Gå til innhold
Hundesonen.no

"Trenger" man smarttelefon/android/pc-telefon/hvafaendetheter?


Ingvild

Recommended Posts

Hei.

Jeg har hatt Nokia C5 og var veldig fornøyd. Gode knapper og grei enkel Nokia mobil :lol:

Kamera er ikke verdens beste, men det gir helt ok bilder. Jeg var ihvertfall veldig fornøyd med den.

Personlig ville jeg heller valgt denne enn skyvetelefon.

Forøvrig har jeg byttet ut min C5 med HTC Wildfire ( vi går motsatt vei du og jeg :) ) og det er utrolig morsomt å ha en mobil man kan bruke til mye annet også.

For eks synes jeg det er kjekt å ha TV guiden og trafikanten der, lett å finne i farta og man ikke gidder skru på pc'n

Videre kan man sjekke Facebook og hundesonen oftere. Orker ikke skrive lange meld. fra mobilen, men en kan ihvertfall holde seg oppdatert.

Synes det går overraskende greit å skrive meld. fra HTC'n også.

Litt uvant i starten. En annen fordel er at det er håpløst å sende sms når man kjører bil, så da har jeg kuttet ut det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Nokia C5 for noen dager siden, og den var midt i blinken. :lol: Komfortabelt tastatur, alle funksjoner ligger der helt intuitivt og dette var akkurat en slik telefon jeg trengte - den kan kobles til mac-en og jeg kan overføre bilder og musikk både den ene og andre veien, den tar okei bilder til mitt bruk, jeg kan høre på musikk hvis jeg har glemt av ipoden min, den kan gå på facebook og andre nettsider hvis jeg MÅ sjekke noe, men den er ikke overfancy og den passer meg helt utmerket. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...