Gå til innhold
Hundesonen.no

Dagens Middag

Recommended Posts

Skulle egentlig bort på middag i dag, men det ble avlyst. Men har noen kyllinglår igjen etter forrige dagen + ris og salat. Så det får bli det til middag :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
23 timer siden, Wilhelmina skrev:

En pakke tørrfisk og uanstendige mengder majones :lol: 

Må innrømme at det var en kombinasjon jeg aldri har sett for meg...:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Just now, QUEST said:

Må innrømme at det var en kombinasjon jeg aldri har sett for meg...:D

Ikke jeg heller, men det var overraskende godt :teehe:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Risengrynsgrøt til tidlig middag og pizza til sen middag :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lasagne. Mulig at jeg angrer på den andre porsjonen når jeg er på trening kl 18 :aww:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Kjøttkaker, brun saus, potet og diverse grønnsaker. Godt med litt husmannskost av og til. :ahappy: 

I går spiste vi vaffel. :lol: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

To vegetariske vårruller med ris og sursøt saus. Kom på akkurat nå mens jeg skriver at jeg glemte å ta på soyasaus. Det er jo mye bedre med soyasaus på.

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fiskepinner, veggisboller fra IKEA, remulade og revet gulrot. Igår ble det en panini med bbq kylling fra YX borte ved Voss.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Laks i folie, med ramsløkspuré, purre, potet, løk og tomat i samme folie. Digg! Og så så lite oppvask! :lol:  

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg tror jeg skal skjære opp resten av lammelåret og lage en curry. Pluss ris og salat.

Det var godt, men nå er jeg ferdig med lammekjøtt for en lang tid framover.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte å avbestille matkassen, så vi fikk middag for hele uken levert på døra kriminelt sent i går kveld.
Dagens middag: kyllingbryst, ovnsbakte grønnsaker, potetmos og peppersaus. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stekte veganbiter med et glass Uncle Ben's Sweet & Sour over, med ris til.

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I går laga jeg dette: https://bunnpris.no/tilbud/billig-middag/pitabrod-med-kjottdeig-spinat-og-feta
Jeg pleier å ha noen fedd hvitløk oppi kjøttdeigen også, selv om det ikke står der.
Dette er så latterlig godt, og så enkelt at det bare bør deles... :)

I dag har jeg laga salsa og guacamole, og krydra kjøttdeig med hjemmelaget krydderblanding (taco).
Serverte herligheten med isbergsalat, revet ost og rømme, og nacho- og tortillachips :) 
Begriper ikke hvorfor jeg har benytta meg av disse posemixene i alle år, når det smaker så sykt mye bedre å mekke sjæl! ;) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
23 minutter siden, Shokata skrev:

I går laga jeg dette: https://bunnpris.no/tilbud/billig-middag/pitabrod-med-kjottdeig-spinat-og-feta
Jeg pleier å ha noen fedd hvitløk oppi kjøttdeigen også, selv om det ikke står der.
Dette er så latterlig godt, og så enkelt at det bare bør deles... :)

I dag har jeg laga salsa og guacamole, og krydra kjøttdeig med hjemmelaget krydderblanding (taco).
Serverte herligheten med isbergsalat, revet ost og rømme, og nacho- og tortillachips :) 
Begriper ikke hvorfor jeg har benytta meg av disse posemixene i alle år, når det smaker så sykt mye bedre å mekke sjæl! ;) 

Takk for tips! Det må testes!

I dag grillet vi biffburgere. Servert med briochebrød, salat, agurk, tomat, ketchup og dressing. Enkelt og greit.

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Har hatt: Chivas, Asteriqz, Mio og Bonnie (ingen jeg har bestemt) Har nå: Keo, Lyn, Floss Keo var tilfeldig. Vi var på Kypros når jeg fikk beskjed at den ene ølfargede/gule ble min, på bordet sto en flaske Keo (cypriotisk øl). Så fikk det bli sånn! Han er i tillegg fra et K-kull med Meeko og Leeloo som søsken   Lyn var navngitt når jeg fikk henne. I min rase er det tradisjonelt bare brukt enstavelsesnavn, og de samme navnene går ofte igjen. Når jeg da produserte eget kull hengte jeg meg opp i at de skulle ha enstavelsesnavn, så Lyns datter Floss fikk da navnet sitt hentet fra baki stamtavla, et navn jeg lenge har likt - hun lever også opp til det   For fremtiden har jeg mange tanker, men til syvende og sist må jo hund og navn passe overens. Det blir flere bordere med enstavelsesnavn, har lyst på en Sif og en Moss en gang. Eneste jeg vet er at jeg som ‘pensjonist’ skal ha en blue roan cocker spaniel med navn Ofelia!
    • Har hatt Uno og Brownie. Det fineste navnet jeg vet på tibbe ihvertfall er Samdup (Sam til vanlig) som betyr "fullfillment of one´s wishes". 
    • Har hatt en Rocky. 
      Når vi hentet ham vurderte vi også Rambo. 

Har noen potensielle navn på liste for nestemann, men må nesten se hvilket hun passer.  Akkurat nå er hun bare tiltenkt og sterkt ønsket så tiden vil vise når det måtte bli. 
      I nær omkrets akkurat nå har jeg en Scotty og Blekk. (Også kjent som blekkie/blackie, blekkulf, snottleif, scott, langbein, fjertleif, grisen osv   ) 
      Jeg driver med foto og kunne tenkt meg en hund hetende Iso, men det er en schäfer hannhund i mitt hode.  Og det har jeg ikke planer om.  
    • Mener det ligger en lignende (samme?) dokumentar på youtube. Fant den ikke igjen nå i farten.
    • Har nå: Jatzy Kommende: Rick/Rikk Har hatt: Yoshi, Misty og Geisha 
  • Nylig opprettede emner