Gå til innhold
Hundesonen.no

LC-treninger


Nowisclee

Recommended Posts

Mandag 23. mai er det LC-trening på Bjerke travbane fra 18.00. Påmelding på forhånd, på www.lurecoursing.no :ahappy: Dette er for hunder over 12 mnd og som gjerne har litt erfaring fra før.

Nybegynnere og hunder yngre enn 12 mnd har muligheten til å dra på rettbanetrening på Øvrevoll galoppbane onsdag 25.mai, fra klokken 19.00. :ahappy:

LC er en bruksprøve for mynder(gruppe 10-hunder), samt Faraohund, Etnahund, Podenco- og Podengo-rasene fra gruppe 5. (Basenji får ikke konkurrere i Norge, men må ta lisens i Norge for å konkurrere utenlands.)

Jeg skal selv på Bjerke med Lundii, og forhåpentligvis få tatt et testløp, hvis vi finner en støttehund/løpspartner til henne. :ahappy:

Og det er veldig lov å komme og se på selv om man ikke har mynde eller podenco-rase, altså! Og gjerne ta med kameraet også! :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho! Tror Cosmo kommer til å elske det! :D

Nå ser det ut som jeg ikke får tatt testløp da. :/ Sendte en mail, men det hadde sneket seg inn en feil i mailadressen, så har ikke funnet noen støttehund, og da går det jo ikke. :aww: Får bli neste gang, i morgen skal hun få prøve å løpe med munnkurv for første gang i stedet, tenker jeg. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man få være med på treninger med andre gale hetshunder også...? :whistle: Er det rettbaneløp på Bjerke også, eller får de en mykere stopp?

Aiko har prøvd munnkurv, og jeg trur hun følte seg ganske så barsk, hehe.

Trenger de munnkurv for å løpe alene? Får de løpe alene på rettbane?

Cosmo har bare løpt "sikksakk" av mangel på bedre ord :P før.

Tror man får være med med andre hvis de har tid, iallefall, og om man spør på forhånd, da pleier de å ha tid til noen, tror jeg. Iallefall på forrige rettbanetrening var det både boxer og welsh springer som fikk løpe. :ahappy:

På Bjerke er det ikke rettbanetrening, nei, der er vanlig trening. Og påmelding på forhånd. På Øvrevoll er det rettbanetrening, og bare å møte opp, ingen forhåndspåmelding.

De trenger ikke munnkurv når de løper alene, og ja, de kan alltid få løpe alene, det er kun hvis du selv har en løpspartner, eller ønsker det og spør om de kan finne en, at de får løpe sammen med noen. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...