Dagens Middag

2,893 innlegg i emnet

17 minutes ago, Pringlen said:

Lutefisk :)

Ooooh...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KFC :aww:

Sent from my iPhone using Tapatalk

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seifilet med masse stekt løk, pottit og grønnsaksblanding :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Resten  av pizzaen fra i går :aww:  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Vi hadde her om dagen noe som het Linda McCartneys vegetarburgere, et soyaprodukt. Gubben grillet burgerbrød, hadde på ost, sur agurk etc og serverte ved siden av frisk issalat, en lettrømme-dressing og sjampignon stekt sammen med rødløk og paprika - og da ble det en veldig god middag altså! Første spiselige vegetarburgerne jeg har vært borti. I dag hadde vi pizza (har alltid det på fredager), jeg spiste vegetarpizza (veldig god, fra Bakerhuset,) gubben hadde en sånn med pepperoni og ost (usj..) Neste uke skal vi prøve vegetarlasagne igjen, forrige forsøk kludret gubben det til skikkelig.. den endte mer eller mindre i søpla dessverre. Denne gangen blir det oppskrift med grønne linser og ikke spinat (gubben hater spinat, og jeg vil så gjerne at han skal synes det er OK med vegetarmat innimellom). 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En veldig stor kasserolle full av hjemmelaget kjøttsuppe sprer sin fantastiske duft rundt i huset. Det blir middag i dag og i morgen, og så får jeg sikkert en del til overs som jeg kan putte i fryseren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag blir det lutefisk :ahappy: 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pinnekjøtt av rådyr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blomkålsgrateng med lam :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ribbe!

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Big bite - club sandwich. Middagen sin det. :P Var vel egentlig mest lunsj, sånn ut fra tidspunkt på dagen så var vel middagen to brødskiver med nugatti. :icon_redface:

I morgen skal vi bort og spise sodd. :ahappy: Middag hvor jeg hverken trenger å lage den eller å rydde opp, det er best nesten uansett hva som blir servert (innenfor visse grenser selvsagt :lol: ). 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dagen derpå så craver typisk comfort foods, men er jo egentlig på diett så da blir dette løsningen:
d8156d24aec65eb66d41633a6055732a.jpg

Nam

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enkel middag på jobb i dag: Fullkornspenne, en boks chilibeans i mild saus og stekt aromasopp. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 kyllingvinger, noen never baconcrisp - og to flasker julebrus :aww: 

4 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag ble det lammegryte hos svigers. Svigerfars bursdag.

Gulrotkake til dessert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant et stykke pai i fryseren som det var greit å varme opp i ovnen. Nå gumler jeg på en kransekakestang :aww: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kyllingsalat

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjorteburgere med brød etter @Line s oppskrift. De var like gode som enkle å lage :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjemmelaget vegetarpizza i går, vegetarpizza-rester i dag :P Med etisk ost (aka ost laget på lokal gård) og selvgrodde tomater, paprika og rødløk. Sogar laget på økologisk lokalt produsert mel, økologisk olivenolje og økologisk grodd hvitløk kjøpt på lokalt marked. Politisk korrekt middag :teehe:

5 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pasta med strimlet svinekjøtt og tomatsaus.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Black Friday Salg til Hund
  • Nye innlegg

• Men var det ikke litt sånn før? I barnehagen jeg gikk i som liten, måtte alle drikke en kopp melk pr måltid. MÅTTE, faktisk. Det beste var at melka alltid sto ute i romtemperatur. Lenge. Så det smakte skikkelig dritt. Det gikk mange år før jeg drakk melk igjen, for å si det sånn
    • Det må nesten @mud svare på som har en Puli
    • Jeg er ikke så sikker på det jeg har utheva. Jeg tror hun elsker prestisje og eget ego mye høyere. Jeg klarer bare ikke å få det til å bli kjærlighet når man ønsker de man liksom skal elske så mye vondt. Det denne dama driver med er dyreplaging like mye som de som slår bikkjene sine, og hun burde rett og slett ikke få lov til å eie hund. Dessverre er hun nok ikke spesielt unik, så det er flere som burde bli fradømt retten til å eie hund på samme grunnlag, også her i landet. Det burde faktisk være en enkel sak å finne hjemmel i loven for noe sånt, med paragrafer som stiller krav til livskvalitet og naturlig utfoldelse.  ----- Mulig jeg stiller ting litt på spissen nå, men jeg husker ramaskrikene da hunden Lukas ble druknet festet til et betongrør i Moss for noen år siden. Og ja, det er klart det var helt grusomt, men sammenlignet med bulldoger og mopser, så vil jeg si Lukas slapp billig unna. Han led veldig i få minutter, mens disse med flate snuter lider nesten like mye hele livet. Liten tvil om hva som er verst i mine øyne. Derfor virker det merkelig at langvarig lidelse er mer akseptert enn den kortvarige. Ja, Lukas døde, men helt ærlig, så synes jeg at død ikke bør være den avgjørende faktoren, for da opphører lidelsene. Det er mengden og lengden på lidelsene som burde være avgjørende.
    • Synes det er kjekkere med to enn en hund alene. De har selskap i hverandre og jeg har selskap i dem.  Er jo ikke til å se bortifra at man har mer fritid som singel og kjekt å kunne bytte litt på hundene så man ikke sliter dem ut. 
    • Er det like MYE lyd i en Puli som Pumi og Mudi?
  • Nylig opprettede emner