Gå til innhold
Hundesonen.no

petshopgirls - din mening.


MarieR

Recommended Posts

hvis jeg hadde hatt en liten hund hadde jeg ikke båret den rundt i ei veske hele dagen og kledd på den genser og hatt...jeg hadde behandla den som en helt vanlig hund...

sorry folkens, mn måtte bare få sakt d! :D

ikke bli sur på meg :P

Jeg har en liten hund, han blir 7 år nå i april. Jeg har helt frem til nå sagt at klær, nei takk.

Men i jula var det steinkaldt, og jeg krøp til korset og kjøpte en jakketing. Og resultatet? Han ville ikke ta den av. :roll:

Så da kjøpte vi en fleecegreie som han kan ha på inne.

Hadde jeg ikke sett at hunden likte det, hadde jeg ikke brukt det. Jeg selv møtte meg selv kraftig i døra. For jeg syntes også at det bare var tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liten hund, han blir 7 år nå i april. Jeg har helt frem til nå sagt at klær, nei takk.

Men i jula var det steinkaldt, og jeg krøp til korset og kjøpte en jakketing. Og resultatet? Han ville ikke ta den av. :roll:

Så da kjøpte vi en fleecegreie som han kan ha på inne.

Hadde jeg ikke sett at hunden likte det, hadde jeg ikke brukt det. Jeg selv møtte meg selv kraftig i døra. For jeg syntes også at det bare var tull.

d er jo bedre hvis hunden liker å gå med klær og ligge i veska hele tiden...mn d blir noe annet hvis de ikke liker det :P

mn uansett så kommer nok ikke jeg til å begynne å kle på Tinka osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger må man ha de i veske. Som på fly. (Gud, jeg gruer meg. Det kommer til og bli en lang tur)

Jeg synes det er bedre at Banjo har på seg ett eller annet, enn at han fryser. Så får det heller være at eplet var surt og bite i for meg.

ja i fly ja, mn når du skal på tur f.eks. da er d jo bra at hunden får gå selv også, mn når den blir trett av å gå så er det jo bra å ha den i veske..åsså om vinteren må jo de som fryser ha klær...d blir jo snakk om nyttige ting...mn jeg tenker på pyntedokker jeg da...d blir på en måte noe heelt annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja i fly ja, mn når du skal på tur f.eks. da er d jo bra at hunden får gå selv også, mn når den blir trett av å gå så er det jo bra å ha den i veske..åsså om vinteren må jo de som fryser ha klær...d blir jo snakk om nyttige ting...mn jeg tenker på pyntedokker jeg da...d blir på en måte noe heelt annet...

Hehe, ja. Jeg har sett endel snålt på feks amrikanske sider. De har endel på petshopgirls som er litt vel over kanten også.

Veske brukte jeg når han var valp, nå går han selv. Han henger fint med på turer opp til 2-3 mil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja. Jeg har sett endel snålt på feks amrikanske sider. De har endel på petshopgirls som er litt vel over kanten også.

Veske brukte jeg når han var valp, nå går han selv. Han henger fint med på turer opp til 2-3 mil.

ja, når hunden er bare valp, så kan de ikke gå lang og hvis den blir trett før man rekker å komme seg hjem, er det fint å ha valpen i ei veske eller en sekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva synns du om petshopgirls? :D

jeg synns de blir for dullette og pyntelige..og dessuten har de ikke mye utstyr jeg har bruk for..det virker som om det bare er utstyr for små hunder der...jeg ville hvertfall ikke tatt på hunden min et av de fine dekkenene og så godt ut i skogen:P hehe, da ville det blitt skittent :P

MEN de har jo masse kult stæsj da :P men som sagt, ikke noe jeg kunne brukt til min hund...

hmmm er jeg heldig så finner jeg kanskje noe som passer til Småen(minste voksne hunden i hus) men de andre kan jeg bare glemme. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klær der i str. opp til amstaff etc. Halsbånd til stooore hunder også :wink:

ja men amstaffer er ikke så mye større enn japanerene mine og må jeg opp i slike størrelser som samojede så er det lite å velge mellom og ikke minst dyrt, nei tar til takke med dyrebutikkene her hjemme jeg der kan vi prøve tingene før vi kjøper det, litt vannskelig ågjøre det over nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wulfi: Så veldig fornøyd ut :)

Synes Pet Shop Girls har mye fint.

Spesielt sengene og noen av matskålene. De har jo også mange stilige dekken, men noe av det blir kanskje litt for mye av det gode? Synes også prisen er veldig høye..

Det finnes mange hundebutikker/nettbutikker som selger mye "verre" ting enn det Pet Shop Girls gjør, bl.a ballkjoler og biekostymer( :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg fikk overtalt meg selv på hundelivs messa til å kjøpe Bling my name til Bajas, men dyrt ble det gitt :( 900kr!! Jeg måtte bare kjøpe ett slikt ett for å bevise at ikke bare jåle raser går med sånt stæsj;), men blir det ofte brukt? svaret er nei, ikke moro å stå å vaske bæsj ut av diamantene :( Har lovet meg selv at det er siste diamant jeg har kjøpt til en retriever :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg fikk overtalt meg selv på hundelivs messa til å kjøpe Bling my name til Bajas, men dyrt ble det gitt :( 900kr!! Jeg måtte bare kjøpe ett slikt ett for å bevise at ikke bare jåle raser går med sånt stæsj;), men blir det ofte brukt? svaret er nei, ikke moro å stå å vaske bæsj ut av diamantene :(  Har lovet meg selv at det er siste diamant jeg har kjøpt til en retriever :mrgreen:

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Glad jeg har langhåra hunder jeg! Slenger jeg på noe stæsj så synes det ikke uansett :)

La hund være hund mener nå jeg da... De fleste har faktisk pels nok til å klare seg uten dekken, og skal man ha dekken skal det være funksjonelt. Nytter ikke med strass i skogen, det henger seg vel bare fast i trærne :)

Hund er hund og Barbie er Barbie. So be it B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad jeg har langhåra hunder jeg! Slenger jeg på noe stæsj så synes det ikke uansett :)

La hund være hund mener nå jeg da... De fleste har faktisk pels nok til å klare seg uten dekken, og skal man ha dekken skal det være funksjonelt. Nytter ikke med strass i skogen, det henger seg vel bare fast i trærne :)

Hund er hund og Barbie er Barbie. So be it B)

Er så enig med deg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...