Gå til innhold
Hundesonen.no

Refleks


Hilde90

Recommended Posts

Ja selvfølgelig gjør jeg det.

Har sort hund og bilføreren har ikke sjangs å se hun noen av de stedene vi går tur, det er ikke gatelys der.

Hun har på seg reflex halsebånd, dekken også har jeg reflex kobbel.

Tror jeg ikke jeg kunne levd med meg selv dersom Chicka ble på kjørt pga bilfører ikke så hun og tenk så vondt for bilføreren. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, refleksvest, refleks på halsbåndet og kobbelet. Og lys!

+ at jeg og har refleks på meg!

(det værste av alt er at vi går kun 30 meter der vi har mulighet til å treffe på biler :))

DSCF3775.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja selvfølgelig gjør jeg det.

Har sort hund og bilføreren har ikke sjangs å se hun noen av de stedene vi går tur, det er ikke gatelys der.

Hun har på seg reflex halsebånd, dekken også har jeg reflex kobbel.

Tror jeg ikke jeg kunne levd med meg selv dersom Chicka ble på kjørt pga bilfører ikke så hun og tenk så vondt for bilføreren. :)

kjenner meg igjen i den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, refleksvest, refleks på halsbåndet og kobbelet. Og lys!

+ at jeg og har refleks på meg!

(det værste av alt er at vi går kun 30 meter der vi har mulighet til å treffe på biler :()

DSCF3775.jpg

sånn har toya også... bare i større da :) hehe :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har refleksvest og -halsbånd på vipsen, lille pom har bare vest på. Får lettere noia av å gå uten i mørke, dessuten er de lettere å se om de springer løse, så tar dem heller på en gang for mye enn en gang for lite. Gamlemor hadde alltid jaktdekken/refleks på når hun løp laus, selv på lyse dagen, brun setter i skogen synes ikke alltid like godt.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig!Loke er svart :-o !Jeg må bruke refleks for å finne han igjenn :(

Han har et vanlig "gå på tur" refleksdekken med bilde av en hund på sidene og så har han et jaktdekken.Joker heter det og er fra Kennel,en slags trikot som beskytter utsatte deler på løpeglade "jakt"hunder og som synes veldig godt slik at jegerene ikke skyter beibisen min.Han ser fullstendig latterlig ut med det :)

Jeg har og refleks vest,en det står "Canis"på som jeg oppriktig vurderer å bytte ut frem til jeg får litt bedre kontroll på pelsen min...kanskje til en med Nordenstam logo. :wink:

Og fordi som ikke skjønte det og tar helt av:det siste var en spøk! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miko bruker refleksvest.

Først hadde han en som mamma hadde sydd til han, men nå er den for liten.

Så var jeg på Nille i går, der hadde de refleksvest til hund for 39,- kr.

De hadde bare i 2 str, så jeg måtte ta den største......

Men han vokser jo enda...

Den ser lik ut som den Tiko har, bare Miko sin er med "kjøttbein", istede for "poter".

Den ligner på Hanne og Micky sin...

Det var ikke lett å få noe bilde, den "skinte" sånn...

i142377120_54060.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig bruker vi refleks :D

LiLi bruker refleksdekken eller vanlig dekken med refleks, hun har også en B'seen-lykt, men bruker den sjelden da den er så stor og dinglete. Jeg bruker refleks-vest, og sånne dingser på armer og/eller bein og hodelykt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bruker refleks. Vesla har et ganske bredt refleks halsbånd og et blinkene lys i halsbåndet. Lisa har bare et blinkende lys. Går tur ganske langt fra bilveien med Lisa, så hun har bare det. Har tenkt til å kjøpe refleksvest til uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...