Gå til innhold
Hundesonen.no

Våre fuglehunder


MonicaT
 Share

Recommended Posts

  • Svar 251
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Liten oppdatering her Etter fasanjakten var vi på klubbmesterskap hvor Lio fikk 3 plass i Unghundklassen Jeg og Kristine var med noen timer før vi dro hjem Dirk vil veldig gjerne vaske f

Lio 8 uker. Til lørdag henter vi han

Treningssamling på Arnøya (4timer utenfor Tromsø) Vakkert Hvilken retning skal vi velge mon tro. Må alltid vurdere hvordan vi skal gripe ann terrenget med tanke på terreng, vind og sånt

Posted Images

Han er nydelig :). Gratulerer så mye, blir spennende å følge ham her inne, Var inne og kikket på kullet for en stund siden og hadde det vært plass til en breton til her, skulle en av de ledige sort/hvite tispene fått et nytt hjem altså :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk.

Han er utrolig skjønn. Jeg hadde glemt hvor godt det er kosemose valp og lukten av valp.
I natt var han helt alene for første gang og det gikk strålende. Han sover på soverommet vårt mens de voksne er i stua.
Ute en gang midt på natta og ellers sovet som en prins hele natta. Skikkelig trøtt når vi skulle stå opp og vi hadde en kosestund i senga :wub:

I morgen skal jeg være hjemme med han, så da kommer det sikkert noen flere bilder.

De voksne synes han er litt liten. Toya styrer unna og gjemmer seg i sofaen eller under kjøkkenbordet. Hun har sagt fra til han et par ganger at han skal ligge unna. Amigo er bare snill og lar han snuse og sjekke han under magen. Dirk vil veldig gjerne leke, men han blir litt stor og voldsom. Regner med at han og Lio kommer til å bli skikkelig lekekompiser når de blir større. Dirk elsker drakamp mens Amigo bare slipper, så om Lio blir som Dirk kommer de to til å herje godt.

Vi er flinke med å gå ut når han har spist, lekt og sovet, så bare et lite uhell inne så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lio-Gotland-099-1024x884.jpg

Å helledussen for et vakkert bilde av en :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: valp!!!

Gratulerer så mye med nykomlingen - gleder meg til å se flere bilder av ham! Alle hundene dine er skjønne; men særlig liker jeg Toya som er en godt voksen dame etterhvert (det er noe eget med gamle hunder :wub: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...