Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi med hund i eidsvåg!


AndreTverangerBirkeland

Recommended Posts

Heisann

Tenkte at vi som bor i eidsvåg kunne laget et felles plass og slippe hundene om ettermiddagene/kveldene

Har ikke bodd her så lenge så kanskje det allerede fins, i så fall vil eg gjerne vite hvor og når :aww:

Bor i åsane, og litt på laksevåg, men jeg har som oftest tilgang til å låne bil så kan alltid treffes :) Aner ikke hvor det finnes plasser å slippe hundene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i åsane, og litt på laksevåg, men jeg har som oftest tilgang til å låne bil så kan alltid treffes :aww: Aner ikke hvor det finnes plasser å slippe hundene :D

Hei :)

Jeg bor med båt havnen (nesten med rema 1000) der er en strand ved tømmervågen, pleier og gå ned der og slippe hunden når eg kommer hjem fra jobb

Treffer av og til på andre hunder der nede. Min hund er snart 9mnd og ca 29kg nå. Men veldig grei med alle hunder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :aww:

Jeg bor med båt havnen (nesten med rema 1000) der er en strand ved tømmervågen, pleier og gå ned der og slippe hunden når eg kommer hjem fra jobb

Treffer av og til på andre hunder der nede. Min hund er snart 9mnd og ca 29kg nå. Men veldig grei med alle hunder!

Vet hvor du mener :) Har du bilde av hunden? Jeg er redd rottweilere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor med båt havnen (nesten med rema 1000) der er en strand ved tømmervågen, pleier og gå ned der og slippe hunden når eg kommer hjem fra jobb

Åh! Der vil jeg også bo (det er ved der tyskerbunkerne står og sånn ca.).

Bor jo ikke i Bergen nå lenger, men jeg er innom titt og ofte. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...