Gå til innhold
Hundesonen.no

2 juni


Enits

Recommended Posts

  • Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Jeg skal høre med jobben om jeg blir satt opp hvis ikke skal jeg prøve å ta meg en tur faktisk! Helt fra Trondheim! Og så er jo dette en gylden mulighet til å være mer med typen også da.. :P Treffet er jo en bonus liksom og IKKE omvendt..! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi grille og sånt på treffet? :)

gjerne! :)

Har du som kjører bil mulighet til å ta med en engangsgrill? Så skal jeg prøve å dytte med sambo (han var ikke helt villig til å væme på gærne sonen treff :P ) og hunder og litt mat :P

Hittil er det meldt fint vær på torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt på å glemme! Jeg kommer! :D Det skal bli morro! Jeg kommer ikke til å kjenne igjen så mange sikkert, så jeg kommer til å føle meg totalt lost! :lol: Så får jeg se om jeg finner frem da.. Jeg busser også og har aldri vært rundt omkring egentlig, bare i sentrum. Men så lenge det står forklart så skal det vel gå greit å finne frem.. Busser fra Jernbanetorget tipper jeg. Får ta en titt på trafikanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt på å glemme! Jeg kommer! :D Det skal bli morro! Jeg kommer ikke til å kjenne igjen så mange sikkert, så jeg kommer til å føle meg totalt lost! :lol: Så får jeg se om jeg finner frem da.. Jeg busser også og har aldri vært rundt omkring egentlig, bare i sentrum. Men så lenge det står forklart så skal det vel gå greit å finne frem.. Busser fra Jernbanetorget tipper jeg. Får ta en titt på trafikanten.

Buss 34 utenfor Peppes på Jernbanetorget (tvers overfor Trafikanten) til Ekeberg camping. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buss 34 utenfor Peppes på Jernbanetorget (tvers overfor Trafikanten) til Ekeberg camping. :)

Ok! Takk ;) Kan ikke være så vanskelig å hive seg på rett buss og gå av på rett holdeplass. Regner med jeg ser sonisene fra Ekeberg Campingholdeplassen? Eller er det et lite stykke å gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! Takk ;) Kan ikke være så vanskelig å hive seg på rett buss og gå av på rett holdeplass. Regner med jeg ser sonisene fra Ekeberg Campingholdeplassen? Eller er det et lite stykke å gå?

Når var det vi skulle møtes der oppe igjen? Minn meg på det, så tar du jo bare bussen opp med meg og jentene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tolv :) Det går en buss fra Jernbanetorget 1148 som er på Ekeberg Camping akkurat 1200, jeg har i alle fall planer om å ta den. :)

Da tar jeg den om ikke MArvin har plass til meg :whistle:

Sambo går på krykker og blir ikke med, så jeg har en hund ekstra da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...