Gå til innhold
Hundesonen.no

Fellestreninger


Wanderlust

Recommended Posts

Nå har våren kommet, det er lyst utover kvelden, og muligheten for å trene er større. Jeg syns fellestreningene i høst var veldig vellykket, og håpet folk vil bli med igjen. Så er det ønske for fellestrening en fast dag i uken, på en fast plass? :)

I høst var det på Ekebergsletta, og det funket det. Men er det evt andre plasser som kan passe bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Var veldig koslig i høst. Mulig vi joined en gang, men nå har Norsk rallylydighet og Side ved Side startet både lp- og rallytreninger 1-2 ganger i uka, og vi trives veldig godt der (og så vet vi at det alltid kommer noen ;) ). Anbefaler flere å hive seg med der om de vil (mer info på rally-lydighet.com under Kurs). Ellers stikker vi nok innom fellestreninger når det passer seg sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er interessert, men blir nok litt prioriteringer og se an hvilke dager det blir trening. Det er nemlig sånn at jeg egentlig har faste treninger mandag, tirsdag og onsdag, så TORSDAGEN passer best, men det virker som den ikke er så ideell for andre.

Pluss at vi skal på valpekurs fra og med 12. mai og det varer vel til midten av juni, og i juli bor jeg sannsynligvis like ved Hønefoss (på ferie).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på om det krasher med klubbens treninger (som er onsdager), ellers så kan Vida og jeg tenke oss å joine. Vi vil gjerne være på Ekeberg da. For om det ikke blir for seint på kvelden, så rekker vi å trene litt før jobb også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmh kanskje torsdag bare er en bortglemt da! Syntes liksom alle treninger som regel er det tre første dagene i uka.

Noen som kan førstkommende torsdag? Jeg kan ihvertfall, ettersom jeg kan se (har jo fri).

Kommer an på klokka. Om vi møtes senes 18.00, kan jeg være med å trene en time. Starter på jobb 19.30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på klokka. Om vi møtes senes 18.00, kan jeg være med å trene en time. Starter på jobb 19.30.

Denne torsdagen er det helt det samme for meg, dvs. jeg skal vel jobbe halvannen time, til kl 16.00 tror jeg. Og kan sikkert være der til 17-18 tiden, kommer litt an på kø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne torsdagen er det helt det samme for meg, dvs. jeg skal vel jobbe halvannen time, til kl 16.00 tror jeg. Og kan sikkert være der til 17-18 tiden, kommer litt an på kø.

Hva med 17.30 da? Og samme sted som treffet eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdager på Ekeberg høres fint ut - jeg kommer når jeg kan! :)

Så koselig at du også vil være med :ahappy:

Men skal vi prøve oss på torsdager da? Jeg kan ikke love noe, men skal prøve å komme førstkommende torsdag (svarer nærmere).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil, torsdager er som regel fint! :)

Får ikke til så mye før kl 18, men kan jo bare komme senere evt.

Ekeberg er veldig langt unna da, men om alle andre vil der så vil jeg også der. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekeberg er veldig langt unna da, men om alle andre vil der så vil jeg også der. :aww:

Enig med det egentlig, og tenkte på at Eiksmarka (bak skolen der) er fantastisk når det ikke skjer andre aktiviteter der da. Men ulempen med vår side er jo bompenger.

Evt. kan man jo se etter noe som ligger midt i byen, som er lett å kjøre til, og at man da bytter litt på f.eks.

Egentlig skal jeg vel ikke blande meg så mye, for jeg flytter jo trolig snart :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan vel finne flere steder og rullere på de, så ikke det alltid er noen som må kjøre langt? Og om vi kunne lagt steder i oddetallsuker som er litt sentrumsnært evt Ekeberg, så hadde jeg blitt superglad. :P

(Guri jeg savner å starte 21.30 på jobb!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med det egentlig, og tenkte på at Eiksmarka (bak skolen der) er fantastisk når det ikke skjer andre aktiviteter der da. Men ulempen med vår side er jo bompenger.

Evt. kan man jo se etter noe som ligger midt i byen, som er lett å kjøre til, og at man da bytter litt på f.eks.

Egentlig skal jeg vel ikke blande meg så mye, for jeg flytter jo trolig snart :(

Ja, evt. Bogstad er på riktig side av bommen, og der er det mange store gresssletter. :)

Når flytter du?

Vi kan vel finne flere steder og rullere på de, så ikke det alltid er noen som må kjøre langt? Og om vi kunne lagt steder i oddetallsuker som er litt sentrumsnært evt Ekeberg, så hadde jeg blitt superglad. :P

(Guri jeg savner å starte 21.30 på jobb!)

Så god idè! :)

Slenger ut noen stedsforslag jeg da:

Bogstad

Frognerparken / Engelske park

Grefsen / Skeid

Furuset

Lillestrøm

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier Ekeberg fordi jeg syns det virker sentralt nok. Det er jo ikke nære meg heller akkurat. Hadde det vært helt opp til meg hadde jeg foreslått furusett så jeg slapp bompenger liksom :whistle:

Og jeg får veldig mye kø på veien, så Eiksmarka blir uaktuelt for meg hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, evt. Bogstad er på riktig side av bommen, og der er det mange store gresssletter. :)

Når flytter du?

Så god idè! :)

Slenger ut noen stedsforslag jeg da:

Bogstad

Frognerparken / Engelske park

Grefsen / Skeid

Furuset

Lillestrøm

:)

Bogstad, Ekeberg, Frognerparken, Grefsen og Furuset er alle steder som passer i jobbukene mine. Lillestrøm går utmerket i friukene, samme med Eiksmarka da (selv om det er lettere å kjøre inn i Oslo i rushen enn ut. :P )

Ikke noe krav om at dere skal tilpasse dere etter hvordan jeg jobber altså, bare et ønske. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, evt. Bogstad er på riktig side av bommen, og der er det mange store gresssletter. :)

Når flytter du?

Bogstad var faktisk ingen dum idé altså, sånn til rulering. Jeg flytter vel egentlig ikke før til høsten (altså en gang i august), men er husløs i juli, og da blir jeg nok å bo på hytta i Krokskogen (like ved Hønefoss)

Så god idè! :)

Slenger ut noen stedsforslag jeg da:

Bogstad

Frognerparken / Engelske park

Grefsen / Skeid

Furuset

Lillestrøm

:)

Frognerparken fungerer også godt for meg ihvertfall (har forresten nøkkel til agilitybanen om noen ønsker å prøve seg), som et alternativ nærmere.

Og jeg får veldig mye kø på veien, så Eiksmarka blir uaktuelt for meg hvertfall.
Forstår godt at Eiksmarka blir langt ja, og med kø er det klin umulig, det er jo på en måte ut av byen igjen, vel ikke på en måte, det ER ut av byen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...