Gå til innhold
Hundesonen.no

Dagens Middag


tm100021
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg tror jeg sprekker... To flotte blomkålhoder brekt i store buketter, forvellet i vann til nesten møre. En god liter hvit saus med muskat over blomkålen (som ble sirlig stappet ned i en ildfast fo

Omnomnomnomnom!!!

Jeg leste først... Morrabrød

Posted Images

Skulle egentlig på ribbemiddag til oppdretter'n i dag, men så gadd jeg ikke å ta på meg finklærne igjen og dra ut i kulde etter å ha vært på tur tidligere i dag, så da ble jeg hjemme i stedet. Og her serverte kokken stekt medisterpølse med rosenkålstuing til. Det var helt innafor. Nå står desserten for tur. Varm honningeplesmuldrekake med is :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig på ribbemiddag til oppdretter'n i dag, men så gadd jeg ikke å ta på meg finklærne igjen og dra ut i kulde etter å ha vært på tur tidligere i dag, så da ble jeg hjemme i stedet. Og her serverte kokken stekt medisterpølse med rosenkålstuing til. Det var helt innafor. Nå står desserten for tur. Varm honningeplesmuldrekake med is :D.

Du, det er så koselig å lese om kokkeleringen din og livet på "Det stedet." Du er liksom sånn "ordentlig husmor og nå skal vi kose oss skikkelig, dere" selv om du lager mat til kun Siri. Skikkelig middag, dessert, snadder og greier. Herlig! :ahappy: Hjemmekoselig. :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, det er så koselig å lese om kokkeleringen din og livet på "Det stedet." Du er liksom sånn "ordentlig husmor og nå skal vi kose oss skikkelig, dere" selv om du lager mat til kun Siri. Skikkelig middag, dessert, snadder og greier. Herlig! :ahappy: Hjemmekoselig. :heart:

:ahappy: Vi har det jo så fint på "Det stedet" vøtt, er jo sånn at man ikke føler det minste behov for verken å dra hit eller dit :D. Men da må man jo kokkelere litt for seg selv da :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spist hos familie 3 dager på rad og skal det også i morgen:

Julemiddag: Ribbe, hjemmelagde kjøttkaker, vossakorv pluss tilbehør.

Middag hos pappa: Lasagne.

Hos bestemor og -far: Skinkestek, flere hjemmelagde kjøttkaker pluss tilbehør.

Hos "svigers" i morgen får vi svinebiff +.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Fiskekaker og ris (magen er litt teit enda...) 

Men for dere som bor i Mjøsområdet så kan jeg anbefale fiskekaker fra Knudstad og Holen (eller hvordan det nå skrives). Veldig gode.

Før jeg var dårlig spiste jeg dem med råkostsalat og tynne agurkskiver som hadde ligget litt i sitron og sukker.. mmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...