Gå til innhold
Hundesonen.no

En hund ved navn Sex..


Baby

Recommended Posts

Alle jeg kjenner som eier en hund kaller som regel hunden for Påsan og slike typiske navn, men jeg kaller min for Sex!! Frem til nå så har Sex gjort meg veldig flau...

Når jeg gikk til rådhuset for å få fornye lisensen til Sex, så sa jeg til ham at jeg vil ha lisens til Sex. Han sa at han også ville det.. Jeg sa da at han ikke forstår og at hun er en hund.. Da så han på meg og sa at han ikke bryr seg om hvordan hun ser ut.. Jeg sa at du forstår fortsatt ikke!! Jeg har hatt Sex siden jeg var 9 år gammel!!! Da sa han at jeg debuterte veldig tidlig!

Når jeg og min kone skulle gifte oss sa jeg til presten at jeg ville ha Sex i kirken.. Han sa da til meg at jeg burde vente til seremonien var over.. Jeg fortalte ham da at Sex har vært en stor del av livet mitt samt at hele livet mitt baserer seg på Sex.. Han sa da at han ikke ville høre om privatlivet mitt, og at han ikke ville vie oss i kirken sin. Jeg sa da at alle gjerne ville ha Sex i kirken.. Vi slipper aldri inn i kirken hans igjen..

Når jeg og min kone dro på bryllupsreise tok vi med oss Sex. Når vi skulle sjekke inn på hotellet sa vi at vi ville ha et rom for meg og min kone, og et spesial rom for Sex.. Han sa at alle rommene på hotellet er beregnet for Sex... Jeg sa at han ikke forstår!! Sex holder meg våken om natten.. Da sa han, meg også!!

Noen dager senere meldte vi Sex på en hundekonkurranse.. Men rett før det begynte så stakk Sex av!! En annen deltager spurte meg hvorfor jeg gikk å så meg rundt... Jeg sa at jeg skulle ha Sex i konkurransen.. Han sa da at jeg burde solgt mine egne billetter.. Jeg sa at han ikke forstår og at jeg gjerne ville hatt Sex på TV.. Han sa jeg bare ville vise meg frem...

Når min kone og jeg separerte oss gikk jeg rettens vei for å beholde Sex.. Jeg sa til dommeren at jeg hadde Sex før vi giftet oss, men Sex forlot meg etter at jeg ble gift.. Dommeren hvisket til meg, ”meg også…”

Forrige natt så stakk Sex av igjen.. Jeg lette etter Sex i flere timer.. En politimann kom til meg og spurte hva jeg gjorde ute i smugene klokka 5 om morgenen.. Jeg sa at jeg var ute å så etter Sex.. Min sak kommer opp neste torsdag...

Vell.. Nå har jeg vært i fengsel, blitt skilt og hatt mye mer trøbbel med den hunden enn jeg noen gang trodde jeg skulle ha.. I går for eksempel når jeg hadde min første time hos psykologen spurte hun meg om hva problemet mitt er.. Jeg sa at Sex har vært min beste venn hele livet men har nå forsvunnet. Jeg kan ikke leve uten Sex. Da sa psykologen til meg at Sex ikke er menneskets beste venn.. Han anbefalte meg å skaffe meg en hund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...