Gå til innhold
Hundesonen.no

Betty's første kull


ipadda
 Share

Recommended Posts

Ja, hun ser virkelig drektig ut nå :)

Så lurte jeg på en ting, kan man kalle en tispe for I'en? Den tispen (forutsett at det kommer noen tispe) vi skal beholde skal hete Prikken over I'en, å jeg lurer på å bruke I'en til hverdagsnavn. Hva synes folket? (Kan ikke kalles Prikken, for vi har allerede en hund som heter det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Polkadott og Pammi har vært på utstilling idag Polki ble BIR og Pammi BIM. Kjempemoro, å så utrolig kjekkt å se at de tar utstilling og hall, med masse mennesker og hunder på strak arm! Fantastisk!

Definitivt drektig, vil jeg si :P Ang. kallenavn, hva med Ia? Venter på at mitt kamera skal lades opp jeg, så skal jeg dele magebilder jeg også :)

Ja, hun er nok drektig, hun har fått gigantiske jur hvertfall :lol:

Gleder meg til bilder av magen til bikkja di også! Har ventet på det! Og ja. Ia var vel ikke så dumt det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er Betty på dag 62 fra første parring, og dag 61 fra siste parring.

Slik så hun ut i går:

216208_10150217715280586_632600585_8988729_6583027_n.jpg

Foreløpig er det ingen tegn på fødsel, men med antall dager i beregning er de nok ikke langt unna. Bella Vita har klenget litt mer på henne en vanlig, vasket henne (Hun begynnte å vaske Betty etter Betty ble så stor at hun ikke kom til alle plasser selv)

216869_10150218969740586_632600585_8999279_3634486_n.jpg

(mobilbilde)

Nå er jeg spendt, både på hvor mange det er, hva farge (dobbling på sjokoladebrun i 3.ledd + en sjokoladebrun hund i 2.ledd, så håper virkelig på sjokoladebrun baby)

*bite negler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes flere varianter, det finnes slik som Prikken som er sjokoladefarvet (reg. som tricolor pga sorte pigmenter og sorte stikkhår) med rødskjær (sånn jeg ønsker meg!) :

IMG_2026.JPG

Så finnes det også sjokoladefarvet med lever nese slik som Tjalfe den første er:

188209_201685333184194_100000281861435_800158_1497701_n.jpg

(Han som ligger)

Jeg skal se om jeg finner farvekartet, det er så mye farver ute å går at jeg blir helt matt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betty startet oppblokking i går kveld i 8 tiden. Hun peste, gravde, skalv og jeg trodde at "nå skjer det noe". Hun holdt på frem til klokken 6 i dag morges, da var det helt STOPP! Så startet hun med pesing og graving igjen i 10 tiden, før det igjen ble stopp, nå ser hun ut som hun er i gang, men hvis ikke blir det nok en tur til Vet'n for å sjekke at alle ligger normalt. Hun er på dag 62/63.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...