Gå til innhold
Hundesonen.no

Laptop i fanget


MonicaT

Recommended Posts

Hei.

Jeg har en HP laptop som jeg er veldig fornøyd med.

Eneste er at om jeg har den i fanget eller på sånn "pute" for laptoper - fra Ikea vel og merke - så mye mulig den er dårlig, så blir jeg veldig varm på låret og det begynner å stikke/blir litt rar i låret etterpå.

Regner med det er flere som har pc'n i fanget. Bruker dere noe pute etc ? Og hvilke er bra ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har en HP laptop som jeg er veldig fornøyd med.

Eneste er at om jeg har den i fanget eller på sånn "pute" for laptoper - fra Ikea vel og merke - så mye mulig den er dårlig, så blir jeg veldig varm på låret og det begynner å stikke/blir litt rar i låret etterpå.

Regner med det er flere som har pc'n i fanget. Bruker dere noe pute etc ? Og hvilke er bra ?

Ååhh det er så godt og varmt å ha pc´n på fanget når en er litt kald sånn i kveldinga.a104.gif:lol:

Edit: ikke akkurat svar på det du spurte om. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes noen sånne brett man kan ha laptopen oppå. De har også en vifte som gjør at det ikke overopphetes. Husker desverre ikke hva de heter.

Det er IKKE bra å sitte med en varm laptop på fanget, spesielt ikke for menn. Det ødelegger "soldatene". De tåler ikke høye temperaturer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får diverse brett med vifter innebygd som kobles til via usb. det kan hjelpe på kjølingen og er stabilt. I tillegg er det lurt å ta en boks med trykkluft og blåse ren laptoper i ny og ne får å få de renere og at de går bedre og blir kaldere :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en lapdesk fra komplett, og er veldig fornøyd, kan sitte med dataen i fanget i timesvis, og hverken jeg eller dataen blir varm.

7c259129-4398-47ee-ac62-84eea315c718.jpg

man skal være forsiktig med å ha pc rett på fanget, man kan få permanente hudskader av varmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fun fact : Det finnes ikke produkter som heter Laptop lengre...

I alle bruksanvisninger / garantiklausuler står det noe om at bærbar PC ikke skal brukes i fanget...

"Bærbar" / "Notebook" / "Travelmate" aldri Laptop...

Ved bruk skal den stå på et hardt plant underlag som gir god kjøling.

Det er MANGE bærbare som har blitt defekte pga overoppheting, spesielt defekte harddisker.

Ikke sett pcn direkte i soffan/senga/pleddet i lengre perioder (15minutter+)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...