Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg heter Truls, og har MWS(Multiple Whippet Syndrome)


Truls

Recommended Posts

Heihei

Fant nå dette forumet og tenke jeg skulle gi det et forsøk=) Jeg kan da begynne med å si hvem vi er, vi er et menneske og tre whippets under samma tak, og vi er alle sammen litt "utstillingshemmet" da vi mangler litt hær og har litt for mye der:S Men det hindrer oss ikke å dra på utstilling, nei vi stiller motig og entusiastisk opp uansett=)

Vi bor som sagt ute i dan kalde lofoten, så på vinteren så må vi ha masse klær på oss, å klærne vi skal ha til neste vinter skal vi prøve å sy selv! :whistle:

Jeg er en av dem som virkelig ikke liker når folk kjøper hund etter utseende eller etter lillebrors julegaveønske. Hunder er levende og de har like mye følelser, tilknyttighet og hjertsorg sm vi har, om ikke mer. Jeg er derfor en av de som ofte fraråder folk å anskaffe hund.

Jeg er og en av de som prøver å få folk til å gi hundene sine litt mer variert kosthold, og ikke slavisk holde seg til en type for. Hvis ikke hundene får variert kost opp gjennom oppvekst så kommer de til å få følsomhet for mat, noe som lett føres videre via arv.

Nokk om det, la oss heller se noen BILDER!

th_CIMG1191.jpgth_DSC00354.jpgth_14072007444.jpgth_12082007458.jpgth_DSC00344.jpgth_DSC00342.jpgth_CIMG3064.jpg

Noen skrytefilmer? =)

Jeg har beklagelig ikke noen bilder eller filmer av vårt siste tilleg i familien, da han flyttet hit på vinteren. Og dere vet jo Whippets og kulde:S Blir nokk ikke nye bilder før til sommeren tenker jeg=)

PS: Beklager en usamenhengende og rotette tekst, jeg er SKIKKELIG søndagsyk idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidu! Velkommen til forumet :-) Men jeg må bare kommentere: at du er flink og varierer kosten til hundene i oppveksten vil ikke ha noe med senere arv å gjøre :)

Det var kanskje dumt formulert av meg, men tror ikke det skader hunden å spise variert=)

Hei og velkommen. Håpet da å se et bilde av alle i en haug forran ovnen eller oppe i sofan jeg da :)

Det kan da fikses, men datamaskinen med bildene på er ikke hjemme. Di bildene jeg har lagt ut er flere år gammel, men det var liksom det jeg hadde tilgjengelig atm=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk=)

De dekkenen har en dame i sverige sydd til meg.

http://hem.passagen.se/klssida/

Det er en link til hjemmesiden hennes.

______________________________________________________________________

Det er en kennel i Norge som og syr klær til hund, og de tar vist bestilling på mange forskjellige raser, har enda ikke kjøpt noe dærfra.

http://www.wippetix.info/

Skal bestille fra dem iløpet av våren, har lyst å teste de potesokkene dem lager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...