Gå til innhold
Hundesonen.no

Rockys første møte med et blåskjell..


Heidi

Recommended Posts

Idag fik vi blåskjell og andre saker til middag. Da jeg tog et blåskjell op og klappet med skallen til Rocky blev han så redd at han fløg vekk :(:D

Og han blev sint og bjeffet når man la skjellen på gulvet gikk han i en stor ring utenom den.. Da tenkte vi at vi ville legge en pølse i den for og se om han turde og ta den. Det gjorde han ikke :D:D

Har jeg virkelig en hund somer bange for en liten musling? Haha.. Og kan han lukte at det er noget levende siden han reagerer sånn??? Syns det var rart at han reageret sånn.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker ikke edderkopper (ekle små kryp :( , skviser de hvis de kommer for nærmt meg, men ellers så får de gå)

veps og andre sånne flygedur som stikker bryr jeg meg ikke om, har blitt stukket før av veps men har lært meg å være rolig når de flyr rundt meg.

og når det gjelder hundene skal bare se når vi setter en levende krabbe på gulvet til dem da blir det liv i leiren da he he he :D ungene hyler for de er redde og hundene skal no ta det derre ekle greiene som går på gulvet.

litt rart å tenke på at hvis du kjøper krabbe på bensinstasjon eller på torget i byn så må du minst ut med 25,- for en levende, men hvis du kjøper hos en privat person så sier de 5,- styket, så ber vi om 5 krabber og betaler for 5 krabber kommer hjem og kan finne 10 stykker i posen he he he. vi får alltid for mangen krabber skjønner ikke hvorfor, det kan jeg love dere at det ikke skjer hvis en kjøper i byn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg er ikke redd for at krabbenen skal ta nesen til hundene for de tør ikke å gå bort til dem :( he he he.

men deri mot så knasker de i seg klørene etter at vi har kokt dem og kaster opp igjen så vi må passe på at ikke hundene får tak i noe rester etter ungene. :D vill ikke ha syke hunder vet du. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...