Gå til innhold
Hundesonen.no

Dagens Middag

Recommended Posts

Jeg husker at før hadde vi kjøttpudding med tomatsaus til. Den smakte og føltes som litt tjukk tomatsuppe.

Finnes ikke det lenger? Jeg har lett i flere butikker- noen som vet om noen som har det?

Så til middag i dag ble det kjøttpudding med fløtesaus

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 minutes ago, Debbie said:

Jeg husker at før hadde vi kjøttpudding med tomatsaus til. Den smakte og føltes som litt tjukk tomatsuppe.

Finnes ikke det lenger? Jeg har lett i flere butikker- noen som vet om noen som har det?

Så til middag i dag ble det kjøttpudding med fløtesaus

Toro har en tomatsaus, kan det være den du mener? Husker vi hadde den til bayonneskinke. 

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Ingidano skrev:

Toro har en tomatsaus, kan det være den du mener? Husker vi hadde den til bayonneskinke. 

Det er nok den, men jeg finner den ikke på Kiwi, rema 1000 eller Spar..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen
10 hours ago, Debbie said:

Kanskje du må på Meny eller tilsvarende butikker med større utvalg? Ellers er det ganske enkelt å lage tomatsaus fra bunnen. 

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
12 timer siden, Debbie skrev:

Spar skal ha den - https://nettbutikk.spar.no/varer/middagstilbehor/sauser/pastasaus/tomatsaus-7037610014045 - du kan jo evnt høre om de kan ta inn?

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stekt falukorv med oljepenslet brød m krydder, og en lett salat til. Sommerkroppen 2018 here we come... ehhhhhhh... :aww: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stekte egg og tomatbønner ble det her i dag. Orka ikke handle og tenkte det var greit å bruke opp eggene før vi drar på påskeferie, dessuten er jeg veldig glad i tomtabønner.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
15 timer siden, Lillekrapyl skrev:

Idag blir det kjøttboller med poteter og fløtesaus. Skal prøve den nye sausbasen til Toro.

Hvordan var sausbasen? Tenkte å teste den selv :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
7 timer siden, Annik skrev:

Hvordan var sausbasen? Tenkte å teste den selv :P

Veldig god! Kan absolutt anbefales :)

Jeg kjøpte den etter å ha lest denne anbefalingen - http://www.consuming.no/2018/02/smaksrik-flotesausbase-fra-toro/

Endret av Lillekrapyl
  • Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lammeskank med tilhørende saus og en grovmost rotmos av kålrot, gulrot og persillerot. Og litt rørte tyttebær og en neve sukkererter.
Den skanken var altså bare såååå mør og god :drool: Men mye kjøtt, så da har jeg vel til middag en annen dag også :D 

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, nå har jeg søkt på det meste. Kom inn på skole også, men valgte å ikke starte da studiet ble feil for min del. God veileder er gull verdt  
    • Kjøretime, glattkjøring og trinnvurdering gjennomført og bestått! I morra skal jeg ha sikkerhetskurs på vei(teoretisk del), også skal jeg ha langkjøring om to uker!
    • Æsj, så kjedelig da! Søker du alt mulig rart? Husker jeg feil, eller hadde du egentlig kommet inn på skole også?  Haha, nei, det er ikke bare bare. Men litt spennende og. Det er deilig å jobbe med noe som for en gang skyld bare er mitt! Men det er ikke alltid like lett å motivere seg selv for å jobbe når ingen pusher deg. Jeg har heldigvis en veldig god veileder, så han pusher forsåvidt nok han! 
    • Den går trått du  Er visst ingen som har bruk for meg, i noen som helst bransje  Lykke til med prosjektoppgave! Akkurat det med oppgaveskriving er ikke noe jeg savner fra studietida altså 
    • Jeg er veldig glad i navn, og jeg har hatt mange navn gjennom årene da jeg tidligere var oppdretter av rasekatter, og nå har hatt 9 kull med siberian huskies (over straks 7 år).  Mine tidligere hunder har hett: Togo, Esky, Sarek og Bonfire (alle hanner) De hjemmeboende per i dag er: Freke og Orca (hanner). Gaia (ikke jeg som har bestemt), Såga, Denali, Fjellbris, Naisha (ikke jeg som har bestemt, men tidligere eier), Stjerne, Beringia, Huldra, Dalbris og Polaris (disse 10 er da tisper).

I tillegg har jeg to deleide hanner: Bolt (ikke selv bestemt navnet på ham) og Qannik (deleier sitt valg å kalle ham det) som på stamtavla heter Aldebaran.  Kullene mine har hatt navn etter tema, mens kattekullene mine hadde både alfabet og tema (startet på Z). 
      Hvis noen har lyst til å sjekke om alle disse navnene så er valpenavnene under hvert enkelt kull på hjemmesiden min: www.snofrost.net Katter har jeg ikke lenger oppdrett av, så den hjemmesiden eksisterer ikke lenger. 
  • Nylig opprettede emner