år også (som tidligere somre), eller ikke: Han blir så fin med kort lettstelt pels, Han takler varmen så mye bedre, han tørker fortere etter han har badet osv. Men; Han liker absolutt ikke denne timen det tar å klippe han ned. Hundefrisøren sier han er grei, oppfører seg bra. Men pistrer og piper. Og jeg må dra han inn "med makt". Og da blir jeg litt sånn; "Er det verd det? Skal han få slippe klippingen?" Skal / Skal ikke 
    • Haha ja, så sant man har fryser på forhånd. 😂 Jeg kjøpte meg fryser ene og alene mtp råfôr når jeg kjøpte leilighet. Blir billigere i lengden uansett. 😁
    • Jeg «har» også en hund som er usikker på fremmede mennesker og dyr (hun måtte bli igjen hos foreldrene mine da jeg flyttet, men jeg tok meg av treningen av henne). Hun har alltid vært tilbaketrukken og skeptisk, helt siden hun var valp. Så har iallfall et par ord å meddele. Det er en sterk genetisk komponent til dette, og ulldotten min kommer nok aldri til å bli den sosiale hunden som oppsøker andre. Uavhengig av om vi hadde vært enda bedre på å sosialisere henne i oppveksten, ville nok det genetiske utgangspunktet hennes uansett begrenset hvor komfortabel hun ville vært med fremmede.  Erfaringsmessig så tror jeg at det beste man kan gjøre i en slik situasjon er først og fremst å eksponere valpen for positive opplevelser med andre, under kontrollerte forhold. Kanskje har du venner eller familie som kan hjelpe til med treningen, og la alt foregå på valpens premisser.  Vel så viktig tror jeg det er å lære valpen at den IKKE trenger å forholde seg til andre hvis ikke den ønsker det. Nå vet ikke jeg om dere sliter med f.eks. passering av andre folk eller hunder pga. skepsisen, men det gjorde iallfall vi. Kinderegg-metoden kan være veldig effektiv for å få valpen til å ta kontakt med deg når andre mennesker/hunder kommer til syne, men også for å skape positive assosiasjoner til å møte på andre på tur.    EDIT: Sånn ang. selve bjeffingen, så ville jeg kanskje trodd at dette hadde roet seg av seg selv dersom den generelle tryggheten rundt fremmede mennesker og dyr ble bedre, for å konkludere. Men nå var jo dette bare en enkeltsituasjon. Hvorvidt bjeffingen i situasjoner med fremmede er et generelt problem hos dere vet jo ikke jeg
    • Yuhu! Valpen min er litt småskeptisk til fremmede og det er noe vi jobber mye med. I stad var det en som fikk hilse på han, satte seg på huk og lot Melvin komme bort for å si hei på eget initiativ. Jeg så at han var litt usikker (halen), men han gjorde alt på eget initiativ og hadde all mulighet til å trekke seg unna når han følte for det. Mannen satt helt stille. Plutselig så trekker han seg bakover og bjeffer til som bare det. Da hadde han hilst og fått kos av denne mannen i en gooood stund, luktet rundt og virket ok med situasjonen. Mannen nevnte at han hadde hund selv og at det sikkert luktet av klærne. Kan lukten av en hund være grunnen til at han plutselig bråsnudde sånn? Han er ikke slem på noe vis, bare bjeffer og trekker seg unna. Han er også usikker på andre hunder og dyr, noe vi også jobber mye med. 🫠
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...