Gå til innhold
Hundesonen.no

Søker voksen hund med tydelig språk


Enits

Recommended Posts

Hvor gammel er hun da?

Valper er valper. Synes ikke du skal stresse med dette. Hva med å følge litt ekstra godt med når hunden får leke med andre, og når du ser hun blir voldsom så er det slutt på leken? Det er bare å ta henne bort fra situasjonen og roe henne ned med kontakttrening. Når hun er rolig får hun leke igjen.

Det er jo du som bestemmer hva hunden får lov til og ikke.

Selv om jeg nå kunne tilbydd deg å la hunden din få leke med min Ace, som er veldig konsekvent på hva som er lov/ ikke lov, så er ikke det noen andre sin oppgave enn din å oppdra hunden slik du vil ha den :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter fortsatt på at hundeklubben skal arrangere valpekurs.. Så ja, jeg vet det men det er ikke satt opp noen kurs enda.

Joda, skal starte med miljøtrening hos retrieverklubben på onsdag, så hun kommer til å få sosialiseringstrening der.

Banen ser for øyeblikket ut som den er mest egnet for skøyter... :ahappy:

De har vært å saltet nå, kanskje den er brukenes til helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

På askøy har vi miljøtrening hver tirsdag fra kl 19:30 ved Askøy videregående skole.

Her treffes mangen hunder av mange raser og blandinger for å gå tur sammen. Etter turen har vi litt lett trening sammen i og noen går gjerne på baksiden og slipper løs hundene(dette gjør dem som ønsker det på eget ansvar)for å la hundene leke litt sammen.

Vi har folk fra bergen Arna osv som kommer for å være med på denne turen. Alle er velkommen hos oss og man trenger ikke å være medlem for å være med på turen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...