Gå til innhold
Hundesonen.no

Kruttlappen sitt B-kull


Guest Gråtass

Recommended Posts

  • Svar 297
  • Created
  • Siste svar

Jeg er åpen for navneforslag til tisper jeg da, gutta er klare, men jentene trenger jeg tydeligvis litt mer fantasi med. Cluet er tre bokstaver eller enstavelses ord på B helst med norsk "klang".

Bøss, eventuelt Buzz hvis du skal ha det litt mer internasjonalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

hehe hvilken fantasi dere er i besittelse av! Jeg har så langt på tispelista disse favorittene: Bris, Bie, Bri, Bly, Bix, liker Bjørk også men vet ikke om det klinger med Kruttlappen.. Kruttlappen Bjørk.. hmm tenke på den der litt til.

Bhai er indisk for venn, det liker jeg godt, men det er kanskje et unisex navn?

Jeg liker mange av de andre forslagene også, men har assosiasjoner til andre hunder el dyr. Noe som gjør at kravstore meg blir til grusomt kravstore meg... :)

Edit:Huldra: ja det er nå det er deilig, man må nyte det så lenge roen varer, om fire uker står heimen på hodet :P

Anniken: man kaller da ikke hunden sin for Bøss :P:D:D Det er jo søppel!

Caroline: boink og bump er aussier det, ikke bc'er!

Ler meg fillete av deres gode ideer altså, keep'em coming

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Jupp, grusomt kravstor. Må beg å lete C navn allerede nå slik at madammen KANSKJE blir fornøyd neste gang... *ler*

Hahaha. Tenk da, når jeg for lenge siden bestemte at min neste hund skal ha et bestemt navn som begynner på S. Og jeg er på kull 2 på like mange år. Jeg kommer jo til å være 83 før jeg når S-kull, med den farta her..

Jeg må innrømme at min første schäfer var fra et J-kull, men hun skulle bare hete Freska hun, så da ble det J-Freska, men det er også eneste unntaket fra den regla. Ellers er det NOno her i huset.

Edit: tenk om det blir et schäfer kull da, da er det jo super enkelt: castor, cayzer, cantor, chile, cuba og cayenne. Lett plett liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!

Eneste navnet jeg kommer på i farta som jeg troor ikke står her, er Bit. Og da mener jeg ikke som i "bit han der" :), men liten bit. Blir bedre med engelsk uttale da.

Eller Bic. Eller Bat. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Grattis!

Eneste navnet jeg kommer på i farta som jeg troor ikke står her, er Bit. Og da mener jeg ikke som i "bit han der" :P, men liten bit. Blir bedre med engelsk uttale da.

Eller Bic. Eller Bat. :P

Takker og bukker.

Hehe, du har hørt uttrykket å jinxe navn sant. Kaller jeg en for bit, så gjør han vel nettopp det :) Bic-kulepenn og Bat-man.. nææh.

Forløbig så har jeg landet på disse navnene: hannhunder: Bror, Bo, Bull alternativt B(h)ai. Tisper: Bly, Bris, Bix, Bri(e), Bie evt Bjørk. Alle heter seff Kruttlappen foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du har hørt uttrykket å jinxe navn sant. Kaller jeg en for bit, så gjør han vel nettopp det :P Bic-kulepenn og Bat-man.. nææh.

:D Akkurat hva jeg tenkte! Her kommer litt flere (kan være noen er nevnt, jeg klarer ikke huske alle).

Noen er helt sikkert for engelske, da.

Bar

Bah

Bail

Bait

Ball (blir selvsagt ballgal eller krypt :D )

Bam

Bang

Bark

Bekk

Berg

Best

Birk

Blast

Blest

Blink

Bløff

Bob :)

Bolt

Bond

Boss

Bot

Boot

Box

Brain

Brand

Bunt

Bulk

Byte

:P

Bøll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Bæh har vært oppe til vurdering flere ganger, men er ikke like sikker på at valpekjøpere har samme humor som meg... :)

Takk for forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Screw them!

Kruttlappen Bææææh!

Agree!

Det er en oppdretters privilegium å kunne gi navn til valpene sine.

Ta den som er mest hvitt på og sleng inn dette navnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Vi mista ene hannvalpen vår i natt, jeg bare griner nå. Så mye for å være "oppdretter". Håper ikke det er flere som er syke. Kontakte vet så fort de åpner i morgen og få lev valpen til obduksjon på NVH. Nå skal jeg sprite kassa, jod på navler og bytte alle tepper. ****!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...