Gå til innhold
Hundesonen.no

The New Beginning, årets første Weight Pull konkurranse


Alex

Recommended Posts

indexbanner.jpg

Norwegian Weight Pull Club Buskerud inviterer herved til The New Beginning, en EWPL sanksjonert Weightpull konkurranse lørdag 21/5-11.

Konkurranse dato: 21.05.11

Sted: NWPC sin bane i Vestfossen, adressen er Sundhaugveien 116, 3320 Vestfossen.

Klikk her for kart>>

GPS koordinater: N 59° 42.087', E 9° 50.736'

Konkurranseinfo:

Underlag: Dirt/Wheel/Ute med tak

Hoveddommer: Alexander Aulisether

Veterinær: Laila Solvang

Konkurransestart: kl 12:00

Innveiing: kl 10:00-11:00

Veterinærsjekk: kl 10:00-11:15

Hundeførermøte: kl 11:40

Startrekkefølge: Lettest til tyngst

Du er hjertelig velkommen til å melde deg på her: info@norwegianwpclub.com

Påmelding skal inneholde:

HUNDENS NAVN:

HANDLERNS NAVN:

HUNDENS RASE:

HUNDENS FØDSELSDATO:

SANNSYNLIG KONKURRANSE VEKT:

LOKALGRUPPE/KLUBB:

Startavgift: Kr.250 for medlemmer av NWPC eller annen EWPL tilsluttet klubb. Alle andre Kr.300.

Ved påmelding på plassen tilkommer Kr.150.

Når vi mottar din påmelding vil du få et svar med betalingsinfo. Seneste påmelding per epost er 16.05.2011.

Påmeldingavgiften innbetales til kontonummer 2220.20.86563, og skal være på NWPC sin konto senest 17.05.2011*

Merk betalingen med konkurransens og din(e) hunders navn.

*(Deltagere fra andre land kan betale på stedet).

NB! Husk vaksinasjonskort, uten dette ingen deltagelse!

Mat og drikke selges på plassen.

VIKTIG INFO!

Følgende raser og blandinger derav er ulovlig å føre med seg til Norge:

- American Pit Bull Terrier

- American Staffordshire Terrier

- Dogo Argentino

- Fila Braziliero

- Czechoslovakian Wolfdog

- Tosa Inu

Hunder og katter som kommer fra Sverige må behandles mot bendelorm.

Les mer på mattilsynet sine sider her >>

Sponsorer:

kbdyreklinikklogo.jpg

NorwegianPolar.jpg

hardcoreharness.jpg

Overnatting:

Sanden hotell http://www.sandenhotell.no/

Hokksund Camping http://www.hokksund-camping.no/

Langebru Gjestegård tlf 004732754700

Kongsberg vandrerhjem http://www.kongsberg-vandrerhjem.no/

Kontaktperson:

For øvrig informasjon kontakt Alexander Andresen:.

Tlf: +47 957 07 712

Epost: alexanderandresen@norwegianwpclub.com

Håper vi ses i Vestfossen 21 mai! :)

Beste hilsen,

NWPC avd Buskerud.

www.norwegianwpclub.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Takk til både deltakere og tilskuere for gode prestasjoner og god stemning på Sundet i går. Og en spesiell stor takk til alle i team-raf og vår fantastiske veterinær Laila Solvang (Kongsberg Dyreklinikk) som gjorde denne wp-dagen mulig.

Resultater, bilder og film vil bli langt ut på NWPC sitt forum og fb-side.

Det var også veldig moro å endelig få deltagelse i fra trekkhund-miljøet. Så jeg vil også gratulere Kennel Snowcutter med en imponerende innsats for å være deres første gang på en wp-bane. :D

5745939759_ea2c9c248f_z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Kjenner veldig på det samme. Da min var 11 tenkte jeg "jøss, er det dette som er gammel hund?", for jeg så ingen tegn til alderdom. Nå som hun er er 13 er det derimot veldig tydelig at hun er gammel i kroppen, mens hodet fortsatt vil så mye... Det knuser meg å se henne sånn.
    • Så nydelig han er, dette hjalp IKKE på valpefeberen! Det er noe med de sorte kelpiene…🥹 
    • Så fine bilder 😍 Hun ser flott ut! 
    • Da er han kommet i hus ☺️  Vickulas E’Ra, fra E-kullet som hadde Egypt som tema. Ra er da solguden. Til daglig går han derimot under navnet Tempo.  Han skal bli en liten potet og brukes til agility, rally lydighet og spor. Det blir også litt utstilling tenker jeg ☺️   Vi hentet han i Sverige på mandag og tok en overnatting på Geilo på vei hjem. Han var veldig flink i bilen, sov masse ☺️ På alle pausene våre møtte han alt vi traff av miljøer og folk som om han hadde sett alt før. I går var vi hjemme hjemme.    Første uhell inne var i dag tidlig. Jeg brukte nok litt for lang tid på å kle på meg og lot han stå på gulvet å vente. Hadde ett til uhell senere på dagen også. Han har til nå hatt overraskende god blærekapasitet og tisser stort sett kun etter å ha sovet. Men senere på dagen tisset han inne etter å ha lekt.    I dag hadde vi dagens første biltur i bilbur i bagasjerommet. Det ble konsert. Roet seg i det vi kom frem, så vi fikk avsluttet på godt vis. Kjørte så videre til mine foreldre, og på vei hjem derfra var han mer rolig. Så det kommer seg vel etterhvert.    En ting jeg skal fokusere mer på med denne hunden er ro ute. Så i dag har vi både sittet i ro utenfor her i nabolaget og vært på kafé hvor han satt rolig under stolen og på et tidspunkt sov ☺️
    • Nå har ikke jeg hatt tisper, men personlig er jeg skeptisk til å få tispe, jeg trives veldig godt med hannhund. Så det er nok smak og behag (for noen, andre spiller det ingen rolle for).
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...