Gå til innhold
Hundesonen.no

Dagens Middag


tm100021
 Share

Recommended Posts

Siden fredag har jeg vært så matlei at jeg har måttet tvinge meg til å spise noe - i går ble middagen en neve peanøtter og en proteinbar.. I dag ble det rester av ribba fra lørdag, stekt i biter med sopp, asparges og fløtesaus. I morgen skal jeg liksom ha fiskemat av noe slag... Blæh! Men jeg er jo ikke sulten heller, så kanskje jeg bare kan droppe middagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg tror jeg sprekker... To flotte blomkålhoder brekt i store buketter, forvellet i vann til nesten møre. En god liter hvit saus med muskat over blomkålen (som ble sirlig stappet ned i en ildfast fo

Omnomnomnomnom!!!

Jeg leste først... Morrabrød

Posted Images

17 minutter siden, QUEST skrev:

Aha..jaja..man skjønner at man ikke er helt ung lenger når grøt er; havregrøt, risengynsgrøt, smørgrøt og rømmegrøt..:P

Du burde prøve, den er god :lol: Det er bare havregrøt med litt tørka epler og noen andre korntyper oppi da :P

Idag blir det røkt torsk med grønnsaker, potetmos og bacon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutes ago, Stine said:

Liv laga vegetarburger :D

De er kjempegode synes både jeg og samboeren (sistnevnte som er kresen på ferdige kjøtterstatninger), spesielt de i grønn pose ?? Godt delt opp i tortilla også med salat/stekte grønnsaker og dressing/woksaus etc. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Yellow skrev:

De er kjempegode synes både jeg og samboeren (sistnevnte som er kresen på ferdige kjøtterstatninger), spesielt de i grønn pose ?? Godt delt opp i tortilla også med salat/stekte grønnsaker og dressing/woksaus etc. :) 

Kjempegode! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg laget min favorittsalat i går. Den har stått over natta og trukket, så den blir middag i dag, sammen med et eller annet, kokte eller stekte rødbeter kanskje. Salaten består av brokkoli og tynne skiver av rødløk, i en dressing av vineddik, majones og rømme (bare litt dressing altså). Den er så himla god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...