Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Drammen


Tøfflus

Recommended Posts

Noen som har katalogen fra i går? Jeg vet kun hvem 3 av AKene som stilte er så jeg er litt nyfiken :P

Selvsagt har man katalogen :).

Juniorhann:

Deepeyes Meaning of Haste II

Åpen hann:

Redqliff's First Companion

Champion hann:

Redqliff's First Challenge

Junior tispe:

Whyalla's Ida

Alone

Unghund tispe:

Cefeus Qellie II

Åpen tispe:

Miss Magoo's Biggan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Jeg hopper og spretter og danser og traller rundt omkring - Fredrik tok storcertet i går han! :D:banana: Det var veldig veldig gøy, og hadde det vært bare 5 dager senere så hadde han vært champion nå :aww: Men ingen fare, ett cert i løpet av sommeren skal han nok greie å få! :D

Vi hadde rasespesial på torsdag i tillegg til NKK på søndag, og fikk forholdsvis gode resultater begge dagene. :)

I Oliver sin klasse var det 3 stk. begge dagene og Oliver vant klassen med CK begge gangene og ble i tillegg 3 bhk(av 27 hanner!) med res.cert på spesialen(FORRAN Ola, litt stolt over den altså :aww: )

Hans kullsøster Freia vant også unghundklassen med CK begge dagene(3 i klassen), fine jenta!

Fredrik debuterte i åpenklasse denne helgen, og som den yngste i klassen vant han med CK begge dagene! :D Tror det var +-10 stk. i klassen på både torsdag og søndag. I tillegg ble han altså plassert som nummer 5 i bhk bak fire championer på søndag, noe som resulterte i den fiiiiine nasjonalfargede sløyfa :ahappy:

Stilte også Gross, som ble nr. 4 i champion med CK på torsdag og 2bhk med CACIB på søndag. :)

Alt i alt er jeg veldig veldig fornøyd med helgen!

Gratulerer så mye til alle som er fornøyde!

252505_10150282676640225_723220224_9421023_1926604_n.jpg

Nellyvill's Go For It "Oliver"

247121_10150286130420225_723220224_9458727_1644432_n.jpg

Nellyvill's Guess Who "Freia"

248550_10150285017155225_723220224_9444954_7092696_n.jpg

Nellyvill's Fifty Fifty "Fredrik"

251080_10150286128225225_723220224_9458699_2849388_n.jpg

Ch. Augustus "Gross"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det du som stod på rampa og tok bilder?

det var nok meg ja :icon_redface:

edit: kikka litt etter deg forresten, men var litt fjern fordi jeg var så glad. Tror ikke det er så mange som blir så glad som meg for "bare" excellent altså :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var nok meg ja :icon_redface:

edit: kikka litt etter deg forresten, men var litt fjern fordi jeg var så glad. Tror ikke det er så mange som blir så glad som meg for "bare" excellent altså :D

Søren også at jeg ikke gikk ned da jeg var nesten sikker på at det ar deg,men så tenkte jeg at tenk om jeg tar feil det hadde vært litt pinlig.Vi stod under trærne vi rett etter at du kom inn inngangen for det var det skygge :D

Skal være glad for Excellent da jeg var glad for blå liksom :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren også at jeg ikke gikk ned da jeg var nesten sikker på at det ar deg,men så tenkte jeg at tenk om jeg tar feil det hadde vært litt pinlig.Vi stod under trærne vi rett etter at du kom inn inngangen for det var det skygge :D

Skal være glad for Excellent da jeg var glad for blå liksom :icon_redface:

dumt du ikke kom bort :( men vi får ta det en annen gang :)

jeg blir glad for blå jeg også :D Hun er jo såpass liten at jeg tar ingen ting for gitt i utstillingsringen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dumt du ikke kom bort :( men vi får ta det en annen gang :)

jeg blir glad for blå jeg også :D Hun er jo såpass liten at jeg tar ingen ting for gitt i utstillingsringen :P

Jepp vi får ta det igjen også kanskje treffes for litt trening og sosialisering.Tindra blir sikkert kjempe glad for og se en annen sheltie :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt treig men Gigi-min ble BIR og fikk CACIB :wub:

Barbie barnet fra første kullet mitt står for championatet (mangler storcert) men ble stående som nr.2 til certet igjen, slått av en nydelig ung import-tispe som virkelig fortjente det.

Så jeg hadde en kjempefin dag (selv om det var veldig veldig varmt for en stakkars bergenser på slutten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...