Gå til innhold
Hundesonen.no

Kosetreff!


tm100021

Recommended Posts

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Jeg har bare brukt fleecesokkene derfra i vinter (eller Casper har da :) ), synes de er veldig bra. Men de fungerer best når det er -15 eller kaldere da, kan bli våte. Men selv om de har blitt våte kjenner jeg at de er varme inni, så bedre det enn at han fryser iallefall. Ellers er jeg og fornøyd med de JeanetteH nevner, bruker dem til snørekjøring.

Kan flere komme på treffet på søndag feks eller er det bare for dere fra vestfold? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan flere komme på treffet på søndag feks eller er det bare for dere fra vestfold? :aww:

Bare å komme det, er for alle- bare det holdes i vestfold :lol: Menne, om jeg har ved så kan jeg liksom ikke tenne bål osv. Går det ikke ann å få tak i engangsgrill på denne tiden av året :D

Klokken tolv er fint for meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sees vi kl 12 hos Caroline (de som ikke vet PM caroline :aww: )

Jeg skal prøve å finne engangsgrill etterpå idag, ta med hva man vil kose seg med og hundene! Sees imorgen.

Sliter du med å finne veien eller noe sånt så kan man alltids ringe meg på 97106606. Sees imorgen sonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke hatt plass til meg og Lyra og :aww: ? Bilen er på verksted da girkassen gikk kaputt istead :lol: (Nei, var ikke jeg som kjørte den faktisk :D )

Hmm, er nok ikke plass til både Jatzy og deg + bikkjer :D Pappa kjører bilen, jeg er under 18 :D Men skal vi se. Anette har kanskje plass til Yatzy? Så kan du sitte på med oss :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at jeg tenkte å kjøre med Lill ikke sant.... ? :aww: men om jeg kjører sambo på jobb på morran kan jeg ta bilen også hente Lill iallefall. Usj..må opp kl 7 da...

Jeg henter Lill

Papillon får ta med Yatzy om hun kommer til revetal

Caroline bor der :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...