Gå til innhold
Hundesonen.no

petshopgirls - din mening.


MarieR

Recommended Posts

hva synns du om petshopgirls? :D

jeg synns de blir for dullette og pyntelige..og dessuten har de ikke mye utstyr jeg har bruk for..det virker som om det bare er utstyr for små hunder der...jeg ville hvertfall ikke tatt på hunden min et av de fine dekkenene og så godt ut i skogen:P hehe, da ville det blitt skittent :D

MEN de har jo masse kult stæsj da :D men som sagt, ikke noe jeg kunne brukt til min hund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de har mye fint jeg, men det er liksom ikke så mye der som kler en toller synes jeg. Hadde jeg hatt en annen hunderase (en liten søt eller en stor tøff en) hadde jeg nok kjøpt en del ting der, hadde det ikke vært for de stive prisene!

Hundesengene deres er forresten kjempefine, virkelig noe jeg kunne ha tenkt meg å ha på stua mi. Liker ikke utseendet på vanlige hundesenger, og er litt rar når det gjelder sånne ting... Men dyret mitt ligger nå helst rett på parketten uansett da, jeg bruker ikke over 1000 kr. på noe som kanskje ikke blir brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare DIGGER den butikken. har aldri kjøpt noe der, men hvis jeg skaffer meg en PowderPuff noen gang, så kommer jeg til å handle mye der. Ser ikke noe galt i å dolle opp hunden en gang i blandt, så lenge hunden ikke lider under det.

Her er en butikk som får Petshopgirls til å bli kjedelig: http://www.pawprintzpetboutique.com/

utrolig hva dem klarer å finne på. Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye ok der, men herreguuuud for noen priser!!! :-o Ene halsbåndet jeg ville ha, hadde de ikke i min hund sin str (bombe), så fant jeg det i sverige....-og med frakt ble det billigere å kjøpe det der, enn fra pet shop girls...

Nei - Hunter sin serie er bedre syns jeg!! Nydelige, solide halsbånd helt opp i store str! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt en liten hund, så hadde jeg nok handlet litt bling bling ting der, så godt kjenner jeg meg selv at det er ikke vist en gang å si at det kommer jeg aaldri til å gjøre. :wink:

Det er mye dyrt der,men det kan man jo bare la være å kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg er veldig ambivalent til den butikken. Selvsagt. Hehe.

Vi har vært innom der, og hatt med Banjo. Det var veldig greit, for da fikk vi prøvd litt saker og ting.

For oss som har liten hund, er det veldig greit at det begynner og komme ting som faktisk passer til så små hunder.

Men som flere har sagt, det er veldig dyrt.

Vi endte opp med og handle jakke på vanlig dyrebutikk istede, men det tror jeg var mest i desperasjon over at det var 20 minus grader ute, og det var Tropehagen Zoo som var nærmest. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye tull for å være ærlig!

jeg kjøper mye rart til Tinka mn går ikke så langt at jeg kjøper klær osv som hun ikke har bruk for i det hele tatt!

jeg er jente, mn det er ingen lov som sier at jeg MÅ kjøpe jåle ting til hunden min baare fordi jeg er jente!

hvis jeg hadde hatt en liten hund hadde jeg ikke båret den rundt i ei veske hele dagen og kledd på den genser og hatt...jeg hadde behandla den som en helt vanlig hund...

sorry folkens, mn måtte bare få sakt d! :D

ikke bli sur på meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg hadde hatt en liten hund hadde jeg ikke båret den rundt i ei veske hele dagen og kledd på den genser og hatt...jeg hadde behandla den som en helt vanlig hund...

sorry folkens, mn måtte bare få sakt d! :D

ikke bli sur på meg :P

Ikke alle som har små hunder som gjør det da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Kjenner veldig på det samme. Da min var 11 tenkte jeg "jøss, er det dette som er gammel hund?", for jeg så ingen tegn til alderdom. Nå som hun er er 13 er det derimot veldig tydelig at hun er gammel i kroppen, mens hodet fortsatt vil så mye... Det knuser meg å se henne sånn.
    • Så nydelig han er, dette hjalp IKKE på valpefeberen! Det er noe med de sorte kelpiene…🥹 
    • Så fine bilder 😍 Hun ser flott ut! 
    • Da er han kommet i hus ☺️  Vickulas E’Ra, fra E-kullet som hadde Egypt som tema. Ra er da solguden. Til daglig går han derimot under navnet Tempo.  Han skal bli en liten potet og brukes til agility, rally lydighet og spor. Det blir også litt utstilling tenker jeg ☺️   Vi hentet han i Sverige på mandag og tok en overnatting på Geilo på vei hjem. Han var veldig flink i bilen, sov masse ☺️ På alle pausene våre møtte han alt vi traff av miljøer og folk som om han hadde sett alt før. I går var vi hjemme hjemme.    Første uhell inne var i dag tidlig. Jeg brukte nok litt for lang tid på å kle på meg og lot han stå på gulvet å vente. Hadde ett til uhell senere på dagen også. Han har til nå hatt overraskende god blærekapasitet og tisser stort sett kun etter å ha sovet. Men senere på dagen tisset han inne etter å ha lekt.    I dag hadde vi dagens første biltur i bilbur i bagasjerommet. Det ble konsert. Roet seg i det vi kom frem, så vi fikk avsluttet på godt vis. Kjørte så videre til mine foreldre, og på vei hjem derfra var han mer rolig. Så det kommer seg vel etterhvert.    En ting jeg skal fokusere mer på med denne hunden er ro ute. Så i dag har vi både sittet i ro utenfor her i nabolaget og vært på kafé hvor han satt rolig under stolen og på et tidspunkt sov ☺️
    • Nå har ikke jeg hatt tisper, men personlig er jeg skeptisk til å få tispe, jeg trives veldig godt med hannhund. Så det er nok smak og behag (for noen, andre spiller det ingen rolle for).
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...