Gå til innhold
Hundesonen.no

"Edit-knapp"


Recommended Posts

Eneste innlegget den finnes på hos meg er det første innlegget mitt i den tråden her?

Og forrige innlegg var 5 des...Ikke noe rediger/edit knapp der...

Ikke sett noe til denknappen før i dette innlegget heller... Hm!

I allefall... hvordan kan jeg da forandre på feks "min hund" sitt innleggg for å forandre på titler i overskriften, har jo sett andre gjøre dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste innlegget den finnes på hos meg er det første innlegget mitt i den tråden her?

Og forrige innlegg var 5 des...Ikke noe rediger/edit knapp der...

Ikke sett noe til denknappen før i dette innlegget heller... Hm!

I allefall... hvordan kan jeg da forandre på feks "min hund" sitt innleggg for å forandre på titler i overskriften, har jo sett andre gjøre dette?

det er fordi "de andre" er moderatorer, vi har ikke slike privilegier at vi kan gjøre slikt :)

vår redigeringsfrist tror jeg utløper på et innlegg bare etter noen timer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste innlegget den finnes på hos meg er det første innlegget mitt i den tråden her?

Og forrige innlegg var 5 des...Ikke noe rediger/edit knapp der...

Ikke sett noe til denknappen før i dette innlegget heller... Hm!

I allefall... hvordan kan jeg da forandre på feks "min hund" sitt innleggg for å forandre på titler i overskriften, har jo sett andre gjøre dette?

Du trykker på rapport knappen på innlegget ditt, og ber de endre topic etc. Lettest å bare "svare" på sin egen tråd med oppdatteringer også få moderatorer til å endre topicet.

Jeg ser jo poenget med å låse edit ol, diskusjoner kan bli endret etc. På et annet forum er det helt åpent og folk plutselig skriver om og sletter hva de skrev og mye piss som ødelegger saklige diskusjoner og alt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er fordi "de andre" er moderatorer, vi har ikke slike privilegier at vi kan gjøre slikt :whistle:

vår redigeringsfrist tror jeg utløper på et innlegg bare etter noen timer...

Eeeeh... Ok. Takk, så vet jeg det! Så slipper jeg irritere meg grønn over at jeg ikke skjønner hvordan man får det til :whistle:

Du trykker på rapport knappen på innlegget ditt, og ber de endre topic etc. Lettest å bare "svare" på sin egen tråd med oppdatteringer også få moderatorer til å endre topicet.

Jeg ser jo poenget med å låse edit ol, diskusjoner kan bli endret etc. På et annet forum er det helt åpent og folk plutselig skriver om og sletter hva de skrev og mye piss som ødelegger saklige diskusjoner og alt annet.

Ok, viste ikke man kunne det, takk!

Ja, ser jo poenget jeg også, men i enkelte tilfeller hadde det vært litt kjekt også :P

Takk for oppklaringene alle sammen, ble litt smartere iallefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 timer stemmer. Det er gjort sånn rett og slett fordi vi hadde flere tilfeller av medlemmer som gikk tilbake i alle sine innlegg og slettet dem. Noe som ødelegger hele tråder og sammenhengen i mange ting.

Bare å sende rapport om man ønsker tråder i Din Hund endret :whistle:

Moderator IW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kupper tråden litt siden du fikk svar!

Multiquoting, hvordan gjør man det?

Stort sett på alle forum så trykker man "Multisiter" på alle man vil quote, også siter på den siste så legger alt seg inn, men her gjør det ikke det? eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kupper tråden litt siden du fikk svar!

Multiquoting, hvordan gjør man det?

Stort sett på alle forum så trykker man "Multisiter" på alle man vil quote, også siter på den siste så legger alt seg inn, men her gjør det ikke det? eller?

det fungerer ikke her, du må trykke "multisiter" på de innleggene du skal ha også trykke på "svar" på bunnen :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kupper tråden litt siden du fikk svar!

Multiquoting, hvordan gjør man det?

Stort sett på alle forum så trykker man "Multisiter" på alle man vil quote, også siter på den siste så legger alt seg inn, men her gjør det ikke det? eller?

Du klikker "Multisitat" på de innleggene du vil quote, og deretter "Svar" (ligger under siste innlegg på siden, over hurtigsvarsboksen) når du har merket alle du vil ha med :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...