Gå til innhold
Hundesonen.no

Helgen


Guest Vicky

Recommended Posts

I helga skal jeg på julebord! :) Gleder meg! 8)

På søndag skal jeg antaglig kure dagen lang. HELDIGVIS skal lillesøstra til Espen ligge her imårra da ("barnpie" :( ) så vi kan ligge lenge! :(

Så vil jeg og gratulere de som har bursdag i helga og etter helga med dagen! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to eksamener til uka, så må bruke helga på lesing. Men lørdag er det først frisøren på formiddagen og så julebord på kvelden (med hundeklubben). Men her er de så kjipe at man må ta med drikke... :(

tror det er ganske vanlig at man må ta med drikke selv... :) Har i værtfall alltid måttet det i de klubbene jeg har vært medlem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt fra fredag til lørdag har jeg og Tini sittet barnevakt i askim...

Sovet lite.. så vi er begge ganske så trøtte.

Vi har også vært i bursdag i dag..

I morgen har vi kose oss dagen... åååååå vi skal bare slappe av å kose oss.. rydde litt kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo si litt om hva jeg har gjort, og skal gjøre(det er jo lørdag kveld allerede)

I går var jeg hjemme alene (eller Savannah var jo her da). Jeg vaska litt(hehe) og slappa av, så litt på tv, pc. Nabojenta gikk tur med Savannah og vi ble stående å snakke etterpå..Så gikk vi inn for å kjenne litt på julegavene(ja jeg er kjempebarnslig, hehe) Så jeg hadde besøk av henne en stund.

I dag har jeg vært på hundemoteshow på kjøpesenteret her(også med nabojenta), det var kjempeartig! Var også på dyrebutikken der en stund(de hadde 20% på alt) og handla julegaver til Savannah.

Så dro vi hjem, og jeg så film og lekte litt med Savannah(kaste tørrfor som hun tar med munnen , kjempegøy) og nå har jeg sitti her...en godt stund!

I morgen skal jeg bare være sammen med kjæresten min..Gå lang tur med Savannah, også skal vi lage noen minibøker(har fått tak i en instruksjonsbok).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fortelle hva jeg har gjort.

På fredag var jeg bare ute sammen med venner, kom hjem i halv 12 tida, var på datan til 2-3 tida.

I dag våkna jeg klokka 2. Har bare vært inne i dag, bortsett fra den lille turen jeg gikk meg Tiko.

Har ingen planer for morgen dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Charlotte. :D (og dere andre selfølgelig! :x Jeg har vært snill i år...juhuu...hiih...det er fint vær ute.. :wink:

Nå skal jeg - sliten etter julebord igår, spise kake, og så er det ut om en stund. Helgen har ellers blitt brukt til jobbing og husrydding.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Charlotte. :D (og dere andre selfølgelig! :D Jeg har vært snill i år...juhuu...hiih...det er fint vær ute.. :wink:

Nå skal jeg - sliten etter julebord igår, spise kake, og så er det ut om en stund. Helgen har ellers blitt brukt til jobbing og husrydding.

:x

og ikke minst bli plaget av oss :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...