Gå til innhold
Hundesonen.no

Adhd ulven


Enits

Recommended Posts

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

God bedring til Nala!

Hun har blitt en utrolig vakker jente med en veldig spesiell farge :icon_redface:

Ja, jeg elsker fargen hennes :ahappy:

Hun virker bedre idag, vi får håpe hun er det også :icon_cry:

Nala :icon_redface:

Ikke sant? :D

Nala har enda ikke hatt noen avføring, fått gulrot til frokost idag :twisted: fortsatt ingen hosting eller oppkast, bare et nys :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin hun er blitt - også så stooor da! :wub:

Casper har også fått kennelhoste - men sender et god bedring slafs til Nala :wub:

Huff, han er jo enda mindre enn nala også joo :wub: Er han ille angrepet? God bedring til han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hun ER veldig snill og god, om du ser vekk fra matforsvar som jeg trigger :D hehe.. Men hun er mye bedre, som du ser på ene bildet så kan jeg faktisk ta et bilde av henne uten at hun reagerer. Så tror det skal gå veldig fint jeg :hmm:

Idag var vi en tur i langeskogen med hapzen og charliotte. Der gikk hun løs, og hun hører meg selvfølgelig ikke når det er hunder i nærheten, men etter en stund tok jeg en treningsøkt i bånd, og da trakk hun ikke å gikk fot, så hun fikk ros og godbit så slapp jeg henne igjen ;) flinke jenta! :lol:

Og så begynte jeg å herme etter hapzen, å gav godbit til nala når hun kom til meg, og etterhvert kom hun på innkalling også i ca 70% av tilfellene :) Så er bare å treeene :P Og merker det hjelper at hun får lov å leke og sånt før vi trener, så hun får ut steam :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lik pysj som deg :lol:

Og Nala er super pen :hmm: Det hjelper å gi godbit hver gang hunden kommer til deg. Du kan også prøve å gjemme deg om hun stikker av, da må hun løpe å lete etter deg. Det gjorde vi med Blondie, og hun stikker aldri av.

Er litt usikker på om hun ville letet etter meg jeg, men det skal jeg teste :)

Men godbit skal jeg fortsette å gi! :P

hehe, pysjen er driiiitgod! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nala har fått nytt refleksdekken, fordi det gule vi hadde revnet..

Og etter tips fra Anette&Amiga, så bestilte vi hurtta sitt fra Sverige. Passer utmerket på innerste målene, så dette kan hun tilogmed vokse i :)

Og siden hun NEKTER å stå når jeg skal ta bilder blir det sånne her bilder istedet :P

183425_10150099430001677_598876676_6979299_200045_n.jpg

188906_10150099430146677_598876676_6979300_3626739_n.jpg

190611_10150099430236677_598876676_6979303_4591885_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...