Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i hundeskogen/Hellestøstranden/Sørmarka


Rottisembla

Recommended Posts

Hei

nå er Embla endelig friskmeldt fra kennelhoste og lungebetennelse, så då tenkte jeg å spørre om noen i området var hadde lyst å bli med på et hundetreff?

Tenker i hovedsak på ukedager, da jeg jobber de fleste helgene.

Skriver for tiden oppgave så er veldig fleksibel på om det er dag/ettermiddagstid.

Ellers tenker jeg et av de 3 "fristedene" i området, altså hundeskogen, hellestøstranden eller sørmarka.

Så kom med forslag til dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det blir på hellestøstranden eventuelt hundeskogen så er jeg med :)

Det er de to jeg liker best og, føler at sørmarka ofte bare blir "slipp hundene og stå å se på" og da blir det lettere konflikter blant hundene er mitt inntrykk. men smak og behag

Jeg vil gjerne rusle tur mens hundene springer og leker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er de to jeg liker best og, føler at sørmarka ofte bare blir "slipp hundene og stå å se på" og da blir det lettere konflikter blant hundene er mitt inntrykk. men smak og behag

Jeg vil gjerne rusle tur mens hundene springer og leker :)

Enig! Jeg stemmer for hellestø! (og vil veldig gjerne være med.... ) :whistle::D

Edit; hva med idaaaag / ettermiddaaaag? Det er jo så fint :) eller, too soon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med hvis jeg kan. Er ikke gira på ettermiddag, for kaldt og mørkt. Dessuten jobber jeg ettermiddag neste uke :whistle:

Er ikke helg lettest? Da har de fleste fri og tidspunkt kan tilpasses de som jobber.

"Noen" jobber døgn i fre-søn de fleste helger frem til juni, men dere må jo gjerne arrangere turer i helgene og :)

Men viss både kitano og Fantasia kan på dagtid neste uke så kan vi jo ta en tur på dagtid for de som kan,og en på ettermiddag?

Skal vel litt til å få det til å passe for alle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres bra ut å sette opp to tidspunkt(evt. forskjellige dager),en på formiddag og en på ettermiddag. Å så stiller man opp der det passer :)

Vi kan også bli flinkere til å skrive her når man skal turen ut,i tilfelle noen vil være med (bare om man har lyst å gå sammen med noen selfølgelig).

Jeg bruker oftest hundeskogen,siden jeg bor på Bogafjell å kan gå bort (har ikke lappen :icon_redface::aww: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi dro ut litt tidligere. Kom hjem nå.

I dag så jeg en ridgeback få bank av eieren sin, samt en hel flokk av staffer bli filleristet og slått av, igjen, eieren sin.

Jeg kommer ikke til å dra ut på Hellestø uten at jeg vet det er hunder der jeg kjenner/vet ikke er aggressive. For det er bare et tidsspørsmål før en av disse stakkars mishandlede hundene tar et jafs av min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil veldig gjerne være med!

Men jeg har eksamen på torsdag, så jeg kan ikke før det uansett.

Spørsmål: Når dere går på Hellestø, går dere på selve stranden eller bak i sanddynene? Jeg liker best å gå bak, for da er det lettere å ha frøkna løs. Ja, hun skal hilse på alle og blir døv når hun ser andre hunder. (laangt ifra aggressiv :) ) Og da får jo jeg også litt trim, samtidig som det minimerer sjansene for å støte på folk som ikke liker hund. (føler det er helst hundepersoner som går der bak)

Jeg skal følge med på denne tråden, så hiver vi oss på med en gang det passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ifra om du vil bli plukket opp Kitano, plass i bilen!

Problemet er bare at jeg må være hjemme igjen senest 13. Vet ikke hvor lenge dere har tenkt å være der. Hvis du kan kjøre igjen fra hundeskogen 12.30, så kan jeg være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...