Gå til innhold
Hundesonen.no

Kruttlappen sitt B-kull


Guest Gråtass

Recommended Posts

  • Svar 297
  • Created
  • Siste svar
Guest Gråtass

Tusen takk for gratulasjoner alle sammen! Utrolig koselig at det er så mange som engasjerer seg. Jeg puster også lettet ut for at enkelte (onde) menneskers spådommer ikke slo til :)

Jeg syns selvfølgelig at de er verdens nydeligste hamsterpølser. Prøvde å ta bilder men kameraet syns at å ta bilder under varmelampe er helt unødvendig så fikk ikke noen nå, skal prøve igjen i dagslys i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

tulripsen: om gjerne med forslag her, men styr unna tulleord, jeg vil ha seriøse navn som dere kunne ha kallt deres egen hund. Med kriteriene: starte på B, tre bokstaver eller enstavelses ord, norsk klang som passer på BC tispe, som ikke er Bella, bell, belle eller bess.

Nå skulle jeg legge ved bilder, men de var for store til å laste ned her(mobilbilder).

Edit: glemte det viktigste: takk søte dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitz! Eller Bea. Nei, søren, det var to stavelser jo.. :whistle: Bir?! Big? Bis? :) Det var veldig vanskelig å komme på noe fornuftig, i alle fall mtp at navnene skulle være norske. Bry. Bik.

Gratulerer så mye med kullet; kan tenke meg at alt bare er fryd og gammen og velstand i heimen nå. Ingenting er vel så deilig som smattende småttiser som sutter fornøyd, og en mams som slikker de rene etterpå. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...