Gå til innhold
Hundesonen.no

Trening i Trondheim


Kristiin
 Share

Recommended Posts

  • Svar 393
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æh, trodde jeg svarte på denne, men det gjorde jeg altså ikke! Uansett, jeg må høre litt med hvilke planer foreldrene mine har først, om jeg kan låne bil osv. Jeg tror kanskje jeg skal til Trondhe

Kan godt ta ettermiddagen for min del også

Halv 6 passer bra. Er det lys nedi parkeringshuset ved Rotvoll mon tro? Da kan vi jo være der.

Guest Snusmumrikk

Jeg er med! Og jeg trener lydighet (selv om det har vært litt dårlig med trening i det siste...)

Og jeg kan godt ta en gjennomgang på hva som skal med i kl 1 hvis du vil det kristin :) Kan ta med hinder også hvis noen minner meg på det :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trente inn kl1 med Freya, men det var etter de gamle reglene.

Gamle, nye? Jeg visste ikke noe om det, jeg er skikkelig grønn på lydighetsregler :icon_redface:

Jeg er med! Og jeg trener lydighet (selv om det har vært litt dårlig med trening i det siste...)

Og jeg kan godt ta en gjennomgang på hva som skal med i kl 1 hvis du vil det kristin :) Kan ta med hinder også hvis noen minner meg på det :whistle:

Det hadde vært supert! Med både gjennomgang og hinder :ahappy:

Når passer det for folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Gamle, nye? Jeg visste ikke noe om det, jeg er skikkelig grønn på lydighetsregler :icon_redface:

Det hadde vært supert! Med både gjennomgang og hinder :ahappy:

Når passer det for folk?

Det er nye regler i lp i år. Ikke sånne voldsomme forandringer, men noen øvelser i hver klasse er endra og det er blitt litt mer "logikk" i form av at øvelsene bygger bedre på de fra klassen under :) Men da skal jeg prøve å huske hinder. Jeg har ikke trent hinder i det hele tatt i vinter, så det er på tide å ta frem igjen uansett.

Det passer ikke mandag, og helst ikke onsdag, men bortsett fra det kan jeg hele uka.

Vi blir gjerne med hvis det passer sånn :) Er helt amatører da, og trener kun "hobbylydighet" :P

Hva du trener spiller ikke så stor rolle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Det er vell ikke noe problem, forstyrrelser er bra for oss som trener, iværtfall for vår del :-)

Hva med torsdagen?

Torsdag fra kl 15 og utover kvelden passer fint for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...