Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bergen


Tøfflus

Recommended Posts

Vakre røde "baronen" min, Qui, ble 4BHK idag :D Riktignok er vi på cert-jakt, men en plassering for Marit Sunde skal man ikke kimse av og de unge fremadstormende er flotte de også :) De reisende som var så snille å ta med Qui fikk championatet på sin tispe så jeg tenker reisen hjem går lekende lett :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Ja, hvor skal jeg begynne? :P

Jeg deltok med Nevø i juniorklasse, og vi fikk gul. Ikke overraskende, sånn egentlig, men utrolig kjedelig.

"Meget godt hode og rygg. Kraftig benstamme. Godt vinklet. Bra pels og farger. Meget godt gemytt. Ikke godkjente bakbensbevegelser."

Dommeren sa at det var sørgelig, for det var en utrolig flott hund og han hadde gitt oss CK hvis ikke bakbensbevegelsene var så dårlige.

Så jeg har fine hunder jeg, frem til man begynner å se på bakparten. :rolleyes2:

Kort oppsummert, mine irske settere:

Hund nr 1: Fire brudd i bekkenbenet=dårlige bakbensbevegelser.

Hund nr 2: Sterk HD=dårlige bakbensbevegelser.

Hund nr 3: OCD i kneet=dårlige bakbensbevegelser.

Hmm, bedre lykke med neste hund? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakre røde "baronen" min, Qui, ble 4BHK idag :D Riktignok er vi på cert-jakt, men en plassering for Marit Sunde skal man ikke kimse av og de unge fremadstormende er flotte de også :) De reisende som var så snille å ta med Qui fikk championatet på sin tispe så jeg tenker reisen hjem går lekende lett :ahappy:

Nå trodde jeg nesten at du hadde vært der, og at jeg gikk glipp av deg :o Gratulerer så mye!

Dumt med Nevø da :/

Jeg har bare vært tilskuer, klint med masse hunder og fått knipset bilder :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MrsPowers, gi aldri opp en junior. På det bildet du la ut her om dagen så han ganske understilt ut, så jeg antar han er i en vekstfase hvor han har skutt ut av vinklene (da blir de gjerne bakhøyde og understilte, og får ikke nok "fleksibilitet" i beina til å få skikkelig fraspark). Dessuten er han ikke ferdig opptrent etter operasjonen.

En ting er å se hva en har i lenka nå, men en må alltid huske på at unge hunder kan utvikle seg enormt.

Men dommer trakk ikke for arret, da... :whistle:

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder oss til bilder, Marie!

Og jeg vet at det er en stor, svart, brun og hvit som er glad i dag.... :whistle:

Og jeg har sett MrsPowers forfra :lol:

Jeg kom hjem med en sånn:

215542_10150219298211303_530141302_9033559_5153290_n.jpg

Memphis ble nemlig BIR og 2BIG!

208377_10150219355921303_530141302_9034109_1173382_n.jpg

:ahappy:

Jeg så Qui, men det stemte ikke med føreren :P

Stilte også Deilig som ble BIM med cert og cacib.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med fine resultat på Memphis :).

Jeg er litt sånn :icon_confused: fordi eieren av Willys datter ikke stilte henne pga at det var påmeldt ei dansk championtispe. Jeg er ganske sikker på at Joy hadde slått den danske tispa (det er vel sånn ca 5. eller 6. gangen hun kommer til Norge på certjakt uten å ha lyktes), men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakre røde "baronen" min, Qui, ble 4BHK idag :D Riktignok er vi på cert-jakt, men en plassering for Marit Sunde skal man ikke kimse av og de unge fremadstormende er flotte de også :) De reisende som var så snille å ta med Qui fikk championatet på sin tispe så jeg tenker reisen hjem går lekende lett :ahappy:

Grattis! :ahappy:

Gleder oss til bilder, Marie!

Og jeg vet at det er en stor, svart, brun og hvit som er glad i dag.... :whistle:

Og jeg har sett MrsPowers forfra :lol:

Jeg kom hjem med en sånn:

215542_10150219298211303_530141302_9033559_5153290_n.jpg

Memphis ble nemlig BIR og 2BIG!

208377_10150219355921303_530141302_9034109_1173382_n.jpg

:ahappy:

Jeg så Qui, men det stemte ikke med føreren :P

Stilte også Deilig som ble BIM med cert og cacib.

Grattis med BIR og BIG2 på Memphis og BIM på Deilig! :D

Gleder meg til flere oppdateringer, jeg. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til dere som er fornøyde! :)

Vi stiller ikke på NKK før i morgen, men vi hadde berner/nuffespesial i dag og der gikk det rimeig bra!

Stilte først Oliver som vant juniorklassen med ck, ikke plassert i bhk.

Fredrik vant unghundklassen, men fikk ikke ck fordi han er litt løs i fronten enda.

Så stilte jeg vakreste Tjukk&god som vant championklassen, ble beste hanne, BIR og BEST IN SHOW! :jump::jump:

Gratulerer så masse til Toril!

216082_10150232488460225_723220224_8941230_2816180_n.jpg

206922_10150232692810225_723220224_8942957_5165680_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snip* berner/nuffespesial i dag *snip*

Så stilte jeg vakreste Tjukk&god som vant championklassen, ble beste hanne, BIR og BEST IN SHOW! :jump::jump:

Gratulerer så masse til Toril!

WOW!!

Store grattis til handler, du er nå søren meg flink med den hunden da :), og seff til eier Toril som, jeg bare måååååå, iaf ikke skulle på utstilling nei :lol:

Gross han er så Tjukkågo

han tar hele BIS med ro

Han eier nemlig ringen sin

pen og snill og veldig FIN :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stilte jeg vakreste Tjukk&god som vant championklassen, ble beste hanne, BIR og BEST IN SHOW! :jump::jump:

Gratulerer så masse til Toril!

Grattis så mye til både Mona og Toril!! Han er kjempevakker, er han :D.

Jeg glemte forresten at Willys første kone (N UCH NV08'09 Monami Pour Toujours Gidget) ble BIR i dag :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til Tjukkågo og Memphis m.fl.!

Ellers så så jeg en Saluki som var the spitting image of irsk setter wannabe Qui, men jeg tenkte at det vel ikke kunne stemme, for Tøfflus skulle vel ikke til Bergen? Men da må det jo ha vært Qui da! :)

Og jeg har sett MrsPowers forfra :lol:

*Fnis* Håper du ikke har arr på sjelen for resten av livet nå da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder oss til bilder, Marie!

Og jeg vet at det er en stor, svart, brun og hvit som er glad i dag.... :whistle:

Og jeg har sett MrsPowers forfra :lol:

Jeg kom hjem med en sånn:

Gratulerer så mye :D Mamma sa du var flink i gruppen! :ahappy:

Bilder kommer, jeg har begynt å redigere noen av dem, men har veldig få Ikke bilder da :P Det ble litt mer klåing på henne :P Men vi får kanskje tatt noen i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har totalt noia. Har en valpekjøper som var i ringen som 2 hund, rundt kl. 09.00. Hun ringte meg ca 09.10, men jeg rakk akkuratt ikke å ta telefonen. Nå har jeg ringt støtt og stadig etter det, men nå tar ikke hun telefonen. Hyl!

Noen som vet basenjiresultater?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som er fornøyd så langt, særlig Gross!

Og for oss bernernerder eventuelt Marie med Ellie-venner: Bernertispa som ble BIM er søstra til Zinnia, berneren til Mariefamilien :ahappy: Hun ble BIM på Bø også, forresten. Nøklebyåsen's Zelina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...