Gå til innhold
Hundesonen.no

Alle sms ble borte


MonicaT

Recommended Posts

Det hørtes veldig rart ut... Jeg har opplevd ofte at den kan bruke veldig lang tid på å laste inn alle sms'ene, men ikke at de bare blir helt borte. Eneste var når jeg kjørte en "hard reset" fordi kartet påsto at jeg befant meg ca 100 km unna der jeg faktisk befant meg. Da måtte jeg resette hele telefonen så alt som lå på telefonen av bildet, meldinger, kontakter og app'er ble borte.. Hvor kjøpte du den? Jeg ville nok tatt den med dit, evt levert den til noen kyndige mennesker som kan se på den, for det der er ikke normalt.

Er det HTC Desire du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har HTC Desiree.

Synes også det var rart. Alt var normalt i går og i dag morges var alle meldinger borte ( mail, internett bokmerker etc er på plass ). Sendte en sms og tenkte at de kanskje dukket opp igjen, men den gang ei.

Har forøvrig problemer med at den ikke fungerer med headsett (gjorde det før).

Når jeg plugger i, så skjer det ingenting.

Hmmm

Kan hende jeg må levere den inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt problemer med headsett på mine telefoner, bortsett fra denne :lol: Men det høres veldig merkelig ut, så jeg ville nok hørt litt med noen som kan sånt bedre, evt sendt den inn på service, for sånt skal jo ikke kunne skje.

Alternativt kan du sende en henvendelse til HTC kundeservice, de har vært veldig flinke, hyggelige og raske til å svare når jeg har hatt behov for hjelp :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...