Gå til innhold
Hundesonen.no

Julekaker


Djervekvinnen

Recommended Posts

jeg har lagd kakemenn to år på rad no og har fått masse skryt for dem(de ble sinsykt gode og mye bedre enn de en kjøper i butikkene) :D

så de skal lages i år også, også får vell jeg prøve meg på en liten dæsj med krumkaker i år også. :?

og kanskje pepperkaker, men ungene eter det ikke så da ender det vell opp med at jeg må spise dem selv. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har lagd kakemenn to år på rad no og har fått masse skryt for dem(de ble sinsykt gode og mye bedre enn de en kjøper i butikkene) :twisted:

så de skal lages i år også, også får vell jeg prøve meg på en liten dæsj med krumkaker i år også. :?

og kanskje pepperkaker, men ungene eter det ikke så da ender det vell opp med at jeg må spise dem selv. :wink:

Du vil ikke tilfeldigvis dele oppskrifta? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm det må bli bestemors "sjakkbrett" vet ikke hva det heter men det ser ut som sjakk for det er to hvite firkanter og to svarte.

Og så elsker jeg kakemenn!!! og bestemors konfekt småkaker... *nammenamme* liker mange julekaker jeg! Men jeg haaater krumkaker *pjuke* og sånne berliner greier er heller ikke noe godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...