Gå til innhold
Hundesonen.no

Pia sine valper, uke for uke :)


Frisbee

Recommended Posts

Tenkte jeg skulle lage en bildetråd for Pia sitt aller siste valpekull, uke for uke. Nå er det jo ikke så mye å se enda, men jeg synes det er artig å se utviklingen helt fra starten.

Nå er de jo allerede 2 uker gamle, så litt sent ute er jeg.

Men vi begynner på begynnelsen likevel :)

Tre dager gamle:

bloggvalp5.jpg

bloggvalp3.jpg

bloggvalp1.jpg

1 uke:

blogg7-7.jpg

blogg5-9.jpg

blogg6-7.jpg

blogg2-11.jpg

blogg3-10.jpg

2 uker gamle:

Nå har de åpnet øynene, og kan høre meg! Da blir de plutselig så mye mer valper!

blogg2-15.jpg

blogg1-15.jpg

blogg3-14.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

3 uker gamle og har begynt å spise litt grøt! Herlig klumsete ! :)

page-2.jpg

De var så fulle av grøt i fjeset at skikkelige bilder måtte vente til dagen etter:

blogg3-16.jpg

blogg1-16.jpg

blogg2-17.jpg

Mor heter forresten Sunborne Fighting For Freedom, Far heter Smedjanas Laroche.

Skal se hva jeg kan finne av bilder av dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Søte små griser :wub:

Hva er kennelnavnet deres? Prøvde finne link til kennelen på NSSK sine sider, men klarte ikke finne det.

Har du bilder av foreldrene også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunborne Kennel. Facebooksiden vaar er nok det naermeste du kommer en hjemmeside for tida.

https://www.facebook.com/SunborneKennel

Kullet har eget album her

Der ligger ogsaa bilder av begge foreldrene. ("Profilbildet" til siden er valpenes Mormor. Morfar til valpene kan finnes i albumet "Vaare hunder". Han heter Smedjenas Pastillo)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Sunborne Kennel. Facebooksiden vaar er nok det naermeste du kommer en hjemmeside for tida.

https://www.facebook.com/SunborneKennel

Kullet har eget album her

Der ligger ogsaa bilder av begge foreldrene. ("Profilbildet" til siden er valpenes Mormor. Morfar til valpene kan finnes i albumet "Vaare hunder". Han heter Smedjenas Pastillo)

Takk :)

Bare av ren nyfikenhet, da jeg er på starten av å gjøre meg kjent med rasen, er det en grunn til at dere ikke er oppført som oppdrettere på NSSK? Send meg gjerne PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang hvorfor vi ikke staar paa listen, er vel rett og slett fordi vi var ikke blandt de som automatisk ble oppfort, og ettersom vi ikke har hatt noen spesiell interesse av det, ble det aldri noe av at vi gjorde noe med det heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jostein

Ang hvorfor vi ikke staar paa listen, er vel rett og slett fordi vi var ikke blandt de som automatisk ble oppfort, og ettersom vi ikke har hatt noen spesiell interesse av det, ble det aldri noe av at vi gjorde noe med det heller :)

Men Sunborne sto på oppdretterlista før vet jeg? Så rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Sunborne sto på oppdretterlista før vet jeg? Så rart.

Gjorde vi det ja? Det visste jeg faktisk ikke (saa mye sjekker jeg lister...). Da maa man vel nesten snakke med de som redigerer listen deres for aa faa et skikkelig svar. Kan de ha hatt oss der, mens vi hadde hjemmeside? og fjernet det naar vi la ned siden? Bare gjetter jeg naa.

Edit: mysteriet er løst. Spurte mamma om hun visste hvorfor, og hun mente at hun for en lang tid tilbake hadde "reservert" seg mot å ha kennelnavnet på listen. Skeptisk som hun var til internett, syntes hun nok det var greiest slik. Og de eldste er nå fortsatt eldst, og min mor er fortsatt sjæf, så slik er det med den saken. Tenkte meg nok at hun aldri ville gjort noe for å komme med på en slik liste, men at hun hadde vært så sta at hun hadde reservert seg mot det, hadde ikke jeg fått med meg :P Heldigvis har hun myknet opp til internett litt med årene. Nok til å hvertfall ha egen facebookside til å legge ut bilder av hundene og valpene. Det koser hun seg veldig med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 uker gamle :)

De har flyttet inn på stua, løper gjerne rundt på gulvet. Det blir vanskeligere og vanskeligere for hver uke å få dem til å “posere” pent. Nå er de jo så raske til å løpe logrende mot kameraet, at det er nesten umulig å rekke å ta bildet før de snuser på linsa :P

blogg4-14.jpg

blogg5-13.jpg

blogg6-10.jpg

blogg7-10.jpg

blogg8-5.jpg

blogg9-6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...