Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp!!


-sheriff-

Recommended Posts

ja, skal kikke igjen imorra og da skal jeg legge ut bilder.

Det som oppdretteren sa, var at den nederste har bedre tegninger o.l iforhold til show og at mange aussier med lang hale bærer halen feil.

Men må se litt personlighet også, siden de står så likt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, skal kikke igjen imorra og da skal jeg legge ut bilder.

Det som oppdretteren sa, var at den nederste har bedre tegninger o.l iforhold til show og at mange aussier med lang hale bærer halen feil.

Men må se litt personlighet også, siden de står så likt. :)

jeg ville valgt stubbhale hvis den er helt kort. Stubbhale som er litt for lang er ikke så pent. Men den nederste valpen så flott ut, men jeg ser ikke halen da. Rene tegninger, pent utrykk, samtidig kraftfull(som du ville ha), og det er sant det med halefestet. Jeppe har blant annet slitt med det halefestet på utstilling. Så skal du satse på utstilling ville jeg nok tatt den med stubbhale. Også må du huske på at det blir mindre hvitt. Min Vicky var helt hvit på hele overkroppen og i ansiktet, og på ørene, men nå har hun en mørk ring rundt det ene, mørkt øyenbryn, og mørke ører. Så selv om hun er mye hvit nå var hun mye hvitere før hvis du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første som falt meg inn var hvor sjarmerende den øverste ser ut. Hadde det vært jeg som skulle kjøpt hund hadde det nok kanskje blitt den.

Men det er jo selvsagt bare min personlige mening. :)

Er enig med deg her :) Den har også et mye mer våkent blikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står mellom disse to.

red20tri20han20flekk20i20hodet.jpg

Nåå, den har akkurat samme runde/ovale flekken midt på hodet som Puma har.

De var begge nydelige.. Men du må nesten velge utfifra hjertet og magefølelsen tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med valget??

Jeg ville ventet til jeg hadde hilst på dem, sittet på gulvet sammen dem og følt hvilken connection jeg fikk med hundene, så hadde jeg valgt.

Utseende messig uten å ha hilst eller sett dem live, så ville jeg fåretrukket nummer en...men det blir så vanskelig for det er jo bare et bilde av hver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sheriff er valgt :)

det ble den nederste, uten tvil :D

så morro å høre at du er så sikker! :D Jeg likte også den nederste best. Så ut som en valp med fart i hvertfall :D Hvordan likte du stumphalen? Jeg syns det er finest :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har helt kort stump' date=' men jeg venner meg til det...er jo tøft, men uvant :)[/quote']

syns stumphale er det flotteste på aussien. Litt uandt for folk som er nye med rasen, men du venner deg til det :D Ser skikkelig elegant ut med stumphale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...